IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Betul Ke... Duit JPM..???

>> Saturday, June 18, 2011

Gua sebenarnya malas nak masuk campur dalam urusan anak Najib nak tunang ka.., nak kahwin ka... nak kena C4 ka... pi mampuih la kat dia...., kalau dia nak kahwin dengan negro mana sekalipun itu citarasa dia... bukan terjejas pun dapur gua... hahaha....

Ada yang pertikaikan kononnya si Najib nih pi buat risikan pasal bakal menantu dia tu dengan mempergunakan masa dan peruntukkan keraaaaajaan Malaysia... itu memang dah dasar perangai umPORno... semua kemudahan keraaaaajaan di pergunakan sepuasnya macam harta mak bapak diorang, tak tau nak bezakan urusan keraaaaajaan dengan urusan peribadi/keluarga.

Hal yang sama juga berlaku apabila PRK/PRU.... puak2 kepala bangang nih bukannya tau bezakan urusan keraaaajaan dengan urusan parti..., contohnya seperti mengunakan helikopter TUDM untuk urusan parti... sepatutnya pihak TUDM kena hantar bil pengangkutan kepada umPORno... sebabnya segala duit ringgit perbelanjaan TUDM adalah dari duit keraaaaajaan/rakyat. Bangang nak mampus.... puak2 umPORno nih...


Berbalik pada kisah anak PM nih bertunang dan jumlah perbelanjaan majlis tersebut RM81 ribu... kalau ini adalah dari duit kelurga dan poketnya sendiri... alhamdulillah... semoga semuanya berjalan lancar beb... selamat menerima menantu gua ucapkan....

Tetapi apabila gua terbaca di sini yang mengatakan bil perbelanjaan tersebut di hantar kepada Jabatan Perdana Menteri.... oooo... oooo... something wrong everywhere.... hahaha.... ini bukannya nak menerima menantu beb... ini majlis mau tambah hantu dalam malaysia nih... muakakakaaaaa....

Walau apa pun..., gua tak mau buruk sangka teramat bangat dengan puak2 perompak harta rakyat nih...., biarlah ahli parlimen pembangkang menyiasat hal ini melalui Parlimen terlebih dulu... gua mau rileks... rileks... dan sabar menanti jawapan dari si bibir merah tuuuu...., itupun kalau dia mau jawap... pasal RM50 billion duit saham bumiputra pun tak terjawap sampai hari ni... inikan pulak yang ni... musykil... musykil....

Jika terbukti.. pembayaran di buat oleh Jabatan Perdana Menteri... memang sah malaun nih sekeluarga nak berancuk pun guna duit rakyat... dan memang dasar P**k**M** haramjadah wa cakap luuuuuu....

Maka terbuktilah bila ingat umno ingat seks....

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP