IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Lagi Blogger PR Di Saman YB umPORno - Panazzzzsss....!!!!

>> Sunday, June 19, 2011


Mana mau lari… itulah perkataan yang sinonim dengan Blogger Din Binjai… hahaha… mana mau lari…, akhirnya Rais Yatim memfailkan saman terhadap Din Binjai yang sudah salah shoot dengan blackberrynya… kah…kah…kah…

Kali ini sekoq lagi blogger PR telah di saman oleh sekoq YB umPORno di mahkamah ??? minggu lepas. Hahaha… berita ini tak mendapat coverage dari utuseks meloya mahupun berita hairan dan akhbar2 pencacai yang lain… termasuklah media elektronik paling cibai dalam 1Malaysia iaitu TV3 suku.

Memandangkan kes ini masih berjalan di mahkamah, jadi gua tak berani nak cerita banyak2… bukannya apa… gua tak mau menghina mahkamah dan melangkaui kuasa mahkamah. So… apa yang gua boleh bagi pembayang di sini blogger tersebut memang top jugak dalam bloglisting blogger PR beb…, gua tak berani sebut nama tapi gua bagi link blog dia jelah… klik sini.

Gua harap blogger nih jangan saman gua sudah laaaa…. Kerana mendedahkan kes beliau yang cuba disembunyikan dari pengetahuan umum.

Hehehe… benda yang benar kenapa nak main aci sorok pulak kan…. Dedah jelah…, sorry aarrr… bro, bak kata usop wilcha.. kita bakor… kita bakor…, lagi yang gua nak bakor di sini gua difahamkan bahawa lu (blogger ini) seorang GAY… betul ke…??? Lu biar betik bro...???

Gua harap soal lu Gay atau tidak... itu hanya spekulasi jelah bro... hanya cakap2 kedai kopi jer... (bab ini gua tak mau bersubahat beb... gua minta maap bebanyak...), tetapi jika benar sekalipun gua nasihatkan supaya lu BERTAUBAT bro.... jangan terikut perangai Sepol Baukari... berlengas beb... hahaha...

OK…, berbalik pada kisah di mahkamah minggu lepas, pada mulanya blogger nih menafikan yang dirinya bukanlah blogger AmenoWorld, oopppsss… gua tertaip pulak nama dia… kah…kah…kah…., sori berkali-kali lagi beb… tak sengaja taip tuuuu…

Tetapi barisan peguam YB nih memang cekap beb… diorang berjaya membuktikan IP dan server mamat nih link direct kepada dirinya… yang akhirnya dia mengaku jugak depan Tok Hakim. Selepas itu blogger nih cuba untuk membuat rayuan dengan YB tu… mintak setle luar mahkamah jer… malangnya rayuannya di tolak mentah2 oleh YB tersebut… mampuslah mamat nih wa cakap lu…..

Sebabnya… menurut maklumat dari pelesit gua, YB nih kemukakan saman sekian RM… untuk memberi pengajaran supaya blogger nih dan juga blogger2 yang lain (Blogger PR mahupun umPORno) supaya jangan menabur fitnah ikut suka mak bapak diorang tanpa bukti dan fakta.. memang marah gileeeerrrr…. YB nih…

So… kepada blogger Gay nih… gua dah tak mampu nak kata apa pada lu… siap sedialah untuk di londehkan sehelai sepinggang beb… tinggal spender dengan singlet pagoda jelah lepas nih…

Tunggulah dalam sehari dua nih… apa keputusan kes saman nih…, jika ada mana2 reporter yang nak pi buat coverage kes nih… pergilah cari maklumat dan siasat… siarkan dalam TV3 suku sebab ini blogger pembangkang beb… media2 pencacai nih amat berminat dengan cerita sensasi berita terkini… yang melibatkan pembangkang kan...??? hahaha… panas… panas….!!!!

So.. kepada blogger AmenoWorld… Selamat Maju Jaya gua ucapkan… pergilah mandi bunga di jambatan sungai klang…. Hahahaha…
nota: Gua sedang menunggu gambar mamat AmenoWorld di mahkamah dan detail peribadi beliau dari pelesit gua, pelesit gua kata nak bagi by hand.... so.. lu orang tunggu jelah dalam sehari dua nih.. pasti gua upload kan gambar makhluk nih... dan kasi letop dunia blogger 1Malaysia... hahahaha....

12 IkutSukaLu...::

author faethal Sunday, June 19, 2011 4:04:00 PM  

Pelik gak apsal kes ni sonyap yo!

Isa Sunday, June 19, 2011 4:14:00 PM  

author faethal;

sobab di sonyapkan... hahaha... lu tunggu jelah sehari dua nih...

AmenoWorld Sunday, June 19, 2011 10:04:00 PM  

AKU SEBENARNYA MALAS NAK KECOH2 PASAL TAKNAK CARI PASAL DAN RAIH SIMPATI TP NAMPAK GAYANYA KO MACAM NAK CARI PASAL DENGAN AKU JE SEKARANG PERHAL? AKU GAY SEKALIPUN KO SIBUK APSAL? ADA AKU MENGORAT KO KE ? BOLEH BLAH LAH KAU.

Isa Sunday, June 19, 2011 10:10:00 PM  

Lelax aarrr.. bro.. bangkai nyamuk mana bleh tutup beb... hehehe...

Ini kisah benarkan...???

morovlizki Sunday, June 19, 2011 10:11:00 PM  

Uik...jgn gaduh2 nanti owg umporno wat spekulasi n spin plak...

Safuan Monday, June 20, 2011 1:55:00 AM  

Tak sabar menantikan nak tengok muka bAPOK GAY yg berlagak nak MAMPUS nih!!!

ciK aJie Monday, June 20, 2011 9:38:00 AM  

sedihnye... huhuhu...suke sangat blog amenoworld... suke sangat...huhuhuu... sedih....

Admin Monday, June 20, 2011 11:47:00 AM  

Sabda Rasulullah S.A.W. bermaksud: Wahai sekalian manusia yang beriman dengan lidahnya, (namun) belum masuk iman ke dalam hatinya. Janganlah engkau sekalian mengumpat orang-orang Islam dan jangan membuka aib mereka, (kerana) sesungguhnya orang yang membuka aib saudaranya yang muslim, maka Allah akan membuka aibnya. Dan siapa yang aibnya dibuka Allah, maka Dia akan membukanya sekalipun di dalam rumahnya. (Riwayat Muslim, Abu Daud dan Tarmizi). Adalah tidak diharuskan untuk membuka dan menceritakan aib orang lain ataupun aib diri sendiri kepada orang lain. Saudara/ri disarankan agar menasihati sikap kawan tersebut agar tidak menceritakan lagi aib tersebut kepada orang lain. Wallahualam.

Admin Monday, June 20, 2011 11:52:00 AM  

adalah dibenarkan utk buka aib orang pada empat keadaan iaitu : 1. orang yang dizalimi. Dibenarkan untuk mengadu kepada pihak penguasa terhadap kezaliman yang berlaku. 2. untuk meminta fatwa mengenai hukum hakam. Dibolehkan untuk menceritakan keburukan seseorang tetapi ada baiknya sekadar untuk mengetahui hukum sahaja dan tidak berlebih-lebihan. 3. Memperingatkan orang lain akibat melakukan kejahatan. Boleh dijadikan iktibar kepada seluruh umat Islam. 4. Menceritakan kepada khalayak ramai tentang seseorang yang fasik dan melakukan kemungkaran seperti meminum minuman keras, memeras ugut dan perkara-perkara batil yang lain. Jangan sesekali menokok tambah cerita dan niatkan hanya untuk kebaikan sahaja.

heatonxp Tuesday, June 28, 2011 9:01:00 AM  

Dan jika kamu membalas kejahatan (pihak lawan), maka hendaklah kamu membalas dengan kejahatan yang sama seperti yang telah ditimpakan kepada kamu dan jika kamu bersabar, (maka) sesungguhnya yang demikian itu adalah lebih baik bagi orang-orang yang sabar. (126) surah An-Nahl.

Rakyat malaysia sedang dilanda FITNAH, sekali lagi BN suruh kita telan bulat-bulat. Rakyat Malaysia kini sekali lagi diniaya. Rakyat Malaysia tiada tempat mengadu kerana yg zalim itu adalah pihak berkuasa.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP