IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Edisi Baca Terbalik dan Fobia Warna.

>> Thursday, June 23, 2011

"Korang ni buta hati ke?? buat apa sokong sami velu keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak KOTOR kan SPR. dah memang kotor ikut kepala bapak dia.

“puak2 UMNO n MCA pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR bersih, boleh ke diorang menang kat S'wak, Trg, Perlis, Johor n Melaka dulu? MCA cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua.

“kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh najib dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengokla nanti."
Mesej asal dari puak2 bangang, yang telah di buat laporan polis siang tadi seperti di bawah;
Korg ni buta hati ke?? buat apa sokong ambiga keling paria haramjadah tu? dia ni kapir laknat. korang tau tak dia ni jadi alat anjing2 politik untuk musnahkan keutuhan melayu. dia kata je nak BERSIH kan SPR. bersih kepala bapak dia.

puak2 PAS n PKR pun buta tuli n pekak badak.. kalau SPR tak bersih, boleh ke diorang menang kat Sgor, Kedah, Penang, Kelantan n perak dulu? DAP cina sial tu pulak lagi haram jahanam. dia tengok je melayu bertekak. hujung2 dia perintah negara ni dan kristiankan kita semua. aku nak kasi amaran kat korang semua.

kalau perhimpunan ni jadi, aku dan org2 aku akan bunuh ambiga dan korang2 keliling dia satu persatu, termasuklah orang2 politik bangang yg bersekongkol ngan kafir laknat tu.. ini amaran aku. Korang tengklah nanti.
Tinggalkan pesanan dalam ruang komen di sini.

Pergghhhh.... ingat dia punya bunuh jer.... orang punya bunuh dia tak tau... silap haribulan dia yang terbunuh... pasal nawaitu pun dah jahat... jadi sendiri mau ingat lah... dah pemimpin pun bangang macam nih... apatah lagi pengikutnya... double trouble punya bodoh piang wa cakap luuuu... hahaha...


Ada spesies binatang jenama lembu yang cukup pantang apabila ternampak warna merah.. pasti binatang jenama lembu tu akan naik minyak.. mengamok sakan... wa cakap luuuuu....

Terkini dalam zaman millenium abad ke 21 ni... ada pulak spesies binatang berjenama umno dan polis yang tak boleh tengok warna kuning... pasti naik minyak... mengamok sakan... hahahaha...

Dah tersasul pasal isu binatang naik minyak nih..., patutlah baru2 nih keraaaajaan yang fobia dengan warna kuning telah menurunkan RM0.10 kepada harga minyak untuk pam berwarna merah... sebabnya diorang fobia gilababi dengan pam minyak yang berwarna kuning beb.... pam warna hijau pun terbabit dengan penurunan harga tu... pasal dalam proses memujuk, selagi boleh wa cakap luuu... kah...kah...kah...

Nak tau apa yang HALAL dan apa yang HARAM di Malaysia... klik sini, itulah Malaysia mengikut acuan umPORno/Be-End.

3 IkutSukaLu...::

jamil,  Thursday, June 23, 2011 11:00:00 PM  

bodo piang haha, lama dah tak dengar ayat tuh

buntat,  Thursday, June 23, 2011 11:03:00 PM  

berjaya gak jeneral katak n umprono, pengaruhi katak2 bangang ikut kata dia, sampai ada yg nak bunuh org lagi, nak guna apa ye nak bunuh org x kan lah setakat jelir lidah boleh bunuh org... kahkahkahkah

John Rennoult Thursday, June 23, 2011 11:17:00 PM  

nak bunuh2 pulak... yang dalam video ni kutuk2 lagu kebangsaan sape nak tolong sms ugut 2 ekor mangkuk nih?

agak2 apa pejuangan yang diperjuangkan geng katak?

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP