IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

*Ini Peringatan Keras Dari Kaum Lelaki*

>> Tuesday, June 07, 2011

Kita selalu mendengar akan kes gangguan seksual dan yang menjadi mangsanya adalah kaum wanita/pompuan, sehinggakan menteri2 wanita pun selalu menuding jari kepada kaum lelaki... kononnya jahat.

Tapi adakah menteri2 wanita dan kaum sejenisnya mencerminkan diri mereka terlebih dahulu sebelum membuat andaian/tuduhan kepada kaum lelaki...??? Bukankah puncanya bermula daripada tatacara pemakaian kaum pompuan itu sendiri, yang suka berpakaian menjolok mata, suka seksi dan seksa lelaki, dedah itu ini mengalahkan pelacur dan sundal yang cari makan... hahahaha...

Kat bawah nih... jeritan hati seorang chatter dari SIM Groups, siap bagi peringatan tuuu.... (gua copypaste dari email),

Gambar sumber Google

*Ini peringatan keras dari kaum lelaki*

Kaum perempuan yang suka sangat pakai dedah2, bukak2, tayang2, di harap hentikan laaaa....

Bila kaum lelaki tengok suka, korang marah kata gatal dan gangguan seksual. Bila kes rogol salahkan kaum laki-laki jahat.

WHAT THE HELL IS THIS...!!!

Cuba kalau kaum laki-laki jalan kat Mall pakai seluar jer..., tak pakai baju...??? Mesti kecoh kaum pompuan kata lelaki buat gangguan seksual. Padahal pompuan ada yang sampai pakai baju macam pakai c**i jer..., pakai seluar macam pakai sp*nd*r jer..., elok jer... takda yang nak marah pun.

Pompuan pakai baju ketat giler sampai nampak 'lurah dendam' dengan pelbagai bentuk macamana...???, sampai membuatkan kaum lelaki jadi stim tak ketahuan punca, elok jer... takda sapa yang larang pun dan takda undang2 yang menegah.

Ooooooh kaum lelaki... kita ni selalu jadi mangsa gangguan seksual kaum wanita... kami tak nak...!!!!!!
Gambar sumber Google

Gua malas nak ulas isu nih panjang2 sebab dah tau takan ada penghujungnya... kerana keraaaa..jaan barisan nasional/umPORno... tak akan laksanakan undang2 Islam dalam negara nih....

Sebabnya... diorang lagi suka kalau ramai orang pompuan yang seksa seksi... hahaha... biasalah kan... selera puak2 umPORno... kah...kah...kah....

nota: pompuan melayu yang mengaku beragama Islam tapi jenis suka pakai seksa seksi nih... selayaknya digelarkan pompuan jalang atau sundal jer.... hahaha.... bila berpakaian dedah sana sini... apabila ada lelaki gatal kacau... salahkan lelaki, apabila kena rogol... lelaki jugak yang di persalahkan..., apa salahnya kalau dah berpakaian macam tu... bila kena rogol.. relakan saja lah... muakakakaaaaaa.....

9 IkutSukaLu...::

Hanz Newman Tuesday, June 07, 2011 10:47:00 PM  

Cer u buat 1 NGO perjuang hak hak asasi lelaki pulak... kasi gempaq kat wanita yg gedik, seksi tak ingat kat luar tu.. pasni lu pasti senang dapat sponsor & projek Pemuda ...ho ho ho

Anonymous,  Tuesday, June 07, 2011 10:48:00 PM  

Suatu masa nanti wajar ditubuhkan Pasukan Polis Kesopanan dan Kesusilaan - tugasnya hanya terhad kepada masalah macam di atas.

hj jamaludin,  Tuesday, June 07, 2011 10:51:00 PM  

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim
Salam Bro ISA
Bro ISA.. lain macam nada N3 lu kali ini, Lu marah ke? Pompuan pakai seksi. itu bukan nimat ke Bro ISA?????

Hashim,  Tuesday, June 07, 2011 10:56:00 PM  

Salam 1Malaysia Wak

Camna wa nak bagi komen menbina, isu yg wak pun tidak mebuka minda...

Wak ni dari gen mana? Wak perlu belajar menghormati kebebasan bersuara..termasuk le berpakaian..masalah rogol bukan berpunca bagaimana perempuan berpakaian..kat internet melambak prono...kerajaan dah bagi galakan sebar video..kerajaan BN lebih bersifat terbuka...UMNO jadi agent video lucah...dunia dah maju wak...bebaskan pemikiran wak dalam belengu penglihatan yg kabur...apa ke benda aku tulis...aje nak provok wak...panas legi ke? Bila nak ngeteh?

Waris,  Tuesday, June 07, 2011 11:04:00 PM  

Barang baek tu bro... kenapa perlu marah?

skandaLdariLangit Tuesday, June 07, 2011 11:07:00 PM  

isu ni takkan berakhir, bila sama2 saling menyalahkan.

tidak kata tidak.

walau aku juga perempuan.

*senyum*

pakwe tiz zaqyah is alive,  Wednesday, June 08, 2011 1:10:00 AM  

aku lg best...jumpa awek pakai jubah..pakai tudung stail balut2..nampak dada puteh...huh...tk leh jawab peksa aku...ngahahahahahaah

buntat,  Wednesday, June 08, 2011 1:12:00 AM  

alamak bro mana lu dpt itu gambar bf wanted, ni kalu nampak kutu2 yb Bingai Nipu tu mau berebut bro, apa blh wat bro prono da sinoname dgn pemerintah, yg diperintah lagi la kaduk naik junjung

ulumuda Wednesday, June 08, 2011 4:52:00 PM  

salam..

aku rasa zaman skrng nie org pompuan yg trgedik2 nak org laki mngorat dia.sebab tu la depa pakai baju yg sendat2, sluaq pulak jenis yg nmpak pungkok..tapi bab tudung tak buka la pulak...tutup atas, bawah buka...

bro isa...awek yg dlm gmbar tu ada no fon dak..hehehe..gua pon stim tngok awek tu..kahkahkah..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP