IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Terima Kasih Kepada Kera Jaan.

>> Monday, May 09, 2011


Asal naik jer... harga minyak... mesti harga barangan lain akan naik... ishhh... ishhh... ishhh...., dalam masa harga minyak dunia turun harga (rendah) Malaysia naikkan harga... kaut untung gila-gila untuk siapa yeaaa... Petronas tolong jawap sat....

Esok harga gula pulak akan naik... lepas tu tak gheti-gheti lagi harga minuman/makanan akan naik, harga kuih muih akan naik dan rantaian harga yang lain pun akan turut terlibat... syabas... syabas.. tahniah buat kera... kera... jaan barisan nasional.

Bukannya nak meringankan beban ekonomi rakyat..., makin di tindasnya lagi... tahniah jugak laaaa... kepada mangkuk2 yang dok menyokong umPORno/barisan nazional... pasal lu orang yang menyokong barisan nazional/umPORno nih setiap kali harga minyak dan barangan naik.. lu orang dapat diskaun gilerbabi punyeeaaarrr...., macam kami puak2 pembangkang nih... terseksa lah... kesian kat puak2 pembangkang kan... kah...kah...kah....
"Penyelarasan subsidi itu akan membolehkan kerajaan berjimat sebanyak RM116.6juta." MalaysiaKini.
Kih...kih...kih.... penjimatan RM116.6juta tu nak masuk ke poket siapa la pulak yeaaaa.... dah berapa banyak penjimatan daaaa.... dari kenaikkan harga sejak beberapa bulan/tahun dulu... sampai la ni..., konon dengan penjimatan subsidi tersebut nak tingkatkan mutu perkhidmatan pengangkutan awam... perghhh... macam hampas jer... perkhidmatan awam masih di takuk lama jugak... duitnya ntah kemana...???

Makin lama makin mampus selagi barisan nazional nih memerintah.... tapi apa yang pasti si Alahai Luncai dengan kaum totoknya akan melompat gumbira dengan kenaikkan harga gula nih.... kah...kah...kah...

Marilah kita beramai2 ucapkan rasa syukur dan terima kasih kepada kera..jaan barisan nazional dengan pengumuman kenaikkan harga minyak tempohari dan harga gula esok, kerana itu adalah petanda yang teramat baik buat kita semua....

I like... I like.... PRU-13 nanti tak gheti2 lagi ke...???

Opppsss... lupa pulak nak bagitau... "Gula Merbahaya Untuk Kesihatan" nanti ramai rakyat akan kena penyakit kencing manis... so sokonglah kera kera kera..jaan yang prihatin nih...

Jom ramai2 nyanyi lagu umPORno;

Bersatu kita bersatu dibawah pemimpin penipu,
Kita terus bersatu dibawah pemimpin penipu,
Bersama kita bersama, bersama sapu semua,
Berjasa pada Mama Ajib dan Altantuya....
...lain2 lu orang boleh sambung sendiri... kah..kah..kah...

Ciptaan/Lirik: Buntat.

"Rakyat Di Dahulukan Untuk Di Sembelih, Pencapaian Rosmah Dan Kroni Di Utamakan"

11 IkutSukaLu...::

baginda® Monday, May 09, 2011 9:58:00 PM  

Biase di dengar:
"Penyelarasan subsidi itu akan membolehkan kerajaan berjimat sebanyak RM116.6juta."

Sebenarnye:-
Bersatu kita bersatu dibawah pemimpin penipu,
Kita terus bersatu dibawah pemimpin penipu,
Bersama kita bersama, bersama sapu semua,
Berjasa pada Mama Ajib dan Altantuya....
...lain2 lu orang boleh sambung sendiri... kah..kah..kah...

Isa Monday, May 09, 2011 10:03:00 PM  

baginda;

hehehe... alasan lapok setiap kali naikkan harga barang...

Tak caya tunggulah esok lusa mesti ada menteri bangang dengan profesor kangkung keluarkan statement media... kah.. kah...kah...

kakcik Monday, May 09, 2011 10:24:00 PM  

Masih murah jika dibandingkan dgn negara jiran! Hehehe

omaq,  Monday, May 09, 2011 10:37:00 PM  

Salam bro...gua rasa ni la salah satu strategi umPORno nak hadapi pilihanraya.Nanti lepas ni lu tengok la macam2 brg lagi akan naik harga gila babi punya...

Lepas tu agak2 sebulan dua lagi nak umum bubar parlimen najib akan umumkan brg turun harga terutamanya petrol,brg2 kawalan dan tol....yang dah naik singgit turun tiga kupang.Maka akhbar2 pencacaipun berbondong2lah memuji najib n kuncu2nya...keluarla pemuka2,pembodek dan penjilat yang menjilat bontot najib n BN.Rakyat yang bodoh bengongpun termakan dengan auta puak haramjadah ni...Pastu bila mai PRU lu tengokla...BN menang besar lagi....

Sebenarnya ilmu ni dah diperturunkan oleh mamak padukang det kutty kat najib 'dah lama dahhhh'takkan lu tak perasan lagi kot....

daniel Monday, May 09, 2011 11:42:00 PM  

tu la..nape la ramai yg sengal sgt..da tau brg tu naik..ni naik..gi sokong gak..

buntat,  Monday, May 09, 2011 11:49:00 PM  

kena bayar royalty ni bro, huhuhu

aku igt la duit 116.6j tu di nak byr royalty kat kelantan la bro, takpun wat shoping bik mama, kat arab da g, gua igt nak ajak bik mama g afrika lak la tgk mcm link lu kat bwh tu
/www.ikutsukaakuisa.co.cc/2011/02/orang-umnoapco-rupanya-
ye ha ye ha

tukang kata,  Tuesday, May 10, 2011 8:16:00 AM  

macam pantat aku dengar ulasan di TV pagi tadi ubah ayat pulak MERASIONALISASI SUBSIDI tapi macam biasa la ayat paling butuh tu pun mesti di sertakan MASIH RENDAH BERBANDING NEGARA ASEAN YANG LAIN.. korang tunggu la aku rasa sikit ari lagi tah ka esok minyak 95 tu garenti naik 20 sen punyalah lepas tu macam biasa kedengaran lah ayat tercibai di era mahjib ni diungkapkan semula tapi si menteri KPDNKK tu haram jadah lari pi china kononnya pi rasmi tah hapa ke benda kononnya kalau tanya sure dia jawab tu keputusan kebinet.... dasar penipu thuii...

opisboi Tuesday, May 10, 2011 9:55:00 AM  

naik 20 sen jimat 116.6juta! kalau naik rm 1.00 jimat 166.6 x 5=583juta. bayanagkan kau gula dinaikan rm1 bermakna kita dah bantu jimatkan duit berok sabsidi sebyk 583j..bayangkan kalau naikan rm2 berapa ramai berok2 sabsidi dapat kita sel;amatkan di samping dapat mengurangkan penyakit kecing manis..hoi bapak DAFI duck tolong lah naikan gula. bayang betapa berjasanya aku jika harga2 barang terus naik kerana membantu KERA jaan aku jimatkan duit sambil meningkatkan kesihatan diri..

ALahaI sI LunCAi Tuesday, May 10, 2011 11:20:00 AM  

KATA ' MB TAK TAU' KEDAH,

WALAUPUN REBAT CUKAI TANAH UUM DITARIK BALIK IA TETAP LEBIH RENDAH BERBANDING DENGAN CUKAI TANAH USM.

HE..HE..HE..

malaisia 1 boleh heh heh heh,  Wednesday, May 11, 2011 8:41:00 AM  

ni lagi sekoq bangang orang cerita pasai gula dia bongok pi cerita cukai tanah.. luncai...luncai bila la berok belaan umporno mcm hang ni nak mampos

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP