IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Mari Kaji Mentaliti umPORno.

>> Saturday, June 18, 2011

Dalam entry ini ada sorang pengomen totok karat umporno mengatakan;

"felda kena saman pasal juak2 pkr-suka-buat-huru-hara dok hasut org2 felda ok."
hahaha.... gua up-kan quote malaun tu bukannya nak bagi populariti kat dia, tetapi nak serlahkan tahap kebangangan mentalitinya, yang bodoh tahap supermega gaban wa cakap luuuu....

Nasib baik ada puak2 PR untuk menyedarkan orang2 melayu Felda yang selama ini diorang di tipu oleh pengurusan felda, kalau takda puak2 PR menyedarkan mereka apakah puak pengurusan felda yang semuanya berbangsa umPORno seronok menghisap dan menjarah hasil titik peluh orang2 Felda..???

Di situ telah terbukti bahawa bangsa umPORno ini bukanlah pembela orang2 melayu... tetapi pembunuh senyap orang2 melayu... khususnya melayu Felda.

Jom kita jengok mentaliti puak2 umporno yang bertaraf menteri pulak;
"Serangan siber ke atas laman web kerajaan dan agensinya oleh kumpulan yang menamakan diri mereka sebagai Anonymous dipercayai ada kaitan dengan penganjuran perhimpunan aman Gabungan Pilihan Raya Bersih dan Adil (BERSIH) pada 9 Julai ini, kata Menteri Penerangan Komunikasi dan Kebudayaan Datuk Seri Rais Yatim."
Nampak tak.. kebangangan menteri sekoq nih.... masa awal2 puak2 hackers tu bagi warning, si anak yatim nih dengan sombongnya berkata semuanya undercontrol... hahaha.... selepas tewas dan malu akibat 41 dari 51 laman web kerajaan berjaya di tembusi oleh puak2 hackers tu... sekarang nih dia spin pulak dan menuduh ada kaitan dengan pembangkang.

Syaitan pun Tabik spring... toink.. toink... dengan puak2 umPORno nih...

Kesimpulannya di sini... sememangnya mentaliti puak2 umPORno nih... macam gampang wa cakap luuuu... bila dah tengadah akibat kesalahan dan keangkuhan diorang, maka diorang akan pusing dan menuduh orang lain yang salah... padahal rakyat dapat melihat akan kebodohan diorang tuuuu... cumanya kulit muka puak2 umPORno nih bertampal kulit babi 14 inci beb....

Agaknya kalau kote diorang tak tegak pun... diorang akan salahkan pembangkang jugak kot.... hahaha....

Pengikut dan pemimpin sama jer... 2x5 tahap bangang dan bodohnya..., nasib baik ada PR untuk menyedarkan rakyat..., kalau tidak Dulu, Kini dan Selamanya rakyat 1Malaysia akan tertipu.... hahahaha...

Aduyaaaaiiiii... puak2 umPORno wooooiiiii.... asyik nak merobek jer... kerja lu orang... kah...kah...kah....
Ingat umno Ingat Seks.... hahahaha....

3 IkutSukaLu...::

opisboi Saturday, June 18, 2011 12:50:00 PM  

Kesimpulannya di sini... sememangnya mentaliti puak2 umPORno nih... macam gampang wa cakap luuuu

BUKAN MACAM GAMPANG BRO! MEMANG JENIH GAMPANG DARI DULU , KINI, SELAMA-LAMANYA HINGGA KELUBANG KUBUR.

kalau tidak ada kelayakan mcm tu tak layak jadi menteri umngok wal bongok.

rexuan Monday, June 20, 2011 9:46:00 AM  

kali ke-2 gua berjaya jentik telor lu isa.. hahaha.. nnt gua tulis pnjang sket tp gua ckp lu tk payah eksyen la tulis nk kaji mentaliti sesiapa la, kononya. sbb lu punya jenis tulis ikut sedap bijik lu saja kn?.. gua igt ada bijik la dkt hujung jari lu, tu pasal lg byk lu taip lg sedap betul? hahaha tu pasal lu tk buang masa cari fakta kan? hahaha

heatonxp Wednesday, June 22, 2011 5:13:00 AM  

Kalau kita tengok la, FELDA ni membodohkan MELAYU.

cuba tengok org felda, kebun 100% kasi org jaga, ujung bulan collect duit.

Bayangkan, 1 org manusia tanam 1 tumbuhan dia x tahu nak guna,beza dgn tanam rambutan,semua org tahu buahnya boleh dimakan/sedekah kalau x jual. Yang biasa mereka sebut, lepas proses sawit akan jadi sekian2...?? proses apa?guna apa nak proses?kenapa beli minyak masak? yg pasti hampir kesemua mereka x buat. kalau komplen, dorang akan kata..."ohh tidak, kami ada menyediakan ilmu sekian-sekian, kalau nak boleh turut serta". isunya semua peluang yg ditawarkan oleh kerajaan hanya utk golongan sederhana ke atas, untuk golongan miskin??? x da. Alasan mereka, kalau nak seribu daya(yg menjurus kepada hutang). Bantuan tidak ikhlas
dan media massa tidak memainkan peranan sepatutnya.

Sebab? Media masa x cukup masa nak siarkan ilmu pada rakyat miskin, tapi siarkan ilmu ke Neraka diorang banyak masa.
mesejnya...mereka antara golongan yg mudah untuk di MANIPULASI(di perbodohkan)utk kepentingan 1 individu. Dan individu tersebut hingga sekarang menyekat tahap pemikiran mereka, Alhamdulillah anak-anak mereka majoritinya berhijrah.

ISA samad plak skang jadi boss ...dari ladang sawit besar kemungkinan boleh tuka jadi ladang khinzir.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP