IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Rakyat Bukan Bangang Beb...!!!!

>> Thursday, May 19, 2011


“Tiada keperluan undang-undang untuk mendedah pelakunya. Jikalau kita mengambil tindakan yang lebih daripada had undang-undang, kita akan dituduh pula terlibat di dalam politik.”

“Kita menjalankan tanggungjawab menyiasat kes ini, apa yang tidak boleh didedah kita tidak akan dedah. Jangan mendesak kita, kita mengikut peruntukan undang-undang,” katanya kepada pemberita di sini hari ini. - TMI.
Jangan desak Polis dedah siapa hero yang main dengan betina sundal tuuuu... kah..kah...kah...!!!!

Weeiii... kalau rakyat nak desak jugak amacam...??? Apasal tak mau dedah...??? Biarlah rakyat yang selama ini ada yang menuduh dan ada juga yang menafikan bahawa itu Anwar Ibrahim mendapat jawapan sebenar.

Apa pula game Polis kali ini...??? Kalau Polis tak mau dedahkan tetapi dalam masa yang sama setiap hari Media Pencacai Utuseks Meloya dan TV3 Suku memainkan berita tersebut untuk tujuan apa...???

Jikalau Polis tak mau dedahkan kononnya tak mau mengaibkan si pelaku..., dalam masa yang sama si Anwar Ibrahim memang telah di aibkan sejak 1998 lagi... so gua rasa perkara tu tak menjadi kudis pun padanya.

Dedah jelah... ramai dikalangan rakyat sedang dok ketawa dengan perjalanan undeng-undeng negara dan kewibawaan Polis selama ini... jadi tak menjadi kesalahan kepada kami rakyat Malassia untuk menghiburkan hati dengan lawak2 bodoh dan bangang dari Polis dan Keraaa..Jaan barisan nazional... kah...kah...kah..

TKPN kata tugas Polis menyiasat mengikut Seksyen 292 Kanun Keseksaan yang menjurus kepada kesalahan mengedar dan mempamer video lucah...!!! walllaweiiii... keputusannya sekarang ini yang rakyat tau... si pengedar dan individu yang menayangkan video tersebut sudah ada depan mata beb..., so.. apa yang terhegeh2 lagi nak gari lahanat 3 ekoq tu dan termasuk blogger2 yang bersubahat sama menaikkan video tersebut ke YouTube untuk di dakwa...

Sekarang ini Polis dah lepaskan perkara ini kepada Pejabat Peguam Negara pulak dah... hahaha... semua orang tau... siapa itu Peguam Negara... kah...kah...kah.... si Anjing Peliharaan umPORno yang tegar, dah berapa kali dia reject kertas siasatan Polis... sebabnya mungkin keputusan siasatan membuktikan si pelaku bukannya Anwar Ibrahim... hahaha...

Cuba kertas siasatan tersebut menyatakan si pelaku tersebut adalah Anwar Ibrahim... sudah pasti 110% secara automatik tanpa prejudis si Mangkuk Tingkat Peguam Negara tu... sign jer.... muakakakaaaaa...

Kesimpulannya dalam permainan politik kotor cara yahudi zionis melayu nih.... puak2 umPORno laknat nih ingin menjatuhkan Anwar Ibrahim dengan cara merosakkan imej beliau... supaya rakyat yakin bahawa Anwar Brahim seorang yang rosak akhlak... kaki liwat kaki betina...

Hasilnya... semua kerja kotor puak2 laknat nih.. masih tak menjadi..., asyik kantoi jer.. kerana perancangan manusia tak sehebat perancangan Allah... lagi hebat skrip diorang lagi menampakkan kebodohan diorang sendiri... dan puak2 laknat ini sememangnya bodoh nak mampus kerana masih dok ingat yang rakyat sekarang ini masih boleh diperbodohkan seperti rakyat dalam tahun 70 - 90an dulu....

Terima kasih Ronald Reegan kerana memperkenalkan Internet... muakakakah....
Terima kasih Polis kerana berjaya menghiburkan hati rakyat dengan lawak bangang lu orang semua... muakakakahhhh....
Terima kasih Pejabat Peguam Negara kerana menjadi Pencacai Barua umPORno... hahahaha...
Tahniah  juga kepada Keraaa..jaan Malassia kerana masih menganggap Rakyat Malassia masih boleh diperbodohkan.

So.. apa ada hal dengan undeng2 Malassia nih... budak Fasik dan Munafik pun di anggap Suci... kah..kah...kah....

Sekarang nih gua nak tukaq profesion pulak... gua nak jadi Pengedar Filem Lucah... muakakakaaa... ekk..ellleee... apa mau takut.., paling busuk pun Polis siasat jer... Polis bukan boleh tangkap pun... itu di luar bidang kuasa Polis beb... apa mau takut... Profesion terbaru nih HALALAN TOYIBAH oleh Keraaa...jaan Malassia, kalau 3 ekoq pengedar video lucah tu boleh relaksssss... takan gua yang ke empat nih tak boleh....

Filem pertama gua bertajuk "Retro R & R Sebelum N "... hahahaha.... bayangkan macamana badak mengangkang... amacam...????

8 IkutSukaLu...::

omaq,  Thursday, May 19, 2011 11:18:00 AM  

'R & R sebelum N'...?????

Terus terang le bro...sapa tue...hint-hint macam tu tak main la...tapi sibadak ngan N tue gua dah boleh agak...cuma yang 'R' sekoq lagi tue gua tak bole tangkap le bro...

sapa-sapa yang boleh teka tolong bagi tau ngan gua sat...ADA HADIAH LUMAYAN MENANTI ANDA SEKIRANYA JAWAPAN ANDA TEPAT.bukan gua yang bagi tapi bro ISA yang nak bagi...muakakakaka....

Waris,  Thursday, May 19, 2011 11:38:00 AM  

Ada lagi bro melayu hutan yg berfikir mcm melayu 70an terutama kwn2 gua yg sibuk dgn pekida. Mati2 pecaya dgn utusan dan tv3/4 tu. Lepas tu dok sibuk2 cerita ttg ayahanda lah, abang long lah.

Dalam pada tu gua cuba2 gak cari kot2 ada adinda yg gua boleh adjust tp tak ada bro... Yg ada semua ayahanda dan abang long yg muka masing2 mcm muka pecah pintu... kah kah kah

Jantan bro...

buntat,  Thursday, May 19, 2011 12:23:00 PM  

tabik cikgu,mas gua bujang kena tahan roadblock, guamesti ckp cam tu,
sbb mentel cikgu2 ni tahap lama, tu pasal la kena buat alasan lama, pakar dlm negeri ckp tulin, korea ckp tulen, amarika ckp tulin, tp siasat kes mengedar vido lucah, aku ingt yg siasat x tgk tu video badak sumbu ke atau lucah ke, sbb tu kena antar kat luar negeri tuk tentukan tu vido tulin lucah ke x.

keladi,  Thursday, May 19, 2011 1:43:00 PM  

kahkahkah
lu bro kasi kuis tepu emas lak.
gua tambah tip la sikit.
isi tempat kosong di bawah:
(QWETYUPDFGKLZXCV)tidak dibenarkan

Retro R&R sebelum N.kahkahkah

R _ _ _ A H & R _ _ _ _ sebelum N _ _ I B

selamat menjawab
hadiah disediakan oleh omaq.
kahkahkah

Isa Thursday, May 19, 2011 2:44:00 PM  

Kah..kah..kah... pandai2 lu orang laaaa....

Lang Thursday, May 19, 2011 11:55:00 PM  

sorong papan, tarik papan
buah keranji dalam perahu
suruh meraban, diorang meraban
suruh dedah, diorang tak mahu..

ginadeen_zijuolle Friday, June 03, 2011 11:50:00 AM  

penjual dan pengedar video lucah sering di serbu tapi penyangak video lucah tiga ekor tajaan amporno masih bebas dan berjalan sambil bersiol2. apa ke jadahnya...undang2 double standard...belasah ISA belasah...

anti meLAYU BODOH....,  Friday, June 03, 2011 11:34:00 PM  

nie bukan menteliti 70an tp memang bangang tahap haprak....
kena tipu idup2, ada ke kata video serah kat polis tu ori dan takde salinan..lepas tu kluar kat internet, versi 1, 2, 3..polis bangang ke atau datuk T tipu polis..dah sahkan kata video tu tulen, kalau tulen kenapa ada edit..kalau dah edit maknanya tak tulen lee...aku pun tak tau lee sapa yg benar2 bangang tahap haprak dlm kes niee...
tp yg aku tau, rakyat tak bodoh cam dorang pikirkan..cuma dorang yg tak sedar, yg dorang memang bodoh bangang tahap haprak..
JANGAN TERTIPU WAHAI RAKYAT...KALAU NAK PERCAYA PUN, PIKIRKANLAH RENTETAN AWAL CERITA NIE..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP