IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Sepupu Sepapat Mau Kencing Ekkk...???

>> Tuesday, June 07, 2011

Gua teramat yakin Akhbar Luar Negara seperti The Age (Australia) nih setaraf dengan Utuseks Malaysia... kah...kah...kah....

Saja jer.... nak memburukkan nama baik menteri2 malaysia yang suci murni jujur dan beramanah dalam pentadbiran malaysia... hehehe....

Gua tak nak lah... kutuk lebih2 sepupu sepapat gua nih.... nanti tersisih pulak dari keraaaabat dan jadi papa kedana.... hehehehe... sebab negara Malaysia ni makbapak tok nenek moyang keturunan Onn dan Razak yang punya... lu orang rakyat2 biasa hanya pencacai jer.... kah...kah...kah....

Tujuan lu orang hidup untuk mengkayakan keluarga Onn dan Razak.... tak lebih dari itu,  kah... kah... kah... ianya demi kesejahteraan keluarga dan kroni2nya... dan lu orang wajib untuk memastikan keturunan Onn dan Razak terus berkuasa dalam pentadbiran Keraaaa..jaan Malaysia dan pertahankan Putrajaya untuk keturunan Onn dan Razak buat selamanya.... kerana keturunan Onn dan Razak juga melayu seperti lu orang juga... malahan keturunan Onn dan Razak adalah "Ketuanan Melayu" yang tulen beb...

Hahahaha.... lu orang sebagai rakyat malaysia dan ahli2 umno adalah aset paling penting dan berharga buat keturunan keluarga Onn dan Razak.... lu orang memang terbaekkkkkk.... kah...kah...kah...., pertahankanlah keturunan Onn dan Razak hingga ke akhir hayat lu orang... keturunan Onn dan Razak pasti akan berbangga dengan kesetiaan lu orang semua sebagai ahli umno yang tegar... hahahaa....

Dalam ketaatan tidak berbelah bagi kepada sepupu sepapat gua yang berketurunan Onn dan Razak nih..., timbul jugak keraguan dalam hati ini..., takan laaa.... sepupu sepapat gua yang tua tak tau projek adik dia kan.... nampaknya sepupu sepapat gua nih cuba coverline nih..... hahahaha.... nak berpaling tadah ekkkkk.....

Helloooooo... sepupu sepapat... lu nak kencing siapa haaaaa.....!!!!
Wowww... ada projek cetak wang haram... perghhhh... dasat aaarrr...

6 IkutSukaLu...::

muqlis04 Tuesday, June 07, 2011 11:40:00 AM  

bro, kalau jenguk kat mkini..beratus2
org dok maki hamun dia...aduyaii boleh pulak dia mengaku tak tahu pasal adik dia..lawak tul menteri ni

otaklunyai Tuesday, June 07, 2011 1:42:00 PM  

inilah rupanya bila bagi orang boddoh jadi mentri... dia pegang kdn tapi semua dia tak tau... togok arak dia tau kott...

Isa Tuesday, June 07, 2011 1:46:00 PM  

muqlis04;

bro.., mungkin adik dia dengan sepupu dia simpan rahsia kot... hahaha...

Isa Tuesday, June 07, 2011 1:48:00 PM  

otaklunyai;

Malang sungguh nasib malaysia, ada Menteri KDN yang serba tak tahu nih....

auw..auw... dia tahu kot...

tukang kata,  Tuesday, June 07, 2011 3:30:00 PM  

mentri cap lembu

buntat,  Tuesday, June 07, 2011 4:51:00 PM  

ni la salah satu menteri yg memanda kutty ckp, melayu mudah lupa, nak ckp lupa nnti org ckp da nyanyuk senang jwb tak tau je, atau harta dlm negeri da x leh cilok lg x, tu yg kena faraid kn mana2 harta lain lak

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP