IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Bapak Munafik..????

>> Saturday, July 09, 2011

Sebelum ini Najib ada berkata "Kita boleh bagi mereka stadium, di mana mereka boleh bertempik sampai subuh, tapi janganlah buat kacau di jalanan,"

Selepas setuju mahu buat di stadium, apa pula Najib kata??? hahaha... dasar BAPAK MUNAFIK umPORno... lagipun Agong dah perkenan itupun bagi gua dah lebih dari cukup daripada permit.

Ketua Negara yang bagi perkenan beb... apahal Polis pulak yang mengada-ngada... sekarang ni siapa RAJA di Malaysia...???

A) Agong
B) Polis
C) umPORno

Jawapannya... lu orang pilihlah sendiri.... hahaha...

Nak permit2 apa lagi...???

Pendatang haram (PATI) keluar masuk negara ni.. kerja tanpa permit tak salah pun, berlambak2 kat chowkit, klang dan 1Malaysia, elok jer... diorang bersukaria happines... inikan rakyat sendiri nak bersuara perlukan Permit...!!!

Ohhhh.... mungkin juga rakyat Malaysia yang nak bersuara dalam perhimpunan BERSIH ni... tak hulur duit pelincir kat Polis kot.... hehehe... itu kemungkinan jer...., hahaha... pendatang haram berkemungkinan hulur tak... hanya puak2 Polis jer... yang tahu... muakakakaaaaaa....



Apa umPORno ingat duit makbapak diorang ke yang bayar gaji dan elaun Agong, itu pasal lah diorang anggap Agong seperti jangan lawan Tauke. Memang kurang ajar betul puak2 lahanat umPORno nih... Titah Agong pun diorang sanggah... umPORno penderhaka kepada Agong... umPORno gila kuasa... gunakan polis untuk kekalkan kuasa, hahaha... umPORno sememangnya bacul... pengkhianat agama dan bangsa...


Politik Malaysia macam air longkang..., busuk, hanyir dan berlendir. Tetapi kini Rakyat Malaysia tak bodoh lagi seperti zaman radio dan suratkhabar 25 tahun dahulu laaaa..., hanya KERAAAAA...jaan beEnd yang masih BODOH kerana beranggapan masih boleh lagi memBODOHkan Rakyat Malaysia.

Amat menyedihkan apabila ada puak2 yang akal senteng gagal untuk mengkaji dan fahami apakah tuntutan BERSIH yang sebenarnya akibat terlalu taksub kerana disogokkan dengan hasutan provokasi terlampau oleh umPORno seperti yang di dendangkan oleh berita dari TV3 suku, utuseks meloya dan media pencacai umPORno yang lain.

Tuntutan BERSIH - ianya hanya berkaitan 8 perkara yang dituntut, ianya sebagai satu langkah ANJAKAN PARADIGMA untuk umat Islam khususnya, tanpa mengenepikan bangsa & ugama yang lain. Ramai lagi pencacai2 umPORno seperti Perkosa, Pukida, Persatuan Silat yang Mahagurunya Bangang dan NGO2 pencacai masih gagal memahami konsep rakyat majmuk dalam Malaysia ini. Setiap rakyat masing2 ada matlamat dalam tuntutan BERSIH..., iaitu menuntut SPR supaya tidak menjadi ANJING atau LEMBU kepada beEnd/umPORno.

BERSIH hanyalah satu BATU LONCATAN untuk ke peringkat yang seterusnya, mementingkan perlembagaan yang BERSIH berteraskan Al Quran & Sunnah. Menuntut SPR (Suruhanjaya Penipu Rakyat) lebih bersikap bebas dan adil kepada rakyat dan bukannya kepada "Ketuanan Melayu" yang semakin LAYU itu....

8 IkutSukaLu...::

BUNTAT,  Saturday, July 09, 2011 12:05:00 AM  

mentor nya mantan mamak bendahara penderhaka besar, anak muridnya bendahara pondan lagi la ,

diyana,  Saturday, July 09, 2011 12:48:00 AM  

dantrat: mane bley derhaka dgn diri sendiri ma...deme tu kan maharaja malaysia...sape agong tu depa nk ikut?

Anonymous,  Saturday, July 09, 2011 1:20:00 AM  

Bersih belum lagi sebuah pertubuhan (NGO) yang berdaftar dibawah Akta Pertubuhan i.e. belum ada lagi surat beranaknya. Orang yang belum wujud (hantu)mana boleh mohon apatahlagi nak meluluskan permohonan itu. Sebab itu Peguam Negara menasihatkan Kerajaan bahawa permohonan Bersih (pertubuhan haram) tidak boleh diluluskan. Tanyalah semua orang yang tahu undang-undang.

BUNTAT,  Saturday, July 09, 2011 2:56:00 AM  

BILA LAK BERSIH JD PERTUBUHAN BAHLOL BETUL LA PEGUAM NEGARA, KALAU MCM TU TAK YAH BUAT PERHIMPUNAN MAULUD NABI, PERHIMPUNAN MERDEKA, KONSERT TAHUN BARU SEMUA TU PERTUBUHAN HARAM MENGIKUT TAFSIRAN PEGUAM NEGARA. BODO BANGANG PATUT LA MALAYSIA ASIK KALAH JE DALAM PEREBUTAN WILAYAH SEBAB YG WAKIL MALAYSIA SEMUANYA BABUN

abu idris Saturday, July 09, 2011 5:09:00 AM  

arrayah.info - Demonstrasi Khilafah 2.0 berjaya bukan Bersih 2.0

Anonymous,  Saturday, July 09, 2011 8:49:00 AM  

Orang umno bn porno tu memang semuanua bangang bangang pemikiran mereka semua tak ada masa depan yang mereka fikir sex porno rasuah fitnah penipu curi duit samun hak orang , tak ada pemikiran yang bernas langsung

JAKA,  Saturday, July 09, 2011 10:54:00 AM  

hari ini 9 julai 2011.....maka bermulalah kempen MENYEBARKAN PENYELEWENGAN BN DALAM PILIHANRAYA KEPADA SELURUH RAKYAT MALAYSIA

biar semua rakyat malaysia dapat menghidu keKOTORAN dan keBUSUKKAN umno dan bn dlm pilihnaraya selama ini.

mereka membodohkan rakyat konon sentiasa mendapat sokongan padu rakyat. walhal

mereka pengkhianati negara dgn memberi IC kepada warga negara pendatang asing demi utk memangkah umno.

mereka jual negara demi kuasa.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP