IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ini Malaysia beEND yang punyeeeeeeeeeeeaarrr..!!!!

>> Friday, July 01, 2011

Di bawah ini kenyataan yang gua petik dari seorang pengantar dalam inbox gua, lu orang baca dulu.. alamat email dia pun gua kasi link kat bawah tu.., gua bukan macam blogger papagomol dan kariparpu umPORno tuh... fitnah 24/365.. jenis kebal dari dosa... hahaha...;

Hehehee…

Ini Mesia BN yang punyeeeeeeeeeee..!!
Selama 10 tahun suami ku di alam tentera, 2 kali pilihanraya.. dia tak pernah pangkah..!!

Ini serius.... Coz dia sendiri pun HERAN...

Aku... LAAAAAAAAAAAAGI HERAN, coz tak semena2 nama aku naik sebagai undi pos untuk Sarawak baru2 ni..

Ntah bila lak aku mendaftarkan..??

Sekali suami kata, ayang tu sekali dengan abang sebab masa kawen kan abang kat sarawak, dokumen nikah kawen submit kat kem sana..

Haikkk... aku kawen dengan laki aku jaa.. bukan dengan pentadbiran laki aku..!!!

Aku tanya, abis.. nak kena pergi Sarawak ke..??? Hubby kata.. tak yah, pangkah kat MINDEF je.. takpun, diorang pangkahkan…!!

Walllaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.... nampak bebenor taktik kotor tu….!!!

Fasriana Hashim.
Selain daripada itu, apa yang di dakwa oleh Azmin Ali pasal ada hantu SPR di alamat rumah mak dia di Gombak, pun begitu...  hantuuuuu.... ada di merata2 kediaman dalam Malaysia nih... dan banyak lagilah... wa cakap luuuuu....

Bila di anjurkan Perhimpunan Aman BERSIH... puak2 haramjadah yang dok membela Bapak Hantu selama nih dah makin gelabah gilababi... siapa lagi kalau bukan umPORno... kah...kah...kah.... SPR jadi anjing diorang jer.... bukannya sebuah badan bebas yang menguruskan pilihanraya dengan Bersih dan Adil, memang bangsat anak haramjadah... wa cakap luuuu....

Di sebabkan segala penyelewengan dah tak boleh nak cover-up lagi, mulalah menuduh macam2 kepada Perhimpunan BERSIH, semua puak2 yang terlibat dengan penganjuran BERSIH habis di panggil ke Balai Polis, Polis pulak seperti biasa aaaarrrr... menurut perintah Bapak Hantu diorang... bukannya nak jaga keamanan rakyat... tetapi menjaga umPORno... macamlah umPORno/beEnd yang bayar gaji diorang selama nih... Bangang nak mampus...

Segala macam tuduhan dilemparkan kepada Himpunan Bersih, kononnya di taja oleh Kristian, CIA di belakang Himpunan tersebut, nak hidupkan kembali fahaman Komunis dan bla..bla...bla... nasib baiklah OSAMA LADEN dah di istiharkan mati oleh Amerika... kalau tidak sudah tentu KDN akan kaitkan jugak dengan Al-Qaeda... hahaha...

errrr... KDN tak nak kaitkan Himpunan Bersih dengan kumpulan penganas JI ke... hahaha.. gua bagi cadangan jer... dah alang2 nak buat tuduhan... kaitkan jelah dengan semua pertubuhan penjahat dunia... Yakuza Jepun, Mafia Italy, apa lagi... haaaa... itu Harimau India tu... apa kaaa... nama dia... Tamil Eeelaam... kah...kah...kah.... marah pulak Mahathir Mohamad nanti sebab kaitkan dengan sedara mara dia dari sana.... hahaha... mcam pundek wa cakap luuuu.....

Lagi menambahkan sakit jiwa apabila baca kenyataan anjing umporno kat sini, ntah apa punya kelentongan yang dia cuba buat nih.... dari dulu kini dan selamanya asyik menipu jer.... memang barua bangsat betul... lepas tu lu orang baca komen yang pertama kat entry tu... buat research sendiri di ruang daftar pemilih SPR... baru lu orang tau kenapa dan mengapa SPR nih di panggil sebagai ANJING umPORno/beEND...


Lastly.. apa yang gua tak puashati ialah apabila beruk2 umPORno yang buat huru hara sebelum tibanya tarikh 9 Julai, gilababi ke apa bangsat2 tu semua..., otai2 dan kepala2 BERSIH dah bersembang mesra dengan KPN dan meminta laluan khusus untuk ke Istana... apa itupun tak boleh bagi ke...???

Dengan permintaan tersebut, sudah tentu Perhimpunan tersebut akan berjalan dengan aman damai beb... kalau berlaku kekecohan sekalipun gua boleh jamin ianya akan berpunca dari puak2 samseng umPORno, Perkasa, Pekida dan Persatuan Silat yang Mahagurunya spesies tak boleh pakai punyeeaaaarrrr... (ada ke title MAHAGURU tapi anak buah sendiri pun dia tak boleh kontrol... bodoh aka bangang bermangkuk2 wa cakap luuuuu....), so.. puak2 inilah yang akan mencetuskan huru hara nanti... selaras dengan ketakutan gilababi pihak keraaaaajaan beEND... dan rasional dengan propaganda tuduhan tidak berasas mereka selama ini....

Gua ingat nak print-out teks PERLEMBAGAAN NEGARA artikel 10 tentang hak orang awam, dan sumbatkan dalam mulut2 menteri beEND nih.... sebab diorang bangang nak mampus tak tau menghormati hak demokrasi rakyat...

Apa beEnd/umPORno ingat MALAYSIA nih negara BAPAK diorang yang punya keeeee....!!!!!

13 IkutSukaLu...::

jamil,  Thursday, June 30, 2011 11:24:00 PM  

salam, susah nak cari dah blog ko sekarang banyak klon lak tu napa ek?

Isa Thursday, June 30, 2011 11:26:00 PM  

jamil;

biasa laaaa... ramai yang dengki tuuu.. hahaha...

mahaza Friday, July 01, 2011 12:48:00 AM  

Selalu dorang ni suka kaitkan dengan Yahudi, apasal kali ni tak pulak? Dah kena warning siap-siap dengan APCO ke hape.

buntat,  Friday, July 01, 2011 8:18:00 AM  

yang terbaru dia org akan kaitkan ngan x-men, x pun transformer, tak pun nazri, oppps silap nazi

rexuan Friday, July 01, 2011 10:37:00 AM  

waaaallaaauuu weeeiii..

takde siapa kata sistem undi pos kita sempurna tp prosedur kita dah dirangka dgn cara2 yg akan mengelakkan penipuan dan pemeriksaan semula oleh semua calon yg bertanding TAPI MALANGNYA dungu2 mcm lu org MALAS membaca dan suka huru-hara. gua perturun link dibawah dang penuh harapan lu org akan baca.

www.spr.gov.my/...peraturan/aktaDANperaturan/pengeluarankertasundi.pdf


kalau berlaku juga penipuan yg lu org dakwa maknanya wakil pakataiks tak buat kerja.

ambabiga tu tak kasi cadangan yg effective pun untuk sempurnakan undi pos. tau nak batal pas tu ghairah sgt nk demo, nak buat huru-hara, abis tu hak rakyat yg berkhidmat utk negara di luar kawasan utk mengundi mcm mana?

lu org punya dungu mmg diluar imiginasi gua laa.. gua igt lembu yg kena cucuk idung pun tak dungu mcm lu org. mmg lu org sejati punya PAKATAIKS DUNGU..

rexuan Friday, July 01, 2011 10:38:00 AM  

lupa plak tag line gua..

moga2 Tuhan kasi lu org petunjuk!

Anonymous,  Friday, July 01, 2011 10:49:00 AM  

ini negara aku yg punya.eh salah,bini aku yg punya.aku ada umno je.wakkakaka

Ninja Glock,Dari Casing Handset Jadi Pistol Sebenar!!

bunbinban,  Friday, July 01, 2011 1:05:00 PM  

rexuan yg di ingati, maka dgn ini aku rasa terkesima dgn ayat2 yg kau aturkan. Keinsafan meresap ke dlm jiwa ku ini. Perasaan insaf ini telah membuatkan aku terfikir, terfikir dan terfikir kenapa ada lagi beruk makyeh mcm ko ni yg beria-ia nak pertahankan SPR sedangkan SPR terang2 tidak berlaku adil. Speaker Dewan Negeri pecat adun tapi SPR kata tak sah sedangkan itu bukan bidang kuasa SPR. Tugas SPR cuma menjalankan pilihanraya untuk berjalan lancar. Cuba ko tengok persempadanan semula kawasan piliharaya, ko ada kaji tak benda2 mcm ni. Tahun 2004 dan 2008 senarai pemilih berbeza dgn yg di berikan kepada PR dengan yg ada di tangan SPR dan BN. Ko kaji tak benda mcm ni rexuan atau ko sibuk makan pisang atau curi rambutan kat dusun org?

gmu,  Friday, July 01, 2011 3:02:00 PM  

Kem Batu 10 berposkodkan Kuantan, tapi dlm kawasan parlimen Pekan...manyak wooo undi pos dan dikira tempat paling selamat bg PM.

twarin Friday, July 01, 2011 3:08:00 PM  

dunia nie BN yang punya...hotak dorang kan?

Sensasi saat ini:
Lebih Panas Daripada BERSIH 2.0

MOH KEMBARA Friday, July 01, 2011 4:47:00 PM  

Assalamualaikum Yob, sian diorang tak tido malam sampai 9hb...

rexuan Friday, July 01, 2011 5:34:00 PM  

hehe buat yg terkesima dgn komen aku, syukur lahh. yg baik tu dari tuhan, yg tak baik tu dari diri aku sendiri.

Bkn SPR yg aku pertahankan, tp kebodohan dungu2 yg nak ikut Ambiga-ifc-sokong-murtad merusuh tu yg aku tentang!

Kes pecat adun tu kan dh dibawa ke mahkamah. Mahkamah dh putus SPR betul. so apa masalah dia, kira betul la tindakan spr.

anehkan, mcm2 lu org tuduh spr pasal persempadanan baru tp 2008 pakataiks tambah kerusi dan rampas 5 negeri. apa cer babunbinban? spr sokong pakataiks ke? baca ni, itu pun kalau nko tak buta huruf la..

http://www.sinarharian.com.my/sh/com/content/story9083958.asp

kalau daftar pemilih tak betul, maknanya bn pun dapat daftar pemilih yg tak betul. kenapa pakataiks tak saman spr? padahal peguam termasyur malaysia, kapal sink dah duk dalam puak pakataiks. lepas tu kenapa ada sorang dari juak pakataiks boleh dpt daftar yg lengkap plak? baca ni, itu pun kalau nko tak bebal mcm tunggul laa..

http://www.malaysiatimes.my/2011/06/16/baru-ada-akai/

moga2 tukan kasi lu org petunjuk..

anti meLAYU BODOH....,  Friday, July 01, 2011 9:47:00 PM  

aku dh benci lee KERAjaan nie..bodoh sangat takbir negara macam budak2..segala tindakan KERAjaan buat budak kecik2 pn leh baca dh..malah budak kecik pn tau crita komunis tu crita tipu, crita bangang jee..yg percaya tu, lg lee 100x bangang..
elok tukar lee KERAjaan nie..nie bukan pemimpin tp nie kepala gangster nie..ingat msia nie negara gangster kee..nie negara laa...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP