IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lu Bikin Gua Ketawa Beb...!!!!

>> Friday, June 10, 2011

Gua malas nak komen apa2 dengan kebodohan tahap gaban si pengkomen nih..., dia punya bingai bertingkat2 beb..., sumbernya dari entry gua yang di sini.

rexuan berkata...

hangpg semua mmg dh kompom jd penjilat tegar pakatan haram yg nyanyok. kalau takat nak kata TunM hina nabi, bkn saja bukti hangpa tk bleh pakai, pok nik hangpa yg bukan setakat hina nabi, siap hina tuhan sekali pun hangpa sengap, sokong mcm melaun mabok minum todi lg. tutup sekolah agama rakyat, kena laa.. pasal dh jd sekolah agama sesat pas.. yg tu pun nak kena bgtau ka? mmg bengong tahap kuda kepang la hangpa semua ni..

tu la hangpa dok pecaya membabi buta pada pas-pis-pus, TunM bkn halang hudud islam. yg TunM halang hudud pas. nah sekarang terbukti dah, pas bkn saja tk mmpu nk jlnkan hukum hudud malah gagal utk berlaku adil, ambik kes anuwar dah. antara qazaf dgn qarinah pun tk buleh nk bezakan. apa cer babe? jgn la jd babi jumpa lumpoq, asyik sondol smpai tak tau nak beza lumpoq dgn taik.

lg satu, hang buleh guna kata2 kapal sink.. apparaa.. mmg kebodohan hang bukan setakat bertingkat tingkat, siap berkembar kembar mcm twin tower dh.. sink tu penah warning langkah mayat dia dulu kalau nak buat negara islam.. sampaikan hj hadi kecut teloq nak langkah mayat si sink dan terus istihar kensel negara islam.

Khamis, Jun 09, 2011 9:52:00 AM


Tapi komen mamat sengal nih dah di jawap oleh member kita bro moqlis04;

muqlis04 berkata...

"TunM bkn halang hudud islam. yg TunM halang hudud pas"
-------------------------------------

kakaka...dari akai pencacai otak tahap burung kasawari.. kakaka.... dol, kalau kau tak tahu lebih baik dok diam rrr..org pun tak maki hang..kau bagi tahu aku dengan hujah bila PAS buat hudud sendiri?...walabi punya orang

Khamis, Jun 09, 2011 11:36:00 AM

So... dari pembacaan lu orang dengan apa yang gua tulis dalam entry tersebut, dan apa yang di komen oleh mamat rexona rexuan tu... boleh membuatkan 1Malaysia gelak guling2 beb.... hahaha... ternyata memperlihatkan kebodohan tahap gaban dia dalam isu politik nih.... kah..kah...kah....

Cuba tanya mamat rexona rexuan nih... saham bumiputra RM50 billion yang di lesapkan tu... dah pergi kemana.. pasti dia tau punyalah.... hahahaha....

nota: sesiapa yang ada salinan surat dari orang tua nyanyok (MAHAFiraun) yang di hantar kepada MB Kelantan tolong ulang siarkan semula, dulu ntah blog siapa ntah pernah siarkan salinan surat tu... gua pulak lupa nak save...

Kalau dapat tepekkan dalam blog masing2 lagi bagus..., biar puak2 umPORno nih tersentot teloq diorang bila tengok tandatangan siapa dalam surat tuuuu... adakah MahaFiraun atau Kapal Sink... bodoh punya umPORno... hahaha...

21 IkutSukaLu...::

Na'im Nikmat Thursday, June 09, 2011 8:04:00 PM  

Dapat disimpulkan bahawa semua penyokong UMPONO adalah bangang dalam berhujah....

Gobek,  Thursday, June 09, 2011 9:41:00 PM  

Naim nikmat... hang tu lah lagi bangang... berkiblatkan pemimpin yg suka sondol menyondol. Sbb taksub dgn nikmat tu lah jadi ketagih sebegitu... what the heck!!!

zman,  Thursday, June 09, 2011 10:01:00 PM  

patutpun nama ko Gobek...rupa2 nya pemikiran pun taraf gobek aje. Takder kerja lain, otak sondol menyondol aje.

BATUNISAN NAZIZONISIONAL,  Thursday, June 09, 2011 10:21:00 PM  

siapa Gobek,diutuskan umnogod utk berulam diIJN waa suara kentut mcm ni tak indah,kalau boleh Downsindrom PM dan pencacai2 kenyang 1tahun,ini taraf waa,lantak lumat-lumat buat sambal...kah,kah,kah...selagi umnogod masih bernyawa selagi itu waa cincang mcm cendolll

paloibinmulau Thursday, June 09, 2011 10:52:00 PM  

kebanyakan pencacai amno yg melalak ni akai tahap parpukari je. tong kosong. sekali tu parpukari email gua ngtau mahathir cakap agung yg pecat tun saleh abas sbb ketua hakim negara komplen istana agung bising buat renovation.

aperkejadah parpukari buleh pecaya kelentong mahathir hahaha. sama la mcm mahathir cakap anwar tumbuk mata sendiri. sbb apa mahathir cakap mcm tu? sbb rahim noor kelentong dia. jd nampak sgt mahathir bukan la cerdik mana sangat. ketua polis negara senang2 kelentong dia. pas tu dia pulak kelentong dunia. sbb tu gua susah nak pecaya kata2 dr mulut mahathir. kata2 dia haprak je lebih.

opisboi Thursday, June 09, 2011 10:57:00 PM  

nilai saham otosan seks lebih murah drp roti canai otosan sek 80sen roti canai 1.00..

madie Thursday, June 09, 2011 11:06:00 PM  

pecacai Humeno lain modal takdak.. sondol, sontot...
tu jer modal isu yg depa ni ada dan jaja merata2.. pasal ekonomi ka hapa ka langsung takdak sbb depa ni memang bodoh tahap Ultraman Taro..

paloibinmulau Thursday, June 09, 2011 11:11:00 PM  

ISA,

alang-alang cakap pasal PAS gua dgr mlm ni tv3suku dok belasah PAS kawkaw sbb harapang perpaduang dah takde. hang penah tefikir ke amno ni bukan nak perpaduang pung. depa cuma mau jumpa pas je. depa tak mau bincang apa pung. depa mau jumpa saja. sbb dapat jumpa pun suda cukup utk meretakkan pakatan rakyat. hancur pakatan rakyat depa ketawa sakan la. lagi satu amno akan spin PAS tak mau perpaduang sbb tu perjumpaan gagal capai kata sepakat. last2 melayu atas pagar selain penyokong PAS akan sokong amno sbb kunun2nya amno ikhlas mau Islam bersatu.

rasanya non muslim pakatan kalau pas jumpa amno ja mmg depa akan keluar dr pakatan. mca pun tak mau amno jumpa pas. tp amno tak kesah kalau mca berambus pun. kalau komponen lain nak berambus pun amno tak kesah. depa cuma perlu komponen sabah sarawak utk menang majoriti mudah. harap PAS boleh nampak niat jahat amno ni.

Anonymous,  Thursday, June 09, 2011 11:42:00 PM  

1. ape ke banggang sgt mamat nih! ingat nak buat hudud bole pakai undang2 tubuh negeri ke...??? kalau berani tu MP2 BN luluskan kan dewan negara parlimen! kelantan lulus bole guna hukum hudud! baru bole buat. tak tau perlembagaan negara ker???
2. PAS dulu dah bersatu ngan UMNO pasai perpaduan ler.. sape tikan sape??? sekarang dah terdesak baru nak bersatu balik?? bila susah ajak PAS. bila senang mana janji?? kawan pun di tikan nyer! bute sejarah ker??

mati tak mau idup menyusahkan

jai,  Thursday, June 09, 2011 11:54:00 PM  

Kah kah kah...

Hudud PAS kepala lutut ko la rexuan!!!

Kalau macam tu, hudud umno macamana pulak???

Kenapa zaman mahadey kutty umno tak laksanakan hudud umno???

Lu cakap serupa gampang!!!

Kah kah kah...

kiff Friday, June 10, 2011 1:10:00 AM  

Fakta kebenaran sememangnya mahadir yang menghalang hudud

Anonymous,  Friday, June 10, 2011 2:19:00 AM  

PAS KATA UMNO. UMNO KATA PKR. Jawapan nya semua nya sama dan bodoh bin bahlol dan tongong.. EEeeeee

osama laden Friday, June 10, 2011 6:43:00 AM  

allo bro...TGNA hina nabi?bila?kat ner? jgn main sondol beb. kalu TGNA hina tuhan, tu pasal org jahil yg tak faham bahasa...syeikh idris marbawi bapak bahasa arab mntafsir Jabbar tu perongos (panas baran) so dia pun hina tuhan ka? bangang.
Tun M halang hudud Pas? kahkah lagi bangang...bro hudud tu hukum dari Quran la...kalu ada kelemahan dlm pentafsiran kasi baiki la, jgn bagi alasan nak tolak. hudud pas la,makan sup tangan la blablabla
lu faham ke qazaf dan qarinah ni?lagi pelik geng 3T , depa yg tuduh lpas tu depa pulak pegi sumpah...aper kejadah 3t pegi sumpah tu, giler aper..kalu ko tuduh berikan bukti ...sumpah untk org kena tuduh la mangkok...tp sumpah tak boleh jd hujah.kalu tuduh x de bukti ,main agak jer kenalah qazaf. kalo mcm tu esok gua pegi masjid sumpah konon bini lu zina dgn bngla amcm? bukti bini lu kena cari sendiri la? hooo banyak la kes fitnah.
kalu kapal sink tolak hudud gua faham la,kalu tun m tolak hudud...aikkk takkan depa ni sama akidah.. kapal sink suruh langkah mayat...tak susah bro...dah tua dah tu, tapi tun M ada kuasa yg bole megisytihar darurat,mageran...kapal sink ada ka...mana yg lagi bahaya? langkah mayat atau ancaman ambil alih negeri tuuu? ttg hj hadi gua rasa baik lu semak prstiwa hijrah nabi...nabi takut ka? nabi lari ka? tak nabi bijaksana.

bo Friday, June 10, 2011 7:20:00 AM  

cayalah lu osama, ulasan yang bernas, SALUTE!!!!

cantona79 Friday, June 10, 2011 9:28:00 AM  

@tanpa nama 2.19am - aku rasa engkau sorang ja kot tak tau mana fakta dan auta..so ko sorang ja la bodoh bin bahlol.
tak payah buat kesimpulan, kalau tak bersimpul pun memang puak2 ni bangang, tertutup minda dan hati nak terima kebenaran..kalau dah tiap2 hari dok layan propaganda utuseks malaysia dan tv3 suku memang jadi mcm tu..bak kata pepatah 'kecik2 tak nak mampos bila besar menyusahkan orang'..

rexuan Friday, June 10, 2011 10:37:00 AM  

aiseh.. gua rasa terharu la sbb komen gua lu pilih utk juak2 lu cuba liwat. tp lu dan juak2 gagal meliwat sbb gua pandai elak haha.. lu kena belajar lg dgn ketua umum pkr dlm hal2 liwat meliwat ni har har har haramkah.net sungguh. kira lu ambik port jugak la dgn komen gua atau lu tk bleh tahan bila kebodohan dan kebanganan lu gua cungkil satu2?. haha

tp sayang juak2 lu, sekali dgn lu punya tahap kedalaman jumud dh jd lebih dalam dari loji taik iwk, sbb lu org mmg jenis sk main belakang kn? gua angkat 3 saja topik tp lu satu pun tk jwb. asyik2 dk tanya pasal rm50bil. gua bgtau lu, tu ketua mentri paling celaka dlm sejarah ada buat report polis tk? atau ada tk anak2 haram dalam DAPigs buat report polis atau sprm? tak dak betul. apa pasal kalau hal lain cepat sgt dia buat report? cerita sket. gua survey internet semua posting atas 1 ayat lge yg buat. sakmongkol si tali-barut yg pandai hal2 gini tu pun tk ulas dlm blog dia. apa cer? lu ada PIKIR tk? atau lu punya otak sudah buat pelincir utuk meliwat? atau lu sudah jd glory hole utk lge? haha.. lu org mmg senang kena main belakang dgn DAPigs laa.. gua kesian sama lu org dan lu org punya anak bini, sure kena sondol dgn anak2 haram DAPigs.

pasal lu org punya bodoh berkembar kembar jd gua kena terang sket la pasal hudud ni. bila gua kata hudud pas itu maksud hudud TAFSIRAN pas, jgn la bebal sgt. gua ingat lu org pun tk baca kot surat TunM pada poknik pasal hudud ni tp lu org cuma ikut nyalak saja, mcm anjing kena kasi. TunM bg surat, poknik tak balas pun. TunM bg contoh jenayah yg hudud pas tk boleh berlaku adil, poknik tk jwb. soalnya.. MANA JAWAPAN NIK AJIS?!! lu asyik dok siar surat TunM, tak penah pikir ke mana surat jawapan poknik, oo.. sori, gua lupa lu org punya otak sdh buat pelincir lobang taik.

pasal poknik hina menghina ni gua tk payah tulis kat sini la. lu guna jari jemari lu yg biasa dok korek lubang taik tu untuk taip nik ajis hina tuhan kat youtube. pastu lu guna mata lu yg suka skodeng utk tgok. tgok saja la sbb lu tak otak mau pikir tp kalau mau pikir jugak.. tk payah pikir laa lg baik sbb lu sudah sampai tahap bodoh tk bleh di ajar..

muqlis04 Friday, June 10, 2011 11:52:00 AM  

" bila gua kata hudud pas itu maksud hudud TAFSIRAN pas"..

kakaka...tafsiran pas..kakaka dey yenna tangki...lagi panjang tulis kalu..lagi panjang itu tahi juga...

johor born Friday, June 10, 2011 2:24:00 PM  

rexuan
alangkah baikny jika duluny mak bapak ko antar ko belajar, kalaupun x sampai belajar tasauf, sekurang2ny belajar fikah n tauhid, tp malangny bila da tua bangka mcm ni melalak sana sini dgn ilmu nakal yg kurang pengisian,tegelak terguling org baca komen lu yg lu sangka cukup bijak. yg membaca pun gua rasa ada yg nak termuntah memikirkan ada lagi rupanya specis akal kurang tp berlagak pendita di warung mamak, bedegar satu warung kononny aku la juara.
kah kah kah kah

ada otak Friday, June 10, 2011 10:32:00 PM  

kesian..
pencacai umngok buat penat je tulis panjang2,tapi guna kepala t@#$..hujah berjela,1 pun x boleh pakai..setakat nak cari kat google..nak cari yg gerombolan punya mendajal pun bersepah..
yg tak tulis panjang pulak guna kepala bawah,porno je tau..
lu pun satu hal bro,yg pi bagi iklan free..kembang laa d#$&* dia,kembang la kepala t@#$ dia..

rexuan Saturday, June 11, 2011 8:55:00 AM  

mmg patut la lu org jd penjilat tegar parti Pemfitnah Rakyat sbb lu org pun SUKA FITNAH. gua bkn tuduh sembarangan, buktinya beberapa hujah gua TAPI SATU PUN LU ORG TAK JAWAB!! dayus tahap laki hannah. gua bkn tulis guna ayat2 tahap professor pun (sbb gua tau lu org budak2 haprak tahap tenuk terencat saja), gua guna ayat2 yg sama level dgn haramkah.net. tp gua kena la tulis pnjg2 sket pasal lu org dh guna gua punya post utk cb hentam gua kan, adil la tu betul tak?

yg gua tergelak tu, bila otak dah belendir mcm si muqlis tu, tp nak balas jugak hujah gua, jd gelak pun mcm pondan mkm hacks nk hisap anu. terus cakap tamil pulak tu hahaha kesian la nko muqlis, aku tk tau taik aku pnjang sbb tgok najis tu bleh lemahkan memory, kalau nko tau makna nko dok mkn ye? patut la nko meraban mcm org nyanyok hahaha yg lain tu.. tk payah bgtau laa.. fikir sendiri laa..

masintah umporno Saturday, June 11, 2011 4:17:00 PM  

ISA lu pun bengongla yang lu pegi layan budak sexuan tu apehal??? lu dah tau jenis otak pandi kutty tak paham bahasa lu lagi mau layan... kalo lu ada mukjizat tunjuk depan puak2 celaka ni diorang tetap kata diorang betul... inilah golongan ABU JAHAL DAN ABU LAHAB moden...kalaulah aku boleh mohon TGNA doakan puak2 umporno ni mampos kena panah petir alangkah gumbiranya hati... Doa TGNA kat najib dah semakin hampir nak makbul dah INSYA ALLAH...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP