IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mat Sabu Di Sabotaj oleh PKR dan PAS..????

>> Monday, June 13, 2011

Bro.... lu dah kena main laaaaa... dari PKR gua tak hairan beb... 
tapi dari PAS sendiri beb... tak wala' betul malaun tu... hahahaha....

Perghhh.... pening kepala jugak nak menaip n3 ini..., gua dalam dilema beb..., tetapi atas nama keadilan dan kejujuran perlu didedahkan juga, pedulikan apa tanggapan penyokong2 tegar dan totok kepada Parti dan individu terlibat, nak tuduh gua musang berbulu ayam, pengkhianat atau apa kejadah sekalipun... dipersilakan... apa ada hal...

Tetapi sebelum itu lu orang pi baca entry yang bertajuk "Matlamat Menghalalkan Cara - RPK", itu baru intro sahaja..., sekurangnya RPK masih masih menyimpan rahsia dan maklumat yang gua pegang hari ini juga tetap akan merahsiakan nama individu terbabit.

Menyorot kembali tulisan RPK tentang penyebaran gambar Zaid Ibrahim togok arak sewaktu PRK Hulu Selangor, hampir semua blogger PR menuding jari kepada umPORno, dan termasuklah gua sendiri.

Dengan itu gua mohon maaf pada semua puak2 umPORno kerana mengutuk/maki hamun lu orang, tetapi hanya untuk tajuk dan isu tersebut (gambar Zaid Ibrahim dengan arak). Selainnya tiada maaf bagimu kerana umPORno/barisan nasional tetap banyak dosanya dengan rakyat Malaysia, period.

Hari ini terbongkar bahawa gambar tersebut adalah perbuatan orang atasan PKR sendiri, memandangkan perkara tersebut telah lama berlalu maka gua tak mau kecoh2. Apa yang gua nak kecohkan sekarang ini adalah tentang penyebaran video seks Mat Sabu pula.

Video pertama (CD-1) di edarkan kepada para Perwakilan sebelum Muktamar PAS tempohari bagi mempengaruhi Perwakilan tidak mengundi Mat Sabu, projek tersebut gagal mencapai matlamat mereka, Mat Sabu tetap menang hahahaha.... terkedu puak2 UG... kah...kah...kah...

Maka di lancarkan Video Kedua (CD-2), untuk merosakkan imej Mat Sabu... kali ini siapa yang lantang bersuara berkaitan video kedua ini... hahahaha... beliau ialah pompuan atasan dalam PKR, lu orang carilah kenyataan akhbar pompuan ini yang menjadi pencacai tegar orang atas... atas.. atas... lagi dalam PKR.

Apa kaitan video Mat Sabu, Parti PAS, Muktamar PAS, UG dan PKR...???? sebab kepopularitian dan Aura Bro. Mat Sabu untuk membawa perubahan besar dalam PAS, sebab itulah puak2 UG, utuseks melayu dan umPORno meroyan macam babi menyondol kandang kerana perancangan halus mereka menemui jalan buntu...

ho..ho...ho... ini negara 3M beb...., segalanya telah direncanakan dengan hebat seperti dalam entri "Matlamat Menghalalkan Cara", selagi kepala nombor satu 3M ini tak mampus, selagi itulah keadaan politik Malaysia ini macam haprak. Najib Razak pun dalam bahaya beb... dengan perencanaan dan game 3M nih... memandangkan Najib dan 3M sekapal... so.. mampuih pi la kat depa..., yang perlu dipancung ialah orang atasan PKR yang masih bersekongkol dengan 3M ini... hahaha... siapakah dalam PKR yang paling rapat dengan 3M ini....??? pi cari sendirilah...

Siapakah pula Anjing dalam PAS dari puak UG yang menjadi barua untuk mengedarkan video ini kepada para Perwakilan... orangnya dari PAS Selangor (namanya ada pada gua).... oooppsssss.... pasti kepala otak lu orang akan tertumpu kepada Hasan Ali.... kerana tidak mahu menanggung DOSA FITNAH, dengan nama ALLAH yang MAHA POWER gua katakan ianya bukan Hasan Ali...

Kenapa orang atasan PKR ini takut sangat Mat Sabu jadi Timbalan Presiden PAS.... jeng..jeng...jeng....!!!!

Ramai di kalangan lu orang sudah ada jawapannya... dan bagi yang masih keliru lagi...

to be continued.... muakakakaaaaaaa.....

Nota;-
1) Kepada kawan2 blogger dua tiga ekoq tuuuu... dari hari tu lagi gua dah cabar lu orang dedahkan jer... recorder suara malaun tuuuu... lu orang degil beb..., tengok apa dah jadi...???

2) Setan2 berpangkat tinggi dalam umPORno pun pening kepala mencari siapakah dalang pensabotaj Mat Sabu nih.... sebab bukan dari kerja kotoq diorang beb... dan sebab itulah gua rahsiakan nama dalang nih...

3) Gua cabar mana2 reporter pi terjah pejabat PKR di Tropicana cungkil rahsia dari sana... hahaha....

18 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Sunday, June 12, 2011 11:16:00 PM  

yg wa tahu ia dibuat oleh geng terengganu yg rata-rata adalah UG.

salah seorang mastermindnya ialah webmaster tko dan yg kedua ialah yg pegang unit IT PAS, org ganu juga iaitu Suhaimi Embong.

Anonymous,  Sunday, June 12, 2011 11:22:00 PM  

yg penting musuh utama ialah UMNO ngan BN....masuk putrajaya dulu baru nak cite lebih2...

ape pun, UMNO wajib ditumbangkan....

Anonymous,  Sunday, June 12, 2011 11:33:00 PM  

ISA,

Lu pun dah ikut jejak langkah RPK, bagi berita sekerat, buat cerita sekerat, jadi wira sekerat dan jadi pengkhianat sekerat..... lepas tu lu cakap... gua cuma sampaikan aje, maklumat sebenarnya pada orang lain ....he.. he..he.. copy and paste tak gitu ? Apa ada hal !

Isa Sunday, June 12, 2011 11:38:00 PM  

Kan gua dah bagitau awal2, "kepada pencacai2 tegar dan totok kepartian/pemimpin" tak payahlah nak berlakon/menyamar "Tanpa Nama" dan bagi komen yang menjengkelkan...

Apa lu orang tak paham ke apa bahasa yang gua taipkan.... jangan jadi spesies bangang beb...!!!!

Reformis Jalanan Sunday, June 12, 2011 11:47:00 PM  

Salam, bro.

gua pun dah panas jugak ni. apa kata lu dedah je nama2 malaun tu dan bagi je sehala bukti. apa macam?

iNCeK aKiM Monday, June 13, 2011 12:49:00 AM  

lu buat gua suspen la bro. haha~

aljo Monday, June 13, 2011 12:57:00 AM  

Apa la lu bro? Bikin suspen je... Tapi gua dah boleh agak dah siapa dia barua dalam pas dan pkr. Yang herannya pkr dan pas masih lagi nak mendukung biawak ni.

kaki Monday, June 13, 2011 1:29:00 AM  

apa ni bro,dedah ja la semuanya,jgn takut dgn kebenaran...tak yah la sumpah2 lak...dedah ja brooo.gua sokong sama lu lah.ada berani ka,,,

Isa Monday, June 13, 2011 1:29:00 AM  

Reformis Jalanan;

Buat masa ni tak boleh dedahkan lagi bro, demi Pakatan Rakyat untuk tumbangkan umPORno/bn.

Tapi biar dia tahu apa nasib dia jika PR berjaya ke Putrajaya dan sebagai warning awal padanya sekaligus hentikan permainan kotor dia selama nih.

Matlamat utama cincang sampai lunyai umporno/bn terlebih dahulu. Nasib Malaun tu cerita kemudian...

Isa Monday, June 13, 2011 1:31:00 AM  

incek akim;

wow.. lama berehat bro.. hahaha... suspension ke... hahaha... sabarrrr....

Isa Monday, June 13, 2011 1:32:00 AM  

aljo;

tau takpa... hahaha...

kaki Monday, June 13, 2011 1:34:00 AM  

betul tu bro..gua sokong lu,,,tapi kudis jgn biar sampai bernanah nanti melarat sapa yg susah....teruskan bro

Isa Monday, June 13, 2011 1:37:00 AM  

kaki;

itulah pasalnya..., permasalahannya mudharat kecil (PR) dan mudharat besar (bn/umPORno) mana lebih bahaya kepada rakyat.

Matlamat utama tumbangkan bn/umPORno dulu...

johor born Monday, June 13, 2011 2:23:00 AM  

bro

ari tu lu tanya gua siapa yg munafik, lu rupany da tau kn buat2 x tau je. pe hal kasi songkit lalat tu dulu. buat kotor pinggan je.

uriz Monday, June 13, 2011 6:55:00 AM  

assalamualaikum...

apa nak sorok2, nanti kat akhirat dibongkarkan juga... setakat nak hits, takpayahlah... kasi pecahlah sudah... biar PKR terjun dgn labunya. ALLAH SWT tahu siapa pengkhianatnya. Nak perintah konon, syarat tak cukup, mcm mana ALLAH swt nak bg menang... aku boikot AHLI MAJLIS PBT (PKR)...

akalil Monday, June 13, 2011 10:49:00 AM  

waspada bro dgn penggunaan bahasa dlm n3 kau..nampak tk professional sgt..dan elok2 sket la tulis..nama Allah diskalikan dgn carutan, kata2 kesat..ini ke parti islam? tkkn org UMNO plak nk ajar org PAS pasal bnde nie? korang kan parti al-islam? tk malu ke?

opisboi Monday, June 13, 2011 12:31:00 PM  

biasaklah bro! perangai munafiq ada kat mana parti..cuma pada wa hancurkan umngok masuk muzium, lepaih tu kita ajaq mangkuk2 ayun pulak!

Hanz Newman Monday, June 13, 2011 8:48:00 PM  

Gua tak kesah sangat PR tak menang & perintah negara dllm 2, 3 PRU lagi pun. Janji PR makin kuat. PAS dapat ketengahkan idealoginya/ tarbiayh kat semua kita orang bagi paham Islam. Menang sikit sikit hingga 5 PRU lagi pun tak per la. Macam analogi tanam pokok buah moktan la. Lu tanam untuk lu makan. Tentu la, kan? Tapi yg penting pokok2 tu hidup elok buah cantik sedap bagai & biar lama pokok tu sampai kita pergi dulu pun (ke syurga?), ah, tak apa la. Kasi orang lain, anak cucu kita makan. Hidup ni bukan semua pasal kita. Not all about us now BUT yg paling penting generasi mendatang.

Step by step. Kalau gelojoh nak menang Atau tak reti pertahan kemenangan, akan ada 'samdol'/pelacur politik macam puak UG dlm PAS. Kalah dah pun depa tu. Bagus. 'Musang' dlm PKR pun kita nak kena sembelih awal awal. Kalau tak, selama tu la kita 'kecoh' & tak selamat/bahagia. UMNO tetap akan mati/mereput dgn sendiri. When? Bergantung kekuatan PR saja! Mark my words!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP