IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ada Hantu Mau Sakau RM295 bilion..????

>> Saturday, July 30, 2011

Dakwaan Ketua Pegawai Eksekutif Panelpoint Sdn Bhd, Che Nordin Ismail kelmarin bahawa pihaknya mendapat ‘mandat bertulis’ daripadanya untuk meneruskan pembinaan fasa pertama projek itu di Selatan Semenanjung.

Syarikat itu yang dikatakan bekerjasama dengan syarikat berpangkalan di Amerika Syarikat, Rochester Foundation dilaporkan akan membentuk konsortium bagi melaksanakan projek jaringan paip gas asli pertama di rantau ini yang menghubungkan paip gas di Mersing dengan kepulauan di utara Indonesia, Ho Chi Minh City dan Hanoi di Vietnam, Hong Kong sebelum disalurkan ke Guangzhou, China.

Sementara itu dengan pantasnya Mr. Ulul Amri menafikan dakwaan tersebut, katanya..;
“Tidak. Saya tidak tahu menahu mengenai perkara ini (projek paip gas trans-Asian),” katanya selepas mempengerusikan Mesyuarat Majlis Tertinggi UMNO di Menara Dato Onn di sini, semalam.
Wooiiitttt.... PM kata dia tak tau pasal hal ini...????

Pelik beb.... dakwaan dari seorang CEO syarikat, kata ada projek dengan mandat bertulis dari PM, dah tu pulak PM kata dia tak tau... siapa yang menjadi pembohong dalam isu ini beb...., takan monyet takda angin pun takda tiba2 pokok boleh bergoyang.... hahahaha....

Ini mesti kes CEO... sekolah tak habis nih.... hahahaha... 


Atau ini salah satu daripada kes ada hantu yang goyang pokok tuuuu..... hahaha..... maaakkkkk.... ada hantuuuuuu.... goyang pokok.... hantu apa tuuuuu.....????

Seperti biasa dan sedia maklum..., esok lusa mesti keluar kenyataan Akhbar sudah salah lapor... keh..keh..keh.....

2 IkutSukaLu...::

buntat,  Saturday, July 30, 2011 6:46:00 PM  

Me layu mudah lupa, kata hikmah memanda mamak bendehara.

Lang Sunday, July 31, 2011 12:58:00 AM  

bukan pengundi hantu je bro yg ada... orang no 1 pon ada hantu jugak ke?...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP