IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anjing Pakai Topeng..??? hahaha... Macam Penyamun..!!!!

>> Wednesday, July 20, 2011


Pandai pulak si bangsat anak haramjadah nih tutup muka eekkkk...., apasal nak tutup muka bhai...??? Takut orang kenal muka lu keee....??? Kalau orang kampung kenal muka lu... mau kena ludah kena pelupuh kow..kow... sampai mampus, lepas tu campak dalam hutan kelapa sawit... biar jadi bangkai...

Jika polis betul mesti ada nombor pengenalan dan nama tertera di uniform dia. Tapi yang ini nama tarak... nombor pengenalan pun tarak... so mau panggil apa...????

Semua orang tau Polis ada unit yang di panggil K9... iaitu unit Anjing Pengesan, Unit K9... melatih anjing2nya untuk mengesan dadah, barang2 seludup dan pelbagai, tapi haramjadah nih dari unit Anjing mana pulak...???

hahahaha.... malaun Anjing haramjadah nih ntah dari Unit K...???? apa pulak wa puchitau... tetapi inilah rupa salah sekoq daripada anjing polis yang terganas beb...

Memang dasar Anjing wa cakap luuuu.....!!!!

Hahahaha... ini Anjing ada lesen pukul orang wwooooo..., paling tak boleh blah, siap tutup muka tuuuu... kih..kih...kih.... macam penyamun nak merompak rumah orang maaaaa...., dalam latihan polis ada ajar ke... prosedur macam nih....

Kalau lu orang tanya KPN, TKPN, Menteri KDN... nanti diorang jawap... oohhhh... ini orang peserta BERSIH yang menyamar jadi polis, dia beli baju kat chowkit..., polis takda baju macam tuuuu... bla.. bla... bla.... hahahaha...

Lepas tu utuseks meloya, TV3 suku dan RTM penipu pun buat karangan baeeekkkkkk.... punyear... dan makcik pakcik Felda pun percaya..... muakakakaaaaaaa.... kena kencing berterabur dengan keraaaaajaan beEND..... kah...kah...kah....

Macam siallllll.... wa cakap luuuu....!!!!

13 IkutSukaLu...::

buntat,  Wednesday, July 20, 2011 1:29:00 PM  

terlepas lagi sekor ye bro anjing jiran lu,abg mail punya ni kan.

ada otak,  Wednesday, July 20, 2011 1:59:00 PM  

bro..
memang celaka dan penakut,nama,no.pun xde,tutup muka ingat org x kenal,nnti org akn dpat kenal juga..
kita yg kat sana pun x tutup muka,hanya ttup hidung bila hadiah gas,asid smpai..
klau tgok video,dia ni tutup muka sepanjang masa..
tunggu la balasan kau kena sumpahan rakyat pun jadi..

Anonymous,  Wednesday, July 20, 2011 2:17:00 PM  

seribu juta kali aku kata ...
polis bodoh....
bodoh...
jawab lah kat akhirat kat mamat yang hang pukui tu...pukui tanpa hak...


api neraka dah di sediakan untuk hang kecuali hang pi minta ampun dengan mamat tu...

namun tak semua polis bodoh...
aku pun polis

maun Wednesday, July 20, 2011 4:30:00 PM  

Ni anjing jenis apa ni...Rockweller bukan...Bulldog pun bukan..spesis baru ni..berapa harga nak beli, boleh tolong jaga lembu..

Jaga-jaga mat pol...orang kampung ada yang merghati!!!

Anonymous,  Wednesday, July 20, 2011 5:00:00 PM  

isa, aku dah lama pikirkan tentang uniform polis yg macam ni..makin ramai polis2 yang pakai uniform ni skrg. uniform yang tak ada no pengenalan polis. kenapa dorang tak letak no tu, takut rakyat ambil tindakan ke kalau dorang buat salah?

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Wednesday, July 20, 2011 5:06:00 PM  

alamak tak gilamor la mamat ni...kalau tunjuk muka mesti awek awek suka

keladi,  Wednesday, July 20, 2011 5:21:00 PM  

memang celaka anjing ni.gua tengok kat u-tube.sial nak mampus.gua rase bro isa,lu patut buat satu iklan semelesia,kita cari mamat ni.kita buat poster besar2 iklan kat semua bloger.sape yang kenal tolong bagi tau semua orang atau kampung anjing tu.ini anjing jangan kasi lepasnye.jadi macam anjing najibtuya,sampai la ni sapa pun tak kenal muka,kat mana lani pun tak tau.gua tengah panas baran tengok anjing ni.gua jumpa gua pelangkung baik punya.polis ka gua ape peduli........

bunbinban,  Wednesday, July 20, 2011 7:07:00 PM  

ini di panggil uniform operasi. unifom ni mmg takde no. apa pun anjing ni kalau jumpa di mandulkan saje sbb spesis ni bahaya. pakai unifom berani la anjing ni. dah pencen sok baru nak kenal org. jumpa pakat ludah je muka dia ni.

Anonymous,  Wednesday, July 20, 2011 7:13:00 PM  

Gestapo? Mossad? Babi betul... main pakai buku lima pulak... polis kutip dia ni di mana? Kumpulan ah long atau kumpula pekida?

Anonymous,  Wednesday, July 20, 2011 9:47:00 PM  

InsyaAllah sumpah dan doa-doa orang yang dizalimi akan termakbul. Cuma jangkamasanya tak dapat ditentukan. Korang kena ingatlah, korang muntahkedarah duit rakyat. Duit yang korang muntahkedarah tu korang kongsi pula dengan anak bini korang. Korang pulak dah zalimi orang yang berikan duit gaji untuk korang anak bini mentekedarah. Kan ke jenis manusia haramjadah namanya tu

Jiwa Kacau Wednesday, July 20, 2011 10:05:00 PM  

Mungkin anjing ini yang belasah Arwah Baharudin. Macam gampangggggggggggggg.

Anonymous,  Thursday, July 21, 2011 11:19:00 AM  

anjing ni kalau mati campak je dalam sungai bangkai beb

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP