IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Suspension bin Suspicious..????

>> Thursday, June 02, 2011


Walllaweeiiii...... setelah habis meranjau semua akhbar online, last sekali barulah buka Utuseks Meloya... itupun kalau ada masa nak baca... kalau tidak sendiri mau ingat laaaaa.... najis berat nih... hahaha...

Gua dah lama tak sentuh isu PAS..PIS..PUS... nih... semenjak puak2 PAS nih tak boleh di sentuh di tegur... so.. kalau nak tergolek ke... nak apa ke.... lantak pilah kat diorang... pasal diorang semua kan ahlul kitabbbbbbb.... hehehe...

Tapi hari ini pabila keluar jer... skrin front page akhbar pencacai tuuuu.... tajuknya "Kekalkan Hadi - Nasha"... suspension bin suspicious jer... gua baca tajuk tuuuu.... muakakakaka....

Lu orang semua tak terasa apa2 ke.... dengan tajuk utama akbar pemfitnah nombor 1 negara nih... heheheee....

3 IkutSukaLu...::

ComOt Friday, June 03, 2011 10:00:00 AM  

ada jugak terasa pelik.. tapi biaq pi lah. hanya nak cari kesalahan utusan je :p

opisboi Friday, June 03, 2011 10:58:00 AM  

gerombolan dah jadi gila pandikutyy.

ada otak Friday, June 03, 2011 4:13:00 PM  

ayuh my warrior abg mat sabu..
abg mat adalah pilihan terbaik yang akan bakal melonjakkan dan mengolah buih2 revolusi yg telah membuak2 dikalangan rakyat mesia..
ingat..pahlawan kita yg bakal menumbangkan gerombolan umco ini mestilah musuh yg dibenci mereka,..bukannya musuh yg direstui mereka..
kelesuan pemimpin kita adalah ubat mujarab penyakit mereka selama ini..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP