IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Pundekutty Punya Anwar Ibrahim..!!!!

>> Monday, June 13, 2011

"Saya telah berusaha menahannya, tetapi air mata saya gugur juga di-bumi Singapura ini akibat kebodohan dan bangannya menteri umno kita..", itu kata-kata terakhir seorang kakitangan KTM di stesen keretapi Tanjung Pagar,Singapura.

Ramai sedih, ramai kecewa, banyak yang tak boleh tahan perasaan, tapi KTM pula punya sial telah bercadang mahu mengadakan 'party' di sepanjang perjalanan tren terakhir menuju ke stesen keretapi Tanjung Pagar,Singapura pada 30 Jun nanti. Itu lah tarikh terakhir dan perjalanan terakhir ke-stesen yang telah di jual kepada Singapura.

(...ini mesti kerja Anwar Ibrahim,Guan Eng dan Nik Aziz nie... menjual kedaulatan negara kepada Singapura... kah..kah..kah..)

Tak ke 'kurang ajar' nama nya tuu..?? Nak buat 'party'!

Kepada 'musibat' yang telah bagi idea 'haramjadah' nak buat parti untuk 'last train ride party to Tanjung Pagar' tu di harap bawa-bawa lah bertaubat dan harap juga agar dapat batalkan hasrat mereka itu, sebabnya 'last train ride' tu bukanlah satu perjalanan untuk berseronok dan berhibur, tetapi sebenarnya ia adalah satu perjalanan 'heart breaking' dalam episod sejarah Keretapi Tanah Melayu di Singapura dan sejarah orang melayu.


Stesen Tanjung Pagar yang besar dan luasnya lebih kurang 176 hektar yang bernilai berbilion dollar itu kini telah 'ghaib'.

'Woodlands checkpoint' pula bukanlah sebuah stesen keretapi dalam erti kata yang sebenar, tetapi adalah sebuah kompleks untuk Kastam, Imigresen dan Kuarantin yang di-miliki olih Singapura.

Tak tahu lah dan tak boleh nak kita bayangkan bagaimana nanti operasi KTM di stesen baru di-dalam komplek C.I.Q yang dimiliki olih Singapura itu.

Gurkah-gurkah politik di'port' boleh agak yang lambat laun nanti, atau memang tak lama saja lagi KTM sudah tentu akan di hambat keluar dari komplek itu dan berpatah balik ke Johor Bahru, dan bila itu sudah terjadi maka habislah sudah satu sejarah dalam lipatan KTM dan juga orang-orang melayu.

Sebab itu lah 30 jun nanti merupakan hari sedih, bukan lah hari untuk kita semua bergembira.

Dipetik sepenuhnya dari Dollah Yankee.

p/s: weiiii... mana brahim ali katak perkosa weeee..... lu orang ada nampak tak malaun tuuuu... kah..kah..kah....

9 IkutSukaLu...::

Johor Born Monday, June 13, 2011 5:20:00 PM  

dayus ke ape pm malaysia ni, woodland kena sapu, tanjung pagar kena gak, pulau ap tu gua lupa nama kena gak, jambatan bengkok pun cuma ada cerucuk je, jual air murah beli mahal, ruang udara da jd mcm mak bapak singa punya. kena acah sikit je ngan singa semua kuncup lari bawah ketiak bik mama. mana maruah pun gua tak tau diorg letak,

yobstim Monday, June 13, 2011 6:30:00 PM  

nak poket berisi kedaulatan tanah air tergadai! ini pengkhianat negara yang perlu dihukum! ingat harta negara makbapak kamu yang punyakah?

opisboi Monday, June 13, 2011 6:31:00 PM  

org johor lagi dayus sokong si dayus..penyokong tegar

Wake UP! Monday, June 13, 2011 6:56:00 PM  

Biasalah tu. Jual la semua kepentingan pada Singapura. Nanti DAP naik, boleh terus kaw tim dengan PAP.

Admin Monday, June 13, 2011 7:47:00 PM  

dari dulu hinga kini siapa yang menjual singapura ketangan 'lee kuan' ini

Unknown Monday, June 13, 2011 8:59:00 PM  

UMNO berjaya tipu daya orang Melayu pasal S'pore dulu lagi. Padahal puak depa la jugak kaut untung dgn 'meniaga' / jual beli dgn kerajaan & orang S'pore. Tak salah S'poreans. Tu permintaan depa. TAPI salah UMNO & S kita yg termakan pujuk, kelabu mata dgn duit & harta dunia. Sebahagian M'sia tergadai lama dah. Tun M pun tak sorok muka tapi nampak anu la dlm hal ni. Sama saja dia tu. Najib lagi penakut.Kalau dah takut bini apa lagi kita harap dia nak pertahan hak negara spt kawasan minyak kat sempadan Brunei tu. Bagi gitu saja? Free? Atau dia & sapa2 dpt duit undertable? F off!

Johor Born Monday, June 13, 2011 9:25:00 PM  

opisboi.

nasib baik lu ckp penyokong tegar yg dayus kalau x terasa gua beb.

Anonymous,  Tuesday, June 14, 2011 1:37:00 AM  

kalau dok biaq lagi lama, jgn kata tanah Malaysia ni jer kena jual, dgn spender2 rakyat Malaysia ni pun habis kena lelong dgn puak2 nak kaut untung tanpa peduli nasib rakyat bawahan nie..

cantona79 Tuesday, June 14, 2011 10:12:00 AM  

asalkan dapat terus berkuasa apa saja boleh jual..s'pore dah ugut najis dengan rakaman cctv bersama altantuya apa lagi apa saja permintaan s'pore kena turut la..ini la pejuang2 melayu yang setiap kali perhimpunan cium keris la apa la..bak kata imuda piiiiiraaah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP