IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Syyhhh... Tolong Simpan Rahsia Tau..

>> Thursday, June 02, 2011

Tengahari tadi gua kantoi dengan sorang Dato dan beberapa mamat yang gua tak berapa kenal..., ini mesti kes nak tangkap projek nih hahahaha..., yang si Dato nih pulak mungkin dah agak lama tak berjumpa dengan gua.. boleh pulak ajak gua join sekali... dengan muka tak malu gua pun lepaklah sekali... peduli apa gua...

Dalam hati gua... kutuk2 jugak puak2 parti haramjadah umPORno... tapi bila tiap kali makan minum pow jer... diorang tuuuu... hahaha...

Lagipun perjumpaan tu pun secara tak sengaja di Hotel Bluewave Shah Alam, dalam dok bertanya khabar terlajak hingga ke makan tengahari... belasahhhh... jangan tak belasahhhh.... Dato bayar... kah..kah...kah....

Sembang2 soal business terus melalut soal parti lepas tu melalut soal kenaikkan harga barang, soal sokongan melayu... bla..bla...bla.... layan jelah..., gua pulak yang terasa macam ahli politik la pulak.. pasal bercakap isu negara... kah... kah... kah.... walau ada perkara2 yang membuatkan si Dato nih.. mengangkat kening suspicious dengan gua... dan air muka mamat sengal umPORno yang cuak setiap kali ada ungkapan gua yang kurang menyenangkan hati diorang... muakakakaaaaa... (sori beb.. gua bukannya kaki bodek ampu sana sini... hehehe...)

Dalam syok huha..huha.. tu... ada sorang mamat sengal nih... telah mencadangkan satu projek yang pada gua amat kreatif beb..., dan Dato nih kata sebenarnya pimpinan atasan umPORno pun ada ide yang sama jugak..., iaitu memberi diskaun kepada ahli2 umPORno setiap kali berbelanja membeli barang keperluan, ini bagi menarik sokongan dan kesetiaan ahli kepada parti.

Gambar hiasan

Caranya..., setiap kali pembelian hendaklah menunjukkan kad keahlian umPORno dan secara automatik akan mendapat diskaun, berapa jumlah "percentage" diskaun belum dimuktamadkan... ianya masih lagi dalam bentuk kajian, kemungkinan akan di laksanakan sebelum PRU-13 bagi meraih sokongan undi melayu.

Masalahnya sekarang ini diorang sedang mengkaji implikasi yang bakal dipertikaikan oleh Pembangkang dan persediaan dari segi undang2.

Banyak lagi perancangan umPORno nih bagi menarik atau meraih sokongan ahli diorang yang berjuta tuuuu... yang mana diorang sendiri sedar kebanyakkan ahli umPORno dah berpaling tadah kerana tekanan ekonomi akibat kenaikkan harga minyak, gula, elektrik serta rantaian barangan lain.

Jadi dalam mengelentong rakyat dalam isu rasionalisasi ni.. diorang juga sedang mencari penyelesaian bagi mengekalkan sokongan pada parti....

Sekarang nih.. terpulang kepada pembangkang (PR) untuk "encounter" perancangan barisan nasional aka keraaa..jaan aka umPORno nih....

p/s: Syyyhhhh... lu orang semua tolong jangan bagitau sesiapa yang gua dah pecah lubang perancangan umPORno nih... terima kasih...

5 IkutSukaLu...::

Toi'Toi',  Thursday, June 02, 2011 4:02:00 PM  

edyes dah keluarkan artikal diskaun keahlian umno ni dulu....
bodoh punya umno, kau berani kau buatlah!!

bunbinban,  Thursday, June 02, 2011 4:58:00 PM  

hahaha...kalau puak sengal ni buat gak projek ni, pakat kita saman ramai2 dan kita stop bayo incometax..Peguam PR perlu bersedia dr skang mengumpul fakta2 dan akta2 yg boleh kita ketengahkan. Kita saman sampai kerajaan bangkrup...hahaha...bengap punya umno

PeriWira,  Thursday, June 02, 2011 5:38:00 PM  

Gula-gula ni dah start dekat 15 tahun dulu. Sorang Datuk citer kat aku masa dia sponsor kami orang kat Istana Dangdut Kompleks Wilayah sambil seekor GRO baya-baya anak dia tengah dok atas pangku.....

Masa tu Haiza tengah nyanyi lagu Dag Dig Dug....

Lepas tu mabuk...mabuk....mabuk...abis citer....

ada otak,  Thursday, June 02, 2011 8:51:00 PM  

haa3..ini baru betul2 negara umngok yg punya..pak brahim dan geng2 ngong yg lain mesti sokong punya..sign jkkk/jpp dah buat dari dulu lagi..berjaya apa projek tu?..haa3..

ada otak,  Thursday, June 02, 2011 8:51:00 PM  

haa3..ini baru betul2 negara umngok yg punya..pak brahim dan geng2 ngong yg lain mesti sokong punya..sign jkkk/jpp dah buat dari dulu lagi..berjaya apa projek tu?..haa3..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP