IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Kementerian Kesihatan Mencari Vaksin..???

>> Monday, June 27, 2011

Perghhhh... Menteri Kesihatan Liow Tiong Lai sedang pening kepala beb...., dah berbotol paracetamol dia telan masih tak hilang, mana taknya Malaysia tak habis2 di landa wabak beb... ini mesti kifarah atau Bala' dari Allab wa cakap lu...

Reda pasal H1N1... timbul pulak E-Coli... belum habis pasal E-Coli.... "Wabak warna Kuning bertulisan BERSIH"... pulak menyerang... hahaha...

Wabak H1N1 dan E-Coli apabila menyerang ianya tidak pandai memilih mangsa beb... mana sempat jer.. habis kena sapu, tetapi apabila"Wabak warna Kuning bertulisan BERSIH" menyerang ianya hanya memilih puak2 haramjadah umPORno jer... kesan awal penyakit nih...

1) Pada peringkat mula mangsa akan melalak terpekik terlolong (contoh macam dalam TV3 suku tu..)
2) Selepas itu mula memperlihatkan kebangangan dan kebodohan puak2 pencacai karat biru tu.... (contoh dalam akhbar pencacai berlambak)
3) Silap haribulan boleh jadi sewel.
4) Jika lambat dapat rawatan boleh membawa mampus... muakakaaaaa...

Pada awalnya wabak ini hanya menyerang Anggota Polis jer... pasal lu orang pun tau kan... Polis tu hanya ikut arahan jer.... kalau orang atasan baling tulang lepas tu arahkan suruh pi ambik tulang tu balik.. diorang akan buat beb... hahaha..., tapi la ni penyakit tu dah berjangkit pulak hingga kedalam masjid beb...

Wabak nih tak mengira usia beb..., tak kiralah pak haji yang berkopiah berjubah, polis, menteri atau pencacai umPORno tahap tepi longkang sekalipun pasti jadi gilababi wa cakap luuuu... hahaha...

So.. kalau ada di kalangan ahli keluarga lu orang, sedara mara atau kawan2 yang menunjukkan tanda2 yang gua berikan di atas tu.... maka lu orang tau lah... diorang dah terkena wabak tu.... hahaha..., jangan ada yang terjangkit sudah laaa...


Macam dalam kes gambar tu... ceritanya pasti ramai pembaca yang dah tau kan... yang tak tau klik sini. Lu orang tengok Pak Haji tuuuu... dah cukup untuk menafsirkan tahap penyakitnya.., tak kiralah ilmu agama tinggi mana sekalipun kalau dah diperbodohkan oleh umPORno... hahaha... lu sendiri mau ingat laaaa...

Hasilnya Bangang yang tiada kesudahannya... Bodoh sampai ke mati.... hahahaha... macam laaaa... masjid tu umPORno atau Bapak dia yang punya....

Kepada Menteri Kesihatan Malaysia.... takda ke Vaksin untuk merawat penyakit nih, kalau ada tolong bagitau.., gua nak import sebab boleh buat duit beb.... ahli umPORno ada lebih 3 juta orang beb... lu orang bayangkan laaaa... berapa juta yang boleh diRosmah Mansurkan... masyuuuukk..... hahahaha...

Pengajarannya di sini: Bab baju "Bersih" tu lain perkara.
Yang gua nak sentuh secara umumnya ialah bab, jika melihat orang yang berkopiah dan berjubah ke Masjid macam budak si sexuan tu.., janganlah mudah terpedaya... kerana mereka sendiri belum tentu beriman beb..., lagi satu walau setinggi mana ilmu seseorang itu, walau bergulung ijazah yang di gantung kat dinding... mereka semua bukannya cerdik sangat pun... kadang2 lebih bodoh dari budak yang gagal UPSR... pasal tu orang bodoh, orang mengantuk pun boleh jadi PM kat Malaysia nih... sampai boleh kena tipu dengan kabinet menteri.. hahaha..

Nota:
Ramai yang gila mengaji tasauf... sedangkan bab Fekah pun belum khatam.... hahaha... macam Pak Haji dalam gambar tu laaaaa.... ngeeeee.... tapi kalau ikut ajaran Islam cara umPORno... kompom sesat buat selama-lamanya... hahaha... pasal diorang mengaji pakai kitab Lord Reid.... Al-Quran dan Sunnah buat perhiasan jer..... tak gitu sexuan... hahaha...

4 IkutSukaLu...::

buntat,  Monday, June 27, 2011 10:02:00 PM  

sexuan lg, berani komen tapi takut sebut asma Allah, komen semua sebut tuhan, org cina pun tahu sebut tuhan Allah, mamat ni agakny bertuhan latta x pun uzza kot.
buat Hj paiman, kepeyeh toh wak, kok koyuk ngono, wong islam are muji gusti Allah kok di senani, wak wak

heatonxp Tuesday, June 28, 2011 8:34:00 AM  

Alhamdullillah, org tua inilah cth rakyat yg berjaya dikelirukan dgn perjuangan melayu.

x da sebab kita nak halang org sembah Allah. Kalau pasal baju, x da unsur syaitan pun kat baju tu. Kalau org pkai maju Manchester United(ada gambar setan) x da pulak puak ni halau...

Inilah hasil usaha dari media MASSA pemfitnah Negara, UTUSAN MALAYSIA,BERITA HARIAN,TV1/2/3. Depa nih hanya menonjolkan pemfitnah/penipu bertopeng sebagai pendakwah islam.

Lihat, berapa ramai lagi org seperti ini yg berjaya dididik oleh umPORno???Apa tujuan umPORno melahirkan melayu spt kisah ini???
adakh rexuan torgolong dlm golongan yg berjaya dipesongkan oleh thambi chik ini???huhuhu...nasib sdr ISA dah kasi skolah, kalu x saya nak tambah jer ni...

rexuan Tuesday, June 28, 2011 9:31:00 AM  

bangang la lu buntat.. masuk jamban mana bleh sebut nama tuhan.. gua rasa masuk blog ni mcm masuk jamban lu tau tak? gua masuk jamban untuk buang najis saja.. nah sekarang gua nk buang atas kepala lu buntat!

lu punya cerita vaksin, walaupun fantasi gua bleh join arr tp untuk pengetahuan lu takda sesiapa yg waras nak cari vaksin untuk "Wabak warna Kuning bertulisan BERSIH" ni SEBAB WABAK NI HANYA MENJANGKITI ORANG2 TAK BOLEH FIKIR SAHAJA!

dan juga wabak ni self-destructive. ok la tu. sekurang-kurangnya kurang sket org2 bodoh di malaysia negara bertuah ni. mudah2an tuhan bagi lu org petunjuk..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP