IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Negeri Pahang Dah Pokai...????

>> Wednesday, June 01, 2011

Wednesday, June 1, 2011 - Petik dari Blog M3M
Tindakan desperate sang desperados

Kata Mat Sabu dalam ceramahnya... negeri Pahang merupakan negeri paling teruk dalam pengurusan kewangannya. Ini bukan fitnah tetapi berdasarkan laporan Jabatan Ketua Audit Negara.

Hutang Pahang keliling pinggang hinggakan sampai dah terjerut. Senang citer... Pahang dah pokai. Fulus semakin 'kurus' nak mampuss!! Hasil balaknyer... in advance dah lesap. Sudah pohcik... walaupun belum sampai tempohnyer. Nasib baik ada kerajaan pusat sebagai banker mereka. Masalahnyer sekarang.... kantung 'banker' pun dah 'kurus dan kering'. Pahang kena cari alternatif lain untuk mendapatkan sumber $$$$$$$

Apa makner nyer tu??

Ahaaaa.... itu menunjukkan bertapa pandainyer UMporNO@BN Pahang urus ekonomi dan kewangan negeri. Fulammaaak.... Tercorot di Malaysia!! Yaahooo.... Pahang Boleh!!

Oleh sebab itulah agaknyer, Pahang diizinkan oleh UMporNO@BN untuk dijadikan destinasi syarikat asing bagi memproses nadir bumi yang bakal memberikan ancaman sisa radioaktif kepada penduduk di sekitarnya. Ancaman berisiko tinggi weh.... Ini, no joke komer. Penduduk di situ, bisa menderita dan bisa masuk kubor. Don't play-play...

Lantas, timbul persoalan... Inikah dia yang dikatakan kerajaan yang mendahulukan rakyat. Nampak gayanyer kerajaan Pahang ni is a very-very desperate country. Lantas... $$$$$$ yang didahulukan oleh kerajaan UMporNO@BN. Rakyat mampuih pi!! Ha ha ha ha... sifirnyer mudah. No Lynas, no money. No money.... kerajaan Pahang can 'mati'.

Mereka begitu desperate nak teruskan projek Lynas ini, hingga terpaksa menggunakan barua UMporNO untuk menghalang dan mengacau demo rakyat yang menetangnya. Puak-puak desperado ini berkata ia tidak berbahaya. Kalau tak bahaya... suruh ler Lynas proses benda Allah tu di negara mereka. Why come here??

Sebab.... di sana rakyat dan kerajaannyer aware bertapa bahayanya ancaman benda Allah tu dan kalau diproses di sana alamatnya rakyatnya akan bangkit menentang dan sebuah kerajaan bisa tumbang. Kerajaan di sana tak berani menghadapi kuasa rakyat. Kuasa rakyatlah yang menentukan 'hidup' dan 'mati'nya sebuah kerajaan. Itu ler demokrasi sejati. Di sini... demokrasi UMporNO tibai dan rogol sampai dah terkulai, tunggu nak 'gol 'jer.

Selanjutnya pi baca di blog M3M... hahahaha...

Lagi sekali gua nak ulang sebut di sini, semua ini bukannya fitnah dari pembangkang tetapi berdasarkan laporan kewangan dari Jabatan Audit Negara, so lu orang pikir2lah sendiri... pandai ke umPORno memerintah negeri/negara ini...???

"Jangan biarkan diri anda di PERBODOHKAN oleh barisan nazional dan umPORno..."

2 IkutSukaLu...::

keladi,  Wednesday, June 01, 2011 7:20:00 PM  

puak2 tu memang bodoh pun .nak buat cam mane bro.gua rase lu ari2 tulis n3 .bukan tulisnye bahasa japang,bahasa melayu beb.itu pun puak2 tu tak reti baca n faham.nak diperbodoh celah mane.gua rase puak2 tu dah jadi bahlol kut .sebab mak bapak gua ceti,kalu lu kate puak2 tu bahlol 40x,mesti jadinye mulut masin.japang kate bakayaro !!!!ばかやろ!!!!!

ada otak Wednesday, June 01, 2011 8:06:00 PM  

salam bro..
haa2 dah boleh agak dari awal kes lagi sebab ape mahu buat kat pahang..sesuai lah dengan hadis ini..kemiskinan membawa kekufuran..
federal pun dah pokai,jd bantuan yg boleh tolong hanya backup selagi boleh..sama2 masyukkk plak..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP