IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Beta Menyeru..??? umPORno Ketawa Jer...

>> Monday, July 04, 2011

Malam tadi gua lihat banyak juga blog2 yang publish Titah YDPA..., syukur Alhamdulillah akhirnya bersuara juga YDPA kita yeaaaa..., ntah laaa.. samada kebetulan atau tidak wa puchitau... sebabnya jam 8.15pm semalam gua sentuh juga pasal YDPA dan Majlis Raja2 dan selang beberapa jam Bernama siarkan titah ucapannya..., kebetulan jelah agaknya.. hahaha... ataupun mungkin YDPA sememangnya mengikuti dengan teliti dan terbaca blog gua nih... terima kasih bro...

Yang sebenarnya...., bukan itu yang nak gua taipkan di sini. Persoalannya apa yang YDPA titahkan itu adalah benar sebagai teguran dan nasihat kepada semua rakyat Malaysia... khususnya keraaaaaajaan yang diterajui oleh lahanat2 beEnd... hahaha...

Tanda tanya pada gua... Adakah pemimpin2 beEnd faham dengan apa yang di Titahkan oleh Baginda YDPA...????

hahahaha.... lu orang izinkan gua gelak guling2 dulu.... hahaha...., lu orang bayangkan keraaajaan samseng nih... memerintah ikut cara dan sesuka hati mak bapak diorang jer.... sedangkan perlembagaan negara pun diorang boleh langgar semacam jer... inikan pula setakat Titah YDPA... hehehe... celah gigi jer... beb...

Jenis lahanat yahudi nih mana faham bahasa beb.... sedangkan puak2 yahudi zaman para Anbiya/Nabi2 dulu pun boleh perlekehkan segala ucapan/seruan para Nabi... inikan pula cucu cicit Apco/umPORno diorang... hahaha... bolayan beb....

Rukun Negara vs Barisan Nasional;

Kepercayaan kepada Tuhan:
umPORno percaya pada Tuhan ke... hahaha.. Tuhan Duit (RM.. RM.. RM) diorang percaya laaaa.... kalau Tuhan Allah... dah banyak terbukti depan mata macam mana puak2 lahanat nih mempermainkan hukum Allah, mempersendakan sunnah serta mempergunakan agama/ulama untuk kepentingan diri, sooo... sendiri mau ingatlah...

Kesetiaan kepada Raja dan Negara:
Kah..kah..kah.. ini lu orang kena tanya MahaFiraun Chedet... dialah pencetus segalanya dan dia juga lebih arif dalam bab Raja2 nih, malahan puak2 umPORno termasuk media2 pencacai diorang pun bersubahat sama.. hahaha.. rajin2 laaaa... selak sejarah bagaimana setianya umPORno kepada Raja2 nih... ooolaaaalaaaa... (tanya pakcik google... nanti terbongkar segala sejarah betapa DERHAKA nya umPORno terhadap Raja/Sultan...)

Keluhuran Perlembagaan:
Perlembagaan...??? Perlembagaan apa beb... takda Perlembagaan yang tak dilanggar oleh umPORno nih... habis semua Perlembagaan dilanggarnya, semuanya boleh adjust ikut selera diorang... macam pundek jelah kalau sentuh bab Keluhuran Perlembagaan nih.

Kedaulatan Undang-undang:
Perghhhh... yang ni memang tak boleh blah beb..., kalau nak disebutkan mungkin Tun Salleh Abas lebih maklum..., mahkamah/hakim dah jadi macam dildo umPORno jer... boleh main adjust2... hahahaha....

Kesopanan dan Kesusilaan:
huhuhu... bab nih buat gua nangis beb... umPORno/beEnd tau ke maksud nih, atoiiii... puak2 samseng kampung dusun nih mana tau erti kesopanan dan kesusilaan... mana tau hormat hak orang/rakyat... semua dibedalnya, tak caya tunggu jelah 9 Julai nanti... hehehe... Demokrasi taik kucing wa cakap luuuu...

Kalau dah Rukun Negara pun puak2 umPORno nih tak boleh ikut.. apatah lagi Rukun Islam... betul tak...??? Siapa yang yakin dengan umPORno nih... hahahaha... memang gilababi wa cakap luuuuu....

Sementelah itu... apatah lagi dengan Titah YDPA;

"Beta juga menyeru kepada pihak kerajaan agar melaksanakan segala amanah yang diberikan kepada rakyat secara adil dan bijaksana dan yang pentingnya Beta selaku Yang di-Pertuan Agong tidak mahu melihat dalam negara bermasyarakat majmuk ini berada di dalam keadaan bermusuhan sesama sendiri ataupun sebahagian rakyatnya bermusuh dengan kerajaan atas apa jua alasan pun".
Inilah nasib Rakyat Malaysia bawah keraaaajaan beEND.

Apa lu orang ingat titah seruan YDPA di atas tu boleh menusuk ke Kalbu Pemimpin2 beEND ke....???? hahaha... jangan harap laaaa....

Melainkan kita tumbangkan keraaaajaan beEND/umPORno dalam PRU-13 nanti... kasi mampus sama samseng negara nih....

8 IkutSukaLu...::

OMG laa...,  Monday, July 04, 2011 8:18:00 AM  

Inilah Barisan Najib

Inilah barisan Najib
Yang ikhlas bersiar-siar
Siap sedia tabur duit
Untuk Rosmah ibu tiri

Sebelum Najib berjaya
Jangan harap Rosmah pulang
Inilah sumpah Bik Mama kita
Menuju medan pornografi

Andai kata BeEnd gugur semua
Taburlah duit di atas muka Najib
Kami mohon Rosmah
PLKN berjaya

Kapal selam telah berbunyi
Menuju Mongolia lagi

gmu,  Monday, July 04, 2011 9:56:00 AM  

Bro Isa.
Lu gelak guling2 arrrr..gua memang gelak dari dulu lg pasai melihat tahap kebodohan menteri2 Umporno bila keluar statement atauwa arahan..
wooo.. BERSIH sudah berjaya apabila kuning telah mengabrakan Umporno.

farti Monday, July 04, 2011 10:40:00 AM  

KELAKAR DAN KREATIF LAGU KOMENTATOR PERTAMA TUE..HAHAHAHHAAH

ISU PANAS!!:
ISU MAKCIK HINA ISLAM!!!
ISU MAYA KARIN DILACURKAN....!!!

Anonymous,  Monday, July 04, 2011 10:56:00 AM  

ape die heran,agong tu celah gigi je kat diorg.sekali agong melawan,ugut nk tuka perlembagaan kate agong da melampau

Jam Spy Kalis Air Dan Mampu Rekod Video 720p HD Keluaran Korea
Semangat Seorang Tentera Finland!!
Inilah Kereta,Inilah Rumah

tukang kata,  Monday, July 04, 2011 11:26:00 AM  

lagu sempoi bro.... tu kalau si SEXsuan baca habis semua jadi terkancing

Anonymous,  Monday, July 04, 2011 8:24:00 PM  

kah kah kah gelak guling2 ni.....:d

mazar,  Monday, July 04, 2011 8:25:00 PM  

kah kah kah......:d

mazar,  Monday, July 04, 2011 8:26:00 PM  

kah kah kah.....gelak guling2 ni....:d

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP