IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

PM Bisu Pandai Melalak...

>> Sunday, June 26, 2011

Najib Razak hari ini mencabar Pakatan Rakyat supaya berdepan dengan Barisan Nasional (BN) sebagai “anak jantan” dan bukan turun di jalan untuk mengadakan Himpunan Bersih 2.0 pada 9 Julai ini.
Gua cabar Najib Razak supaya menjelaskan kepada RAKYAT... kemana menghilangnya Saham Bumiputera sebanyak RM50 Billion sejak ianya dilaksanakan. Dah di desak dalam Parlimen... tetapi masih senyap hingga sekarang... apakah Malaysia mempunyai PM yang BISU...????

Wooiittt... Najib Razak ada berani kaaaa...???? Lu nak jantan ka... atau anak betina... ada tulur ka tarak...???

Hanya pandai berkokok jer... mamat nih... ini yang dikatakan PM Malaysia.... hahaha... kena kencing dengan penulis teks ucapan pun masih tak sedar diri... siapa kata PM Malaysia nih cerdik...???? Nak panggil jantan... jauh sekali laaaaa.... tulur sudah lama yeeeeeleeeeekkkk... baca bawah nih...;

Pasal terlalu banyak dok 'tembak' (bohong) dekat rakyat, sampai apa yang dia bercakap pun, dia sendiri tak tau ekoq kepala.

"4 billion ringgit invesment plan by Motorola for it's plant in Penang". The announcement made by Najib Razak on 19 may in New York. A day before that, Koh Tsu Koon said "Extraodinary Invesment for Penang".

Nak buka kilang, bukan senang macam nak berniaga 'cucuq kodok'. Dia kena melalui proses yang macam-macam. Kilang tu pulak di Penang, jadi kalau dah sampai 4 billion punya pelaburan nak masuk Penang, tak kan lah Guan Eng selaku Ketua Menteri, selaku Chairman PDC yang menguruskan perkara berkenaan dengan kilang-kilang yang ada di-sini dok 'tidoq' dan tak tau apa-apa kot?!

Sikit punya banyak kaa... pelabur-pelabur dari Amerika dan lain-lain negara yang datang buka kilang di-sini sampai boleh tertubuhnya FREPENCA (persatuan pelabur-pelabur/kilang-kilang di-Penang). Depa ni pun tak tau apa-apa. Jadi bila depa dengaq kata yang Motorola nak bawa masuk sampai 4 billion punya 'invesment', depa pun nak tau juga laa... sebab depa pun tak dengaq apa-apa. Sepatutnya FREPENCA ni yang akan dapat tau dulu.

Jadi wakil kilang-kilang yang dok ada dalam persatuan ni pun pakat-pakat laa.. talipon Guan Eng nak bertanyakan tentang pelaburan 4 billion tu. Sikit punya malu kaa.. sebab Guan Eng jawab dia tak tau. Cuma wakil-wakil ni tak sampai hati nak kata dekat Guan Eng "hang jadi Ketua Menteri macam mana? Sampai apa pun hang tak tau?!"

Bila Guan Eng tanya balik dekat M.I.D.A (sebuah agensi yang menguruskan pelabur-pelabur yang nak buka kilang di-Malaysia) untuk dapatkan kepastian dan nak bantu apa yang patut... maklumlah nak buka kilang harga 4 billion, Guan Eng mesti dan kenalah tau..., tapi M.I.D.A pula dengan tiba-tiba sudah tak boleh bercakap, tiba-tiba saja jadi bisu, diam... tak tau nak jawab apa.

Nak jawab apa benda, kalau dah benda tu tak betul.

Najib tak malu kaa.. cakap benda yang tak betul, di Amerika pula tu... HQ pada segala kilang-kilang besar di-sini.

Najib... Najib... ini mesti kes pegawai M.I.D.A yang 'tidoq' atau pun kawan yang tulis ucapan tu yang 'nga-nga'.

Koh Tsu Koon pula bekas Ketua Menteri, bekas Chairman PDC dekat 20 tahun, connection mesti laa kuat. Bila FREPENCA tak dapat jawapan dari Guan Eng, depa pun talipon pula Koh Tsu Koon tanya pasal Motorola nak melabur sampai 4 billion ni...

Rupa-rupanya... 4 billion itu adalah pelaburan sepanjang 30 tahun Motorola buka kilang di-sini. Bukanlah Motorola nak bawa masuk 4 billion punya pelaburan...!!!!

Mangkuk hayun betoii... dia sendiri tak tau apa yang dia cakap!!!! - Di petik dari Dollah Yankee
Masih nak anggap PM Malaysia nih cerdik ke.... hahaha... hanya olang boloh jer... yang masih nak sokong beEnd nih... kah...kah...kah...

Macam hareeeeeeeemmmmmmm.......!!!!

9 IkutSukaLu...::

diyana Sunday, June 26, 2011 11:57:00 PM  

nk ajak org beradu mcm anak jantan mcm mane tu?msk pertandingan kungfu mcm the karate kid ke? Kalo ade bran umumler tarikh election pak menteri oi! Bkn merapu menyalak meroyan dlm tv ajak org beradu. Bodo bebenor menengoknyer.naik menyampah tgk muka najib ni dlm tv....dh jd desperado dh mamat2 menteri ni sume....

Anonymous,  Monday, June 27, 2011 12:40:00 AM  

sepatutnya najib anjurkan suatu demonstrasi aman yang dikenali sebagai BERSIH jua bagi membersihkan nama nya yang dikaitkan dengan"insiden di Port Dickson" seperti yang disebut oleh Ketua Pembangkan. BARU ANAK JANTAN NAMANYA.

Thatcham,  Monday, June 27, 2011 1:05:00 AM  

anak jantan konon....depan tunya lu tunjuk jantan la....

Anonymous,  Monday, June 27, 2011 1:18:00 AM  

Najib kalau hang anak jantan hang londeh seluar hang aku nak tengok. Masih berdaya untuk berdiri atau tertidur macam pemabuk.

tukang kata,  Monday, June 27, 2011 8:01:00 AM  

sekolah jer tinggi bodo bertingkat tingkat

cantona79 Monday, June 27, 2011 9:48:00 AM  

Najis and the geng dh takut terketar2 sampai dah terkencing dalam seluar nak menghadapi kemaraan rakyat yang mahukan pilihanraya yang bersih tanpa penipuan. Kenapa harus takut kalau tak buat salah? Seboleh2 nak batalkan bersih..dah baling batu sorok tangan, anak jantan ke tu? aku rasa Najis lebih pondan dari yang ada kat jln hj taib. Ajak berdebat pun tak berani. Dalam radio ada iklan kononnya anak muda benci perhimpunan haram..hakkktuuui
Anak muda yang bangang dan pondan ja tak berani menegakkan kebenaran..bodoh

gmu,  Monday, June 27, 2011 1:24:00 PM  

Bro Isa,
gua inilah kali pertama dengar dlm sejarah 1 Mesia kalau menang dlm praya jadi JOHAN, kalu kalah Naib Johan...sedih bebeno idea nih! dan kelakor.

ISA Monday, June 27, 2011 5:06:00 PM  

gmu;

standard lah tu... nama pun malaysia hahaha... pemimpinnya mana ada yang cerdik.. hahaha..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP