IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Si Tolol Mana Percaya Berita nih...????

>> Sunday, May 08, 2011


Hanya rakyat yang bangang sahaja akan percaya dan mengikut rentak tari yang di canangkan oleh utusan meloya dan berita hairan.... hahahaha... bodoh piang....!!!!

Tak jalan dengan isu perkauman, sekarang nih puak2 bahalol tolol umPORno/barisan nasional mainkan pula isu Agama.... weiiii.... tolol2 pencacai sekalian... apa lu orang ingat senang senang ke nak tukar agama rasmi negara tanpa mengikuti Perlembagaan Negara...???

Waima... kalau Cina DAP menang sekalipun... diorang tetap tak boleh jadi PM laaaaa.... janganlah nak perbodohkan minda rakyat dengan cerita bodoh provokasi murahan nih... wahai bahalol2 pencacai umPORno... ternyata dengan memainkan isu bangang nih... membuktikan umPORno/barisan nasional haramjadah nih... dah terdesak nak mampus....

Kepada pembaca sekalian, penyelesaian dalam isu umporno/barisan nasional mencuba perbodohkan minda rakyat nih... senang jer nak encounter diorang, pastikan lu orang semua faham betul2 dengan Perlembagaan Negara, Perlembagaan Tubuh Negeri... pergi cari buku Perlembagaan nih... (kalau ada jual laaa...) dan buat rujukan setiap kali terbaca berita2 bangang yang disampaikan oleh media pencacai najis nih....

umPORno nih memang jahat beb... lebih jahat dari Iblis.... hahahaha...

update: Jikalau ada di kalangan puak2 parti haramjadah umPORno yang cuba nak cuci kepala hotak lu orang dengan isu nih... lu orang tanya puak2 tu diorang paham tak dengan "Perlembagaan Negara dalam Bab Agama Rasmi Negara".

Kalau diorang sendiri tak paham atau tak tau... suruh diorang pi main jauh2, jangan menyemak nak sebar dan menghasut melagakan dalam isu perkauman dan agama..., kalau ada berani lebih penerajang jer... bangkai2 pengkhianat negara tu....

umno Bangkai...!!!!


19 IkutSukaLu...::

umno laknatullah Sunday, May 08, 2011 10:46:00 AM  

umno ni memang celaka besaq... umno adalah iblis dan yahudi zionis di malaysia...kalau masih ada melayu islam yg dok sokong umno ni memang celaka la depa...

Anonymous,  Sunday, May 08, 2011 11:13:00 AM  

UM, terus terang aku katakan aku tak setuju UM kuarkan cerita yang tiada kesahihannya. UM dpt berita tu dari sape dan sape buat kenyataan tu. Jangan buat cerita mengikut andaian atau tersalah tafsir maksud orang yang mengeluarkan kenyataan tu dan ni amat bahaya. Saya dah selesa dok dengan kaum Cina dan India yang mojiriti di taman saya, tapi depa semua menghormati kami yang beragama islam.

uitm,  Sunday, May 08, 2011 11:23:00 AM  

utusan meloya untuk org2 toya..

chor Sunday, May 08, 2011 11:52:00 AM  

buku perlembagaan belambak kat toko buku besar. antara nak dgn tak nak.

ada otak,  Sunday, May 08, 2011 12:18:00 PM  

haa3..geng2 perkosa dah melompat2 dah..cikai punya kepala otak..

petai Sunday, May 08, 2011 12:52:00 PM  

umnongok lebih yahudi dari yahudi..
utusan meloya memang TAK patut disamakan dengan babi sebab dia lebih TERUK daripada babi....
agak-agak nak panggil apa ya???

Anonymous,  Sunday, May 08, 2011 12:58:00 PM  

ahli umngok seramai 3 juta(itu pun kalau bener jumlah yg didakwa) akan percaya apa yg kitab suci org umngok iaitu al-kitab utusan meloya....kahh..kakhh..kahhhh makin hari makin mereng umngok ini aku ingat seket ari nanti BABI pon akan jadi GILA nengok perangai org umngok.

mahaza Sunday, May 08, 2011 3:06:00 PM  

Bro, jgn heran lebih ramai percaya dari tidak terutama makcik2: mcm aritu pi tgk org berubat. Sementara nunggu aku nak urut berborak la ngan ada makcik sorang ni. Cerita pasal masalah dadah - aleh2 'Ha, ini semua agenda cina lah ni nak rosakkan anak Melayu dan nak perintah negara' Huh???

malaisia 1 boleh heh heh heh,  Sunday, May 08, 2011 3:47:00 PM  

utusan meloya tu tarafnya tidak layak sebagai pembungkus nasi lemak malahan sebagai pelapik semasa pinic amatlah tidak sesuai sama sekali.... selayaknya diletakkan di lantai muka masuk kekedai di belakang mati jer buat pelaku maksiat sebelum dan selepas mereka meninggalkan DNA mereka.. cakap gerun bunyi macam guruh... tapi fakta alahai macam kepala butuh... sama la macam makcik yang ko sembang tu mahaza ko tak tanya dia hantu makcik karipap ker...

zul 4 dikulum,  Sunday, May 08, 2011 6:06:00 PM  

kan najib kata kalau sultan tk setuju tkkan jadi...najib yg kata..bukan aku...

NAJIB YANG KATA LA!!!!!!!!!!!!

Anonymous,  Sunday, May 08, 2011 7:02:00 PM  

apa yang UM (utusan muakloya) paparkan adalah:-

Menarik pengundi melayu untuk menyokong umporno/bn

Mengalihkan perhatian rakyat daripada isu-isu lain (kenaikan harga barang, minyak dan lain-lain barang keperluan, kes ahmad sarbani, rasuah, penyelewengan, daftar pemilih palsu, pemberian kad pengenalan kepada pendatang asing, banyak lagi kes/isu negara yang menjahanamkan nasib rakyat dan menghalang kemaraan PR ke Putra Jaya).

Tetapi yang tertipu dan terpedaya melayu umporno totok dan Perkosa, melayu lain tidak mudah dibohongi. Ikutlah ajaran nabi sudah pasti betul dan tidak sesat berbanding dengan ajaran umporno yang sesat dan menyesatkan.

ALahaI sI LunCAi Sunday, May 08, 2011 7:44:00 PM  

HANG DAN PENYOKONG HANG LAGI BODOH !
PERLEMBAGAAN NEGARA BOLEH DIUBAH DENGAN PERSETUJUAN 2/3 AHLI PARLIMEN.

SEBAB ITU LA NI DAP TANGGUNG PAS. SUPAYA PAS IKUT CAKAP DIA. HANG NAK NAFI ? SEMASA DI GALAS, AKU TAU SEMUA HOTEL DIBAYAR OLEH DAP- DIHUNI OLEH PAS.

MASA DI PERAK, NIZAR JADI MB LEBIH CINA DARI CINA. CINA DAPAT 999 MELAYU DIA BAGI 99. HANG NA NAFI?

YANG MARAH SANGAT KAT RAJA, DAP. YANG BARING ATAS JALAN PAS.

YANG BERDEMO DI RUMAH MB PAS. YANG LEMPAQ NASIK BUNGKUS DAN LIMAU DAP ! HANG NAK NAFI ?

Anonymous,  Sunday, May 08, 2011 8:00:00 PM  

kan pm kata guna semua senjata yang ada untuk tawan selangor. um tu senjata tetap depa.
luncai tu biag pi kat dia lah. spesies apa pun kita tak nak kata cina pun bukan he....




ei pk

ayam hutan,  Sunday, May 08, 2011 8:34:00 PM  

Yang percaya sangat kat Utusan UMNO dan TV Umno tu buat apa. tak usah baca dan tonton hati tak sakit tv tak rosak

buntat,  Sunday, May 08, 2011 8:58:00 PM  

Apasal la si luncai ni blh hidup zaman ni,setahu aku luncai ni metos da bekurun lamany, patut la daya pemikiran mcm zaman kuno, ko igt senang ke nak ubah pelembagan, setakat ni yg ubah setahu aku kekebalan raja2 melayu siapa yg wat tu cuceta, ajo sikit mamat bebal ni psl sejarah kitab lord reid yg dia anuti pun x hafal pelik lak nak wat komen. 2/3 la, walaupun kekebalan raja2 puak ko da rampas, raja ada kuasa la bal,

Hashim,  Sunday, May 08, 2011 10:37:00 PM  

Salam 1Malaysia Wak

Marah benor mike dgn UMNO, kalau tak UMNO hura hara Malaysia ni.....saja aku bagi panas wak ni...panas baran lagi wak ni...elh Utusan biasa le wak ...akhnbar rasmi UMNO...suka depa nak buat propanganda ...wak patut baca apa MSK tulis ...baca dan Faham...

jai,  Sunday, May 08, 2011 11:39:00 PM  

Luncai@LANCAU S kata...

"HANG DAN PENYOKONG HANG LAGI BODOH !
PERLEMBAGAAN NEGARA BOLEH DIUBAH DENGAN PERSETUJUAN 2/3 AHLI PARLIMEN."

Kah kah kah...

Apa punya bangang la ko nih???

KALAU YDP AGUNG TAK SETUJU, MANA BOLEH PINDA PERLEMBAGAAN, LOL!!!

Kah kah kah...

Dan lagi satu, apasal MCA suruh rakyat jangan baca utusan babi tu yek???

Itu komponen bn yang cakap, bukan pemimpin2 PR yang cakap.

Kah kah kah...

tukang kata,  Monday, May 09, 2011 11:34:00 AM  

Kalau tanya si luncai @ka lancau tu tok janggut, mat kilau, leftenan adnan dan semua pahlawan melayu yang menentang penjajah tu semuanya memegang keahlian tegar seumur hidup parti kebangsaan melayu bersatu
Ni la yang kata menatang haram jadah cakap macam si tompok tu jugak eloknya jenis-jenis cam ni rendam jer dalam kolam oksidasi biar di tokaknya ikan talapia
Perangai lebih jahil dari kaum jahiliah

heatonxp Tuesday, May 10, 2011 1:30:00 AM  

Kepada Fanatik UmPORno...
Ni Nak tambah sikit lagi fakta...

Org melayu sibuk gembar-gembur 13mei siapa yg pertahan Melayu???

Tapi kesudahannya ?? apa jadi kat pejuang MELAYU kononya????

umPORno kata Dato' Harun kaki songlap duit(kes TINJU ke B.Rakyat??) ini perjuang MELAYU umPORno??

Sila Pilih Jawapan Berikut:

1.Setelah penat berjuang tuka profession jadi KAKI SONGLAP.
2.Mangsa FITNAH MAHATHIR FIRAUN(LAKNAT).
3.Atau sebenarnya x berjuang tapi pengecut yg DI GENBAR-GEMBUR oleh BERITA HAIRAN(PENIPUAN MEDIA MASA).
4.ATAU MELAYU(umPORno) MEMANG BODOH SUKA MENIPU RAKYAT.

ok saya accept laa & salut kat Dato' Harun Idris(sbb mmg saya kenal beliau).

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP