IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Spesies - "Makan tanggung, Berak cangkung"

>> Wednesday, June 08, 2011


Rumah... tempat tinggal/perlindungan??? Dah tentu-tentu freeeeeee...., itu tak termasuk lagi rumah2 lain dalam dan luar negeri... belanja dapur toksah cerita laaaaa.... sekupang pun tak pernah keluar beb... semuanya di tanggung dan di jamin beres.... tau-tau... buncit jer.. perut tuuu... sendawa... hahaha....



Kereta...??? hahaha... yang ni dummy jerrrr.... anak pakai Bently.. takan bapak pakai Proton Perdana... apa kelassss... beb... hahahaha... apatah lagi sepupu pakai hummer... sepapat...pakai proton jer... PM yang berjiwa rakyat beb... mendahulukan rakyat adalah keutamaannya.... * adussss.... rasa nak tercirit pulak dahhh... hahaha...*


Kesana kemari luar negara... dah tentu2 atas perbelanjaan negara... duit siapa...??? hahaha... atas urusan negara... rakyat halalkan.... redha.... walaupun anak bininya takda jasa pun pada negara....

Mangkuk ayun bertingkat2.... apa kejadahnya pergi konvo anak pun guna perbelanjaan negara...!!!! Yang ini pun keraaaa...jaan tanggung ke...????


Part ni paling celaka wa cakap luuu.... memang tak boleh blah beb...., tapi apa boleh buatkan.. sambil menyelam telan air bergelen-gelen..., atas nama urusan rasmi keraaaa..jaan sempat jugak mencilok untuk urusan keluarga, nak berbesan dengan Al-Shariiibu... ooppsss... silap... silap... orang kazakhsetan laaaaa....

Daripada semua urusan di atas tu..., atas urusan rasmi negara gua boleh paham laaaaa.... tapi kalau dah nak berurusan perbincangan kahwinkan anak pun keraaa...jaan tanggung, itu sudah terlebih... lebih beb...

Patut laaaa... ramai yang gilababi nak jadi PM... sebab semuanya ditanggung beres..., so mamat yang bernama Najib Razak tu sebagai PM Malaysia dapat duit gaji taik pandikutti bulat2 beb.... semua perbelanjaan makan minum, pengangkutan, pakaian dan bla..bla...bla... dan segalanya di tanggung beres beb...

Mana tak kaya-raya beb.... tu tak termasuk dengan duit saham bumiputra RM50 billion lesap ntah kemana tanpa sebarang penjelasan kepada Parlimen dan rakyat, apatah lagi dengan duit komisyen Scorpene RM500 juta yang sedang menyanyi lagu bangau oh bangau antara kerajaan Malaysia dengan Peranchis... mampus luuuu...!!!!

Eeeerrrr.... duit tanah lapangan terbang sungai besi yang "direct nego" kepada cina yang berpoya-poya dengan Paris Hilton tu belum kowtim lagi tuuuu.... ini baru betul2 "Ketuanan Melayu"... hahahaha....

Tiunaseng.... Pandikutty.... Haramjadah... betui....!!!!

Inilah yang dikatakan spesies.... "Makan tanggung, Berak cangkung bebbbbb...."... hahahaha.... low class punya PM..., duit rakyat di dahulukan demi kepentingan peribadi.... siapalah rakyat bangang yang pi bagi mandat kat pemboros wang rakyat nih...???


Dalam PRU-13 nanti... pangkahlah lagi orang yang macam ini...., bagilah mandat lagi kat barisan nasional untuk sembelih wang keraaaa...jaan aka rakyat... bangang betul pengundi2 barisan nasional nih...!!!!

hahaha... lain kali kalau nak lantik PM... carilah rakyat malaysia yang tulen... bukannya pendatang dari Gowa, Sulawesi... hahahaaaaa.... Lagi mau bangga dengan "Ketuanan Melayu".... ??? Melayu bawahan kena kencing dengan "Tuan Melayu"... sebabnya...

Kerana otak dan akal puak2 umPORno nih dah tersumbat kat hantu kopek warna merah tuuuu... maka terjadilah kebodohan melantun-lantun pada puak2 umPORno nih.... hahahaha....

11 IkutSukaLu...::

merpati kelabu Wednesday, June 08, 2011 6:57:00 AM  

gua dah lama hangin ngan mamat nih...

Anonymous,  Wednesday, June 08, 2011 7:32:00 AM  

Negara kebajikan ala UMNO/BN - Kebajikan itu untuk dinikmati oleh mereka yang jadi pemimpin sahaja bukan untuk rakyat. Rakyat mesti didahulukan untuk perkara yang susah-susah sahaja, jika ada pencapaian itu hak milik pemimpin UMNO/BN, mereka mesti diutamakan. Ini dah macam perjanjian 'UNITED DUBUK NATION'.

Kalau BN memerintah hari tu tak merasa rakyat Selangor air free 20 m3.

Kalau BN memerintah hari tu tak merasa warga emas Pulau Pinang RM100.

Kalau BN memerintah hari tu tak merasa warga Kedah untuk menatap akaun negeri Kedah tidak mengalami defisit.

OOOOOiiii!!!! ahli UMNO/BN, Najib nak buat kenduri kahwin anaknya ada dia jemput kau orang... bukan di Gohead-Gostan.... di Putrajaya? Atau cuma dijamukan nasi minyak di tv je? Makan kenyang ala Tiga Abdul... kenyang dengan tengok sahaja.

tiunaseng,  Wednesday, June 08, 2011 8:53:00 AM  

IPP ialah sumber kewangan untuk UMNO. Kerajaan membelanjakan 19 bilion setahun dan mereka tarik semula kira-kira 2-3 bilion setahun untuk dimasukkan ke dalam akaun parti UMNO.

Bila diminta dedahkan perjanjian IPP, BN takkan berani dedahkan. Sebab BN takut yang mereka menyeludup wang rakyat.

Bila tiba pilihanraya, ketua bahagian UMNO akan mengambil wang daripada tokey-tokey sponsor pilihanraya ini. WANG SPONSOR INI TIDAK AKAN DIAUDIT OLEH JABATAN AUDIT NEGARA. Sebab itulah ramai orang berebut-rebut nak jadi ketua bahagian UMNO. Mereka dapat duit antara 300ribu-500ribu ringgit untuk menguruskan pilihanraya. Lihat mcm mane hidup mereka. Ada ketua bahagian yang buat banglo tanpa PINJAMAN BANK.

Selain itu, ada syarikat yang tidak dikenakan cukai sehingga 5 tahun. Tujuannya supaya duit tu akan masuk ke akaun parti secara undertable. Mati pun BN takkan dedahkan perjanjian IPP.

muqlis04 Wednesday, June 08, 2011 9:07:00 AM  

bro tiunaseng,
wa ingat lu cakap maaanyak butuk punya....kanenawe punya olang ooo..

cucuopah,  Wednesday, June 08, 2011 10:12:00 AM  

Cilakak punya PM. Pandikutty.......

opisboi Wednesday, June 08, 2011 11:03:00 AM  

dari kecik sampai keTUA makan duit haram. atok dia ahli pengarah genting barapa banyak duit haram dah depa ber2 sepupu mentekedarah da! jenih keturunan HARAM jadah sama macam sepecis pandikutty dulu kini selama najis berat...

buntat,  Wednesday, June 08, 2011 3:30:00 PM  

memang da specis lanun, kalau ikut sejarah pn org bugis mmg ramai lanun yg handal.
mcm pantun la pulak bro tajuk entry lu
makan tanggung berak cangkung
duit rakyat masuk kantung bik mama gak yg kembung

MOH KEMBARA Wednesday, June 08, 2011 5:05:00 PM  

Assalamualaikum, errrgggghhh...sendawa diorang berbunyi sampai ke Mongoliaaaa!

Anonymous,  Thursday, June 09, 2011 9:32:00 AM  

Jenis keturunan dia dah mcm tu...dari Tok Wan dia as a founder of Genting...sampai le ke cucu...
ketagih benda haram...duit haram, pompuan haram (rujuk kes jelas - pejabat kadhi: Port Dickson dalam Kenangan)

Aku doa nak tengok mayat dia nanti jadi macam Kamal Antartuk...bumi Allah x terima selagi dia x pulangkan segala yang dia ambik kepada yang hak.

BATUNISAN NAZIZONISIONAL,  Thursday, June 09, 2011 12:24:00 PM  

Melayu celepor je sokong sidownsindrom ni muka sekejap merah sekejap putih,mcm mat banggap tu sekejap hitam muka sekejap putih mcm wayang cinapurba,jg bodo sokong melaun ni melayu tikus pulau,mana melayu tulen tak ada suarakah,najis PM terakhir buat UMNOGOD,kalau dakkan sindromdown mentadbir negara luu undilah BEROK2 dipru13 nanti semoga generasi keturunan kita mcm berok...

malaisia boleh heh heh heh,  Thursday, June 09, 2011 3:52:00 PM  

berapa ramai agaknya bro geng barizan nazional yang masuk IJN dengan tulisan lu ni... terbaik terganas terbaik terganas

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP