IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

BANGANG dari Lembu...!!!!

>> Monday, July 04, 2011

"Siakap senohong gelama ikan duri, bercakap bohong LAMA-LAMA JADI MENTERI,"

So... janganlah jadi Menteri macam malaun yang gua maksudkan ini....;
Dah laaa... pembohong.... bodoh pulak tuuuu....!!!!
Betul seperti yang Lim Kit Siang katakan....;

"Lim Kit Siang menggesa Najib Razak menggugurkan Menteri Dalam Negeri Hishammuddin daripada jawatan itu sambil menyifatkan alasan pengharaman pertubuhan Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (Bersih 2.0) tidak munasabah."

Apa yang Menteri KDN isytiharkan..???

“Menteri Dalam Negeri telah mengisytiharkan bahawa Pertubuhan Bersih 2.0 sebagai pertubuhan yang menyalahi undang-undang mengikut Seksyen 5 Akta Pertubuhan 1966 berkuat kuasa 1 Julai,” kata Pendaftar Pertubuhan Datuk Abdul Rahman Othman.


Dan Abdul Rahman Othman juga mengatakan bahawa BERSIH bukan sebuah pertubuhan yang berdaftar dengan ROS.

Kesimpulannya di sini.... Menteri dari beEnd nih mengHARAMkan apa yeaaaa...????

Ini macam punya BANGANG... boleh jadi Menteri ke....????

Sepupu sepapat dia boleh tolong jawap kot...., atau seronok2 bagi jawatan Menteri pasal ada pertalian sedara mara/kroni... hahaha....

Dah terbukti macam ni pun puak2 umPORno masih tak boleh nak fikir lagi ke.... lantik orang bodoh jadi menteri... pasal tu negara huru hara....

Betul2 cibai laaaa... makhluk2 yang menyokong beEnd nih..., lebih baik lu orang undi orang gila untuk di jadikan Menteri... semua orang pun tahu dah tentu2 gila... dan negara nak jadi huru hara pun tarak hal punyeeeaaarrrrr.... hahaha...

110% sahih... puak2 umPORno nih terlebih BANGANG dari lembu...!!!!

6 IkutSukaLu...::

budakboy,  Monday, July 04, 2011 2:20:00 AM  

salam. bro ISA. jgn cakap itu menteri bangan ye. bukang bangan tu tapi sangat bangang. check le dulu. lepas tu double check. baru le keluar statement. abis 1Negara gelakkan menteri tu.. kah kah kah.

putera Monday, July 04, 2011 2:50:00 AM  

Bro tak tau lg ka..Menteri2 nie memang bagang pun...Bnyk lg yg cerdik boleh jdi menteri pasal apa la pi pilih yg bngang jdi menteri..

New Hope Monday, July 04, 2011 3:52:00 AM  

camna tak bangang, asal dari mahasiwa kuota dan cikgu2 maktab bangang, hasilnya semua bangang lah ikikiki

http://harapan-terbaru.blogspot.com/2011/07/jangan-buat-kerja-dua-kali.html

gondrong.,  Monday, July 04, 2011 11:30:00 PM  

Salam pak Isa...

sat... kah kah kah kah kah kah kah kah kah kah...

wa tak tau nak cakap apa daaa...

kah kah kah kah kah...

memang patut kena gelak pun...bangang tak sudah2...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP