IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ide Gampang...!!!!

>> Friday, June 24, 2011

Lu orang semua ingat lagi tak dengan bekas Pengerusi Suruhanjaya Penipu Rakyat (SPR)... gua dah lupa nama dia... perah2 kepala hotak nak ingatkan balik nama malaun tuuu... asyik timbul perkataan shit... shit... shit... jer... nama penuh dia langsung gua tak ingat beb.... ntah apa khabar malaun tu sekarang nih... masih hidup ke.. atau dah mampus... pasal banyak sangat menipunya.... kalau masih hidup eloklah bertaubat... sebelum mampus.. itulah makhluk yang paling gua benci selain daripada MAHAFiraun wal haramjadah... dan yang sekufu denganya... hahahaha...

Kalau lu orang masih ingat lagi... masa zaman Pengerusi Bangku SPR bernama Shit tu... dia dah bazirkan wang rakyat RM1 juta lebih beb... beli dakwat hitam lepas tuuuu.. buat pekasam dalam stor SPR sampai "expired date" kemudiannya dilupuskan macam tu jer..., selain dari pelbagai putar belit zaman dia berkuasa dalam SPR, dia jugak telah membazirkan wang rakyat juta-juta... macam lah itu duit kepala bapak dia yang punya...


Sekarang nih Pengerusi SPR yang baru pulak, sama jer... putar belit dia dengan Pengerusi yang lama... sebabnya dah banyak makan najis umPORno/BeEnd... lagi satu makhluk pundek wal haramjadah wa cakap luuuu... ingatkan dah buang taik palat yang lama ganti yang BERSIH laaaa.... rupanya sama jer cipalatnya... spesies penipu, putar belit ikut telunjuk umPORno/BeEnd...

Ada kaaaa... bagi ide untuk guna pakai sistem Biometrik untuk mengecam dan pengesahan pengundi...??? Bagi gua itu bangang punya ide..., nak tau kat mana bangangnya ide malaun tuuuu...

1) Indon, Bangla, India dan segala mak nenek PATI yang terlibat dengan Projek MyKad Palsu sudah tentu2 kalau imbas cap jari diorang sah sebagai warganegara Malaysia beb... (Isu projek MyKad Palsu nih dah banyak laporan di buat... tapi takda siasatan pun... terutamanya di Sabah.)

2) Seperti mana pembelian Dakwat Kekal, begitulah juga dengan pembelian alat pengimbas tu.... ntah mana punya Anjing/Babi yang akan dapat kontrak membekalkan benda alah tuuuu... dah tentu2 kroni2 keparat haramjadah dalam umPORno jugak kan... senang cerita satu lagi projek barisan nasional untuk kroni2 diorang... (itulah caranya puak pandikutty songlap duit rakyat...)

3) Sedangkan model dari mongol yang dikatakan masuk malaysia melalui KLIA, pun takda rekod kemasukkan ke malaysia, tau-tau dengar berita dah berkecai di puncak alam... apa kejadahnya..., inikan pulak dengan sistem pengimbas jari... wallaweiiii... jangan perbodohkan rakyat laaaaa....

Bagi gua... sistem dakwat kekal lebih relevan..., mana2 pengundi hantu yang datang untuk mengundi buat kali kedua atau berganda..., jika di dapati ada kesan dakwat kekal di jarinya... terus pegang tangan pengundi hantu tuuu... dan tetak/kerat jer... jarinya yang telah bertanda dakwat tuuuu....

Peralatan yang di perlukan untuk undi yang BERSIH... adalah Dakwat Hitam Kekal dan Parang..., itu pun Pengerusi SPR tak boleh fikir ke.... mangkuk ayun punya malaun....!!!! Dah laaaa... daftar pengundi pun lintang pukang kotor sekotor-kotornya.... lagi mau sembang kencang... memang dasar anak gampang laaaa...!!!!

5 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Friday, June 24, 2011 12:42:00 AM  

Satu lagi sistem nak tipu rakyat.Konon sistem biometric ni akan dihubungkan kepada jabatan pendaftaran untuk memastikan mykad tu tulin atau tidak.Pokoknya jabtan pendaftaran pun rakyat tak percaya sebab terlibat dengan mengeluarkan banyak kad pengenalan biru kepada pendatang asing diSabah zaman Mamak Kutty.Yang penting bagi SPR menerima tuntutan Bersiuh.

udang galah,  Friday, June 24, 2011 1:40:00 AM  

Nasib baik la kita nie duk kat Malaysia...kalau monyet nie duk kat Pakistan...lama dah kena bunuh...

entahler,  Friday, June 24, 2011 10:54:00 AM  

last minute kata masalah teknikal tak dapat guna biometric.. mcm kes dakwat juga.. mcm boleh agak jer tektik ni..

budakbalun Friday, June 24, 2011 12:00:00 PM  

bro ISa..
kalau setakat parang tu..
PACA-PACA PR yang bertugas boleh tolong bawakkan..

apa ada hal!!

wakakakaka!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP