IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Desak Tangkap Ibrahim Ali...???

>> Monday, June 20, 2011



Katak hijau PERKASA... Katak BIRU Pekida... + dengan gerombolan SB pada hari Perhimpunan Aman BERSIH... maka bakal menjadi huru hara... yang bakal di persalahkan adalah PR... itu sudah pasti.

Sikap UMNO dan Barisan Nasional berdiam diri terhadap “kegilaan” Datuk Ibrahim Ali yang menghina wanita dan agama Hindu, mengancam kaum Cina dan mengisytiharkan dirinya sebagai “jeneral perang” semata-mata kerana takut kepada perhimpunan aman Bersih 2.0 membuktikan slogan 1Malaysia hanya khayalan dan penipuan besar.

Setiausaha Agung DAP Lim Guan Eng berkata tindakan memalukan dan kenyataan menghina oleh Presiden Perkasa itu ketika pelancaran perhimpunan anti-Bersih 2.0 di Kampung Baru adalah penuh dengan hasutan.

“Bukan sahaja gambar-gambar Pengerusi Bersih, Datuk Ambiga Sreenevasan dibakar dan dipijak, malah risalah-risalah yang diedarkan turut mengambarkan dirinya sebagai “Wanita Hindu Yang Merbahaya”.

“Ibrahim Ali juga kemudiannya membangkitkan kembali ancaman 13 Mei, dengan mengisytiharkan dirinya sebagai ‘jeneral perang’ dan memberi amaran keras kepada masyarakat Cina supaya tidak keluar menyertai perarakan Bersih ini.

“Beliau juga mencadangkan agar masyarakat Cina perlu menyimpan bekalan makanan sekiranya sesuatu perkara berlaku. Tidak pernah seorang pun dalam sejarah Malaysia mengeluarkan kenyataan yang tidak bertanggungjawab dan bersifat perkauman dengan menyeru masyarakat tertentu untuk meyimpan bekalan makanan. Kenyataan seperti itu tidak boleh diterima oleh setiap rakyat Malaysia yang cintakan kedamaian,”


Daripada kenyataan Raja Katak tersebut, lu orang sendiri boleh fikir... huru hara yang bakal berlaku akan di cetuskan oleh siapa...???? dan gua berani jamin seperti yang berlaku pada 1998.. cermin kereta, cermin kedai, vandalism... sebagainya dimulakan oleh puak2 yang gua namakan di atas.... kerana puak2 ini memang sudah di ajar untuk memulakan provokasi... jahanam punya makhluk...

Apabila katak melalak lagi... tangkap leeee... tak gheti2 lagi ke... sumbat jer.. dalam ISA pasal bermain dengan isu perkauman... puak2 umPORno kan suka pada hukuman zalim ISA kan... hahaha,,, Menteri KDN tidoq kaaaa.... muakakakaaaa....

Apa kejadahnya perosak keharmonian rakyat malaysia nih melalak terpelik terlolong menghasut kepada permusuhan kaum masih dibiarkan bebas berkeliaran sana sini... gilababi ke apa tuuuu....!!!!

Ingat umPORno ingat Seks...
Sebabnya ada berita mengatakan kumpulan hackers mendedahkan Kakitangan Rais Yatim sendiri terjebak... kah..kah...kah....

6 IkutSukaLu...::

johor born Monday, June 20, 2011 11:52:00 PM  

mahluk gila jeneral katak, da mabuk todi ke ape mamat ni

cybershot7422 Monday, June 20, 2011 11:53:00 PM  

Butuh la Brahim Ali....Kalau berani mai lawan...1 to 1

Harap cakap saja berdegar2...pungkok penuh taik...

Orang nak hidup aman damai, pukimak ni nak buat kacau...ugut sana sini...

Mungkin Allah Taa'la tak rentap nyawa masa kat IJN hari tu sbb. nak tunjuk mayat hang tergolek tepi longkang ....akibat keceluparan mulut busuk hang....
Tak mustahil kalau Allah nak hang jadi hina cam tu....

Khiaaaaqqqqqq Pthuihhhhhh

mudz Tuesday, June 21, 2011 12:51:00 AM  

budak hingusan

Tarakai pak Em adalah wira Bersih 2.0, tanpa Pak Em , Bersih 2.0 sepi.......pandai kutuk aje...budak hingusan...macam wak juga dah tua tapi hingus melelah lagi...pikiaq beb...tanpa manusia bangang cam Pak Em...Bersih 2.0 tak ada makna...tima kasish pak em....hidup PERKASA

cantona79 Tuesday, June 21, 2011 9:23:00 AM  

perkasa adalah kumpulan perkauman yang ekstrim di malaysia. mamakkutty adalah orang dibelakang perkasa kononnya membela orang melayu hak2 melayu padahal geng2 ini yang dok samun 52 billion saham untuk orang melayu?, mudz ko boleh jawab ke? Najis pun x boleh jawab tp klu ko boleh jwb aku tabik spring bai..sudah2lah melayu rendah iq mcm mudz ni diperbodohkan..kami yang lain pastinya tidak

heatonxp Wednesday, June 22, 2011 2:26:00 AM  

Haha..ibrahim ali,

Dia ni GILAA, macam cucu ghapar baba...haha cuma dia ni x terror bab mimpi, lebih menjurus kepada falsampah "MEMPERKASAKAN KEBODOHAN ORANG MELAYU YANG TONGONG(umPORno)"

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP