IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Terhibur Dengan TPM..!!!!

>> Wednesday, June 01, 2011

Dua tiga hari nih.. gua agak panas sikit beb... dengan kerabat seltan yang ada dalam keluarga gua beb, jenis kononnya nak tunjuk pandai... last2 kantoi... bodoh jenis tak boleh di ajar punyalah bangang nak mampus...

Pasal panas hati dengan spesies makan tanggung berak cangkung tu... gua kaitkan dengan cerita yang dah agak basi dalam entry nih..., topik nombor two... mulanya gua malas nak sentuh cerita yang melibatkan puak2 yang tak boleh di sentuh nih... paham-paham jelah, gang dewata kayangan nih bukannya boleh di sentuh... kang tak pasal2 jer... hahaha...

Tapi malam nih gua dah cooldown sikit bila malaun sekoq nih buat lawak yang berjaya mengelikan ketiak gua... hahahaha....

Gua betul2 tak sangka kita punya Timbalan Perdana Menteri pandai buat lawak beb..., gua cadangkan TPM kita nih masuk pertandingan Maharaja Lawak Astro jelah... kah...kah....kah.... amacam Mat Sembab ada berani ka...???? muakakaka....

Dah berapa banyak kali daaaa... kenaikkan harga barangan berlaku, dan setiap kali ada kenaikkan daripada keraaaa...jaan Barang Naik (bn) nih... pasti ada lawak bangang dari Pak Menteri Malassia..., tapi itu dari Pak Menteri beb... pasal tahap Menteri tu bodoh sikit jer... dari Timbalan Perdana Menteri... kah..kah...kah....


Sekali ini... Timbalan Perdana Menteri pulak telah meletakkan dirinya lebih bodoh dari Pak-Pak Menterinya dengan mengatakan;
"PUTRAJAYA - Tan Sri Muhyiddin Yassin mengingatkan peniaga supaya tidak menaikkan harga barang keperluan berikutan kadar tarif elektrik baru yang akan berkuatkuasa mulai esok. Timbalan Perdana Menteri berkata pengeluar, penjual dan peniaga tidak seharusnya menggunakan kadar tarif baru itu sebagai alasan untuk mengaut keuntungan berlebihan kerana kadar itu masih berpatutan dan tidak begitu membebankan mana-mana pihak. “Bagi barang keperluan pengguna, saya fikir ia tidak harus meningkat."
Wooiiii... Mat Sembab...!!!! gua nak tanya sama lu... kalau para peniaga tetap menaikkan harga barangan... apa lu boleh buat...????

KPDNKK... lu pun tau setiap kali naik jer.. harga barangan.. segala makbapakdatuknenekmoyang diorang punya AMARAN kepada para peniaga dikeluarkan sebelum ini..., lepas tuuu... diorang tidur beb... hujung bulan kutip gaji..., Amaran dan Penguatkuasaan... ntah kelaut mana... macam cibai jer.... yang merana para pengguna/rakyat...

Walau macamana sekalipun..., gua tetap ucapkan terima kasih pada TPM kita nih... kerana pandai buat lawak dan menceriakan hari-hari gua dan mungkin keseluruhan rakyat Malassia.... hahahaha...

p/s: Lain kali bagi warning kat para peniaga "Kalau naikkan harga barang hukumannya ISA 10 tahun"... hahaha... itupun para peniaga akan kata "Boleh Blah Laaaaaaa...."... hahahaha...

3 IkutSukaLu...::

tukang kata,  Wednesday, June 01, 2011 8:25:00 AM  

patutnya masa si mat sembab tu cakap macam tu baling jer kasut kasi kena sama dia punya muka lepas tu carut la apa yang patut

opisboi Wednesday, June 01, 2011 11:33:00 AM  

kriteria utama jadi menteri be-end:
1. mesti lebih bodoh dari lembu
2. beri ulasan yg tak masuk akal
3. kena pandai memperbodohkan rakyat
terutama makcik2 pelda.
4. kalau ceredik samaada kena masuk isa @ di pancung peringkat cawangan.
5. DLL lu worang pikiolah sendri

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP