IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

1st Class Goblok.. kah...kah...kah...

>> Thursday, June 09, 2011


Umno Mahu PAS Lupakan Kisah Silam Demi Perpaduan Umat Islam...???? - mStar

Lu orang dah baca ke... apa yang si goblok tu cakap... hahaha...

hahaha... mamat dahi jendol nih buat lawak bangang apa nih.... hahaha... wei.. beb.. kalau parti umPORno dah nak mampus tu mampus jelah... apa kejadahnya nak pergunakan isu Perpaduan Umat Islam untuk meraih simpati beb....

Islam kah.... umPORno selama ini...???

Bangang terlampau laaaa... lanun umPORno sekoq nih...., gua malas nak cerita banyak melayan anjing umPORno yang gila talak nih...., lu orang layanlah kenyataan bangang si dahi jendol bangang nih...

Apa yang pasti... PRU-13 nanti... jom pakat ramai-ramai hantarkan parti umPORno/barisan nasional ke bawah sinunnnnn...... hahahaha....


Tersadailah lu orang kat sini buat selamanya.... supaya rakyat Malaysia aman dan sentosa...

10 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, June 09, 2011 9:23:00 AM  

Salam,

Jangan harus ada apa2 ikatan/perkongsian atau apa2 perhubungan dengan UMNO...dan singkirkan/ tolak semua pemimpin PAS yang menyokong UG yang sama sekali akan merugikan PAS.

UMNO sekarang dalam keadaan nak mampus...sangat2 lemah..Kalau depa kuat, haram depa nak dekat dengan PAS. Penyatuan MELAYU itu sendiri didalam UMNO adalah berserabut, cantas mencantas...

Fikir2kanlah wahai Pimpinan PAS...demi untuk rakyat terbanyak/ penyokong akar umbi PAS & Pakatan Rakyat...yang telah lama menderita akibat tindakan rakus UMNO terhadap ekonomi, social dan agama...selama pemerintahan depa selama lebih 50 tahun.

serenity9260 Thursday, June 09, 2011 9:42:00 AM  

Smart giler lah!!!rembat payung bn banyak2 mase pru t pastu sidai kat semua kubur xkre muslim ke non-muslim!!

Ni best bro!!!
Android Smartphone 3D Terbaik Setakat 09/06/2011 7:13 AM

MOH KEMBARA Thursday, June 09, 2011 10:48:00 AM  

Assalamualaikum Yob, what de hell deme ckp pasal perpaduan. Dlm UMNO pun deme bercekau!Tengok je masa pilihan cawangan dan dlm perhimpunan agung deme. What de helloooo!!!

BATUNISAN NAZIZONISIONAL,  Thursday, June 09, 2011 12:03:00 PM  

simamat kontot ni segaja nak cari publisiti utk bodek pm sindromdown the monggol pm,waa tengok mamat celepur labekni sudah sesak nafas sebab dia baru mula kumpul harta,sedangkan member2 menteri hapraknya sudah alih harta sorok diluar negeri,mamatni baru kumpul duit dia takut tak sempat atas pabila PR rampas Putrajaya,jalan senang dia bodek bodo cara nak kukuhkan islam dlm malaysi aa ini,bila melayu berpecah,islam akan hancur,wah kah,kah....goblok2

cantona79 Thursday, June 09, 2011 3:38:00 PM  

aku rasa semenjak mamat kontot ni dilantik jd menteri, mmg tugas utama dia menjadi anjing UMNo dan BN keje menyalak jer..tp point tarak..aku tak heran sbb dia kan tgk video lucah dengan bini die..

Anonymous,  Thursday, June 09, 2011 4:05:00 PM  

Skali pun kita tak suka hamno janganlah kita menghina org2 hamno.

Kontot ke pendek ke tinggi ke bukan ukuran kemuliaan manusia di sisi Allah.

Kita tak suka perangai hamno. Tapi depa tetap hamba Allah. Ciptaan Allah. Kita juga manusia mcm depa.

Jadi kalau kita menghina manusia serupa kita menghina Allah. Manusia secantik2 seindah2 ciptaan Allah.

Jangan kita keterlaluan dlm meluahkan rasa tak suka.

Anonymous,  Thursday, June 09, 2011 4:39:00 PM  

apa nak buat..itu je lah cara depa nak selamatkan diri masing-masing..
depa dah tau riwayat umporno dah nak sampai...

ada otak,  Thursday, June 09, 2011 7:48:00 PM  

haa3..mat maslan,hari ni x pegi mnoreh ke?ke bizy kat court?
x malu betul la..terhegeh2 depan rumah,orang dah kunci pintu,siap rantai lagi..
baik lu pegi cakap kat warga felda lupakan kisah silam,jangan la saman2 lagi..gua pinjam epf bukan nak bayar lu orang punya saman..
baik pegi berpadu cepat2,kan esok2 semakin banyak saman datang..

leepukilu,  Thursday, June 09, 2011 10:02:00 PM  

anon 4:05 kesian ada yg terasa,he goblok luu buka blog goblok2 pro umno samakah tak,kalau tak sama waa mohon maaf dr hujung lancau sampai hujung ekor...zaman umnoni dah mengajar kita cara silap dan biadap....kah,wah,wah

Mamat cun,  Thursday, June 09, 2011 10:03:00 PM  

anon 4:05 kesian ada yg terasa,he goblok luu buka blog goblok2 pro umno samakah tak,kalau tak sama waa mohon maaf dr hujung lancau sampai hujung ekor...zaman umnoni dah mengajar kita cara silap dan biadap....kah,wah,wah

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP