IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Siapa Nak Beli Saham... Jumpa Gua..!!!!

>> Thursday, May 19, 2011

Siapa yang nak join gua beli saham Utusan Meloya...??? Boleh daftar nama sekarang... hahahha...

Ini masa terbaik beb... sebab Akhbar Pencacai nih dalam kerugian, so... harga boleh di lelong ikut suka hati mak bapak gua... take it or leave it... muakakakakaaaaa....

Selepas ambil alih akhbar pencacai nih, perancangan pertamanya adalah menukar nama akhbar tersebut kepada Utuseks Malaysia... pasti laris beb.. dan pasti booom dalam Bursa Saham... untung gilababi tuuuu... mana manusia yang tak suka cerita seks.. tolong habaq mai kat gua...

Contoh muka depan Akhbar Utuseks

Inilah satu-satunya bentuk pelaburan yang paling lumayan dan berjaya..., tapi gua pelik ntah apa punya suwey... dengan pengurusan utusan meloya sekarang nih... tiap hari dok cerita pasal seks tapi kerugian..., sepatutnya bila dah buat cerita seks... mesti akhbar tu laris di pasaran, ini sebaliknya pula yang berlaku.

Apa mungkin pihak pengurusan dan kakitangan yang bertanggung-jawap dalam akhbar pencacai tu... bangang dan bodoh tukil kot... atau pun sedang menghadapi kifarah kerana asyik menipu sepanjang zaman... kah..kah...kah...

Najib pasti suka... Awang Selamat stim 24 jam... kah...kah...kah...

Dah lama sangat akhbar pencacai nih bernaung bawah umPORno... pasal tu jadi bangang dan dungu, idea tumpul sebab terlalu banyak fitnah dan cerita berunsur perkauman dan provokasi agama, mana taknya kalau mengikut sejarah utusan meloya nih dah sebati dengan umPORno sejak tertubuhnya parti laknat tu dari tahun yang tertera kat bangunan di bawah nih....


Betul ke tahun yang tertera kat bangunan tu... atau ini satu bentuk penipuan sejarah dari umPORno... untuk memperbodohkan orang2 melayu tegar parti laknat tu... yang sememangnya bangang... kah...kah...kah....

Patut laaaa... ada ahli puak2 totok parti karat nih percaya gilababi umno sudah wujud sejak zaman Jepun... baru gua paham.... muakakakaaaaa....

4 IkutSukaLu...::

opisboi Thursday, May 19, 2011 7:49:00 PM  

agak2nya kalau magnum & sport toto tarik iklan apa agak2nya pandi2kutty yg berkerja nak makan sekrang nie pon makan hasil yg syubahat...hanya magnum & sport toto jadi talian hayat klau tak dah jadi mcm the san & melayu mail yg di beri percuma (aku buat lap cermin kete) pandiKUTTYpandiKUTTy....

buntat,  Thursday, May 19, 2011 8:36:00 PM  

awang selamat dah x perkasa bro,da kuncup bro, bik mama skrg ni yg ada tampuk awg perkasa, bini dia si pandi ada lurah dendam je.

yehayeha

udang galah,  Thursday, May 19, 2011 10:03:00 PM  

Siapa cakap Umno a.k.a pornproducer nie baguih dan hebat??? Gilo apo??? Yang dah totok tu dah tak leh diselamatkan lagi...jangan heran lak...

Lang Friday, May 20, 2011 12:00:00 AM  

bukan nak tipu bro... saja nak kelirukan pd puak2 yg gov-friendly ni.. yg dah kompon ahli diorang mmg tau tahap gaban bodohnya..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP