IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rukun Iman umPORno Ke 7: Percaya Kitab Lord Reid.

>> Saturday, May 07, 2011

Sebelum lu orang teruskan... baca di sini dan sini dulu, baru boleh faham sepenuhnya. Kenapa dua tiga hari ini gua dok bedal umPORno kow-kow... sebab mentaliti diorang yang tak berkembang beb... jumud dalam mempertahankan parti haramjadah tuuuuu...

Sebenarnya dua tiga hari lepas, gua melepak kat port umPORno dalam bahagian PJ Selatan. Masa tu dalam lingkungan 5pm time orang balik kerja... biasalah pelbagai cerita keluar bab isu2 semasa nih.. kutuk mengutuk PR.. dah jadi asam garam... layan jelah...

Semasa dok melayan sambil pekena teh tarik... si Ketua Pemuda Cawangan yang kami gelarkan dengan panggilan "Tompok" singgah dan mencelah... biasalah selalunya puak2 umPORno nih kalau pilih ketua mereka tak kiralah pemuda ke.. cawangan ke.. bahagian ke... jenis yang sembang deras punya..., dalam dok menyampuk si mamat nih sudah keluarkan cerita betapa dasatnya bila orang melayu mengamok beb...!!!!


Di keluarkannya kisah 13 Mei 1969... bagaimana orang2 melayu bersatu dan menentang cina masa tu... punyalah berdegar meja kedai kopi tu... gua pun khusyuk mendengar layan cerita dia... lu orang bayangkan dia boleh bercerita yang dia dengan bapak dia turut sama mengangkat parang belasah orang cina... berdarah-darah jangan cerita arrrr... dan bla..bla...bla...

Perghhhh... bila dengar dia bercerita dengan bersungguh dan bersemangat meremang bulu roma beb... gua terbayangkan punya dasat gilerrrr... mamat "Tompok" nih dengan penangan 13 Mei 1969...

Member2 lain semuanya khusyuk dan tawadhuk mendengar cerita si Tompok nih.... tengok air muka masing2 macam respek gilerrr... babi aaarrr... kagum dengan keberanian dia... pasal tu semangat "Ketuanan Melayu" dia sama tinggi dengan songkok tinggi yang diorang selalu pakai tuuuu.... hahahaha...

Tiba-tiba ada pulak sorang member nih... sudah potong stim aarrr... mamat nih tanya...., weiii... tompok... sekarang nih umur kau berapa...????

Si Tompok menjawap dengan penuh konfiden.... 39 tahun... apasal...????

(Nota: Lu orang fikirlah sendiri... apasal...???, nasib baik takda yang makan kasut petang tuuuu....)

Moralnya: Kalau dengar puak2 umno yang mentaliti macam tu bercerita lebih baik angkat kaki blah...., sebab tu puak2 umPORno layak di gelar burung tekukur... sebab belajar sejarah berkitabkan kitab Lord Reid ajaran British... penipu, menipu sepanjang masa.... dari pucuk pimpinan atasan hingga ke akar umbi... nak membodohkan orang jer... kerja diorang...

p/s: Agaknya kalau umPORno tak wujud dari zaman Jepun dulu... ntah apalah nasib kita semua yeaaa...????

8 IkutSukaLu...::

Lang Saturday, May 07, 2011 5:18:00 PM  

begitulah bro... kekadang kalau jd keldai mmg mcm tu... dia kalau dah bercerita, akhirnya dialah yg mesti jd hero... sehingga tak perasan org dok audit sembang dia tu...

keldai mmg ttp keldai..

sheikh teluk intan Saturday, May 07, 2011 5:28:00 PM  

Adik bongsu Pak Sheikh , lahir pada tahun April 1969, tahun dimana berlaku peristiwa berdarah 13 Mei.Umurnya pada masa masa itu baru sebulan. Umur dia sekarang 42 tahun.

Manakala , si mangkuk , spesis umno sekarang berusia 39. Dia berlawan dengan cina dalam peristiwa 13 Mei 1969, mungkin dari alam roh. Dia mungkin wali mardud. Inilah akibatnya, mata pelajaran mathematics failed.

Sangat obvious, UMNO suka dengan makhluk yang bangang dan kaki temberang untuk jawatan ketua cawangan, bahagian, negeri dan pusat.

Bila PR dapat tawan Putrajaya, spesis UMNO jenis bangang , wajib masuk sekolah pemulihan akhlak dan aqidah dan sekurang-kurangnya ambil SPM semula.

Anonymous,  Saturday, May 07, 2011 5:47:00 PM  

ingat ALLAH = Beriman

ingat UMNO = fikir sendiri la...

keladi,  Saturday, May 07, 2011 9:09:00 PM  

kah kah kah
itu tompok kasi sunat sekali lagi la.
itu ari jumpa tok mudim bawak parang pun lari ni lagi cete 13 mei ka.bodoh punye bangkai

buntat,  Saturday, May 07, 2011 10:12:00 PM  

Gua nak sambung sikit komen gua terdahulu kalau lari tajuk gua harap bro ISA maafkn. Sbnrny gua nak ceta masa kecik dulu gua di omok2kn gua ada hak istimewa tp. Entah la sekarg gua rasa mcm x de je, dan gua pn xde rasa gua istimewa, gua hidup da lbh 40thn gua da rasa mcm2, dulu gua baru kuar u ssh btl nak cr keja gaji gua 500 tu pn gua guna spm gua je. Xlama lps tu ada sorg msuk keja tmpt gua terus jd bos gua gaji 2000 gua pn heran mcm mana mamat ni blh dpt keja tu,pastu baru gua tau dia ank org bsr2. Dari situ gua baru faham kronisme. Sekrg ni gua ada 12 org pekerja 2 kerani, 10 pekerja biasa. 2kerani gua ada degree, 3 org pekerja gua p nada digree gua bg gaji x sampai pn 1000 sbb gua x mampu, gua x nak amik dia org kerja tp diorg yg beia2 sgt nak kerja. Yg gua kesian tu diorg terpaksa byr utang masa belajar. Gua tgk lak tmpt gua, adala beberapa org yg kurg senang, gua tnya nape x cuba pinjam tekun ke amanah ikhtiar ke , dia org kata da cuba tp xdpt, gua selidik nape ye, rupany yg dpt tu ada kaitan ngan ketua cwgn, bhgn, oh gitu, pas tu gua perhati rumah2 yg nak rboh gua tnya x dpt bantuan ke, hampeh x de, yg dpt sape bro sedaramara ketua n ajk cwngn n bhgn gak. Gua tgk petani tnya dpt subsidi x, x juga, yg dpt sape puak2 yg sama gak, gua tnya nelayan petrol murah x, ada la sbhg kecil dpt, yg gua ter peranjat yg byk guna petrol tu ketua kampong aka ketua cwgn. Gua dulu pn nak wat bisness habis semua bank gua redah satu pn x nak bg pinjam. Last2 ada member cina gua yg bantu. gua pk manany istemewa gua. Rupany hak istemwa tu hanya juak2 umprono yg ada pangkat je yg dpt juak2 yg ahli kirim salam lambat sikit. 2 hari ni gua hangin satu badan bila ada satu malaun yg konon jaga org pandai tp sendiri pn bangang wat kenyataan krusus perubatan dibekukan alasan da byk lambakan pelatih doctor, gua heran kat sepital rmai lak doctor dr mynmar, india,n ntah mana lg, tamatkn je la kontrak dia org, bg pelung anak malysia, kenapa zalim sgt nak biarkan kera dihutan disusukan anak dlm buaian kelaparan, 5 thn bro, lama tu, bdk skh da x yah ada cita2 jd doctor, da x de harapan, kesimpulanny gua x rasa pun gua istemewa, yg gua rasa gua dipimpin oleh malaun @ penyamun

tukang kata,  Sunday, May 08, 2011 8:25:00 AM  

aku rasa dia tu mimpi jugak mcm cucu ghafar baba

Palir Sener,  Monday, May 09, 2011 5:27:00 PM  

kah...kah...kah..SEMBANG kafir memang mcm 2...Bro nape x gelak kan dia guling2 atas lantai...kah..kah..mcm ni punye org pun ada....

Akira Saturday, May 14, 2011 10:21:00 AM  

Hahahaha..mamat ni bodoh xleh nak ajar..kalo dia umo 55 ke logik la jgk nak kelentong..ni bru 39...yg dgr dan percaya lg bodo bertalu2...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP