IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Polis...????.... Kah..Kah..Kah...!!!!

>> Friday, May 27, 2011

Sejak kebelakangan nih... gua teramatlah sibuk sesangat, banyak paperwork yang perlu diselesaikan... kepala tengah bingai dan pening nih..., hingga nak update blog pun tergendala... hahaha...

Tetapi bila baca kat malaysiakini pasal cerita polis... gua jadi tertarik nak belasah polis2 nih... pasal gua memang anti gilababi dengan polis... terutamanya polis2 jahat macam dalam filem hong kong dan filem tamil... muakakaaaaa.... macam cibai jer... buat perkara jahat yang berselindung di sebalik pakaian seragam dan lambang Polis... hahaha...

Kalau dolu-dolu sebut jer perkataan Polis... perghhhh... semua cuak beb... hahahaha..., sekarang nih kalau sebut jer.. Polis...!!! budak tadika terlebih dahulu gelak guling-guling beb...

Walau tak semua anggota polis tu jahat..., ada juga anggota polis yang jujur dan ikhlas dalam menjalankan amanah dan tanggung-jawab mereka, kepada polis2 baik nih... syabas dan tahniah gua ucapkan semoga lu orang mendapat gaji yang barakah, halal untuk anak isteri serta keluarga lu orang.

Walau macamana pun gua berani masuk jawi lagi sekali beb.... gua yakin 110% kebanyakkan anggota polis nih adalah pundek, sial haramjadah punya perangai... dioranglah penyangak paling besar dari segala penyangak yang original..., macam kes curi kereta yang ditimbulkan oleh MP Segambut, gua tak terkejut malahan kalau boleh nak gelak berdekah-dekah beb...


Lu orang ingat lagi tak kisah dadah hilang (nilai RM40juta) daripada Balai Johor Bahru (tak pasti samada IPD/IPK) beberapa tahun yang lepas... hahaha... siapa punya kerja beb... sepatutnya Balai Polis tempat selamat... tapi sebaliknya.. kantoiiiiii.... hahahaha...

Ada jugak Polis yang pekena sebalut dua lepas tuuuu... pergi buat operasi roadblock..., tahan pemandu/penunggang motosikal buat urine test konon..., padahal diorang sendiri pun urine sangkut... macam sial jer perangai sekoq2... lagi nak cakap soal keadilan dan kebenaran.. piiiraaahhhh....!!!!

Ada jugak polis yang buat rampasan mercun/bunga api.... sebahagian yang dirampas di buat bahan bukti, sebahagian lagi buat berniaga kat Jalan TAR... kalau lu orang tak caya bulan Ramadhan hampir tiba... pergi laaa... survey kat lorong/simpang berhampiran Globe Silk Store... hehehe... lepas tu lu orang bagi penampar jepun kat mamat yang berniaga tuuu... ada berani... hahahaa....

Banyak lagi woooo... kisah laknat polis2 nih, pasal tu isu/kes dadah, pelacur, ah long dan macam2 lagilah mana pernah selesai... sebab ada orang bela beb... tiap2 bulan masyukkkkk... hahaha...

Gua pernah beberapa tahun dulu masa Kong Xi Fatt Chai.. bersama dua tiga orang kawan pergi rumah seorang kawan cina, dia ni ah long besar di klang..., masa kami sedang menjamu selera (KFC), kat pintu pagar rumah dia terpacak 3 orang polis... ting.. tong.. ting.. tong menekan loceng, lu orang tau apa member nih cakap kat kami..

"Lu orang tunggu sekejap aarrr... anjing sulah datang mau angkat wang..."

Perghhh... terbakar gua beb masa tuuuu... marah ada, rasa malu pun ada beb..., tapi apa kan daya... dah melayu2 yang jadi polis tu sendiri mengANJINGkan diri diorang pada cina nih.... pi mampus lah kat diorang...

Itu baru 3 ekoq polis melayu yang mengANJINGkan diri diorang pada sekoq Cina, padahal banyak lagi polis2 melayu 1Malaysia yang sanggup mengANJINGkan diri diorang kepada bangsa lain/cukong/tauke2 besar demi WANG...!!!!

Pasal tu kalau cerita bab polis nih... hahahaha... gua berani khakkk... ptuuuiiii... jer kat diorang... yang mana kerek2 tu.. pi mampus laaaaa...., itu gua tak sentuh lagi bab Polis jadi Anjing dan Barua umPORno... kah..kah...kah...

So... jangan marah laaaa... kalau rakyat mengelarkan "Polis Raja Di Malaysia" kah...kah...kah....

Kepada bro-bro Polis 1Malaysia... gua mintak sesangatlah dengan lu orang semua, jadilah Polis yang beramanah dan jujur, berkhidmatlah untuk rakyat dan negara bukannya kepada cukong/tauke cina serta pegawai atasan yang korup.

Ingat pada ikrar JANJI masa mula bekerja sebagai Polis.. hehehe.. sudah lupa kaaaa...????

7 IkutSukaLu...::

johor born Friday, May 27, 2011 8:45:00 PM  

senangny dalam hati, kalu jd barua, seperti dunia ana yang ampunya,kepada ajib tuya ana sayang pd mu, kepada rakyat malaysia go to hell with you

Keladi,  Friday, May 27, 2011 9:28:00 PM  

Bro isa ,kalu lu mau itu anjing jadi manusia.lu tunggu la sampai umur 55.pencen la konon . Masa tu baru la menyesal.taubat gila 2 nyr lah.tu la org melayu jenis lahanat pikir. Tapi depa tak ingat berapa ramai yg jadi sial jadi celaka pasal anjing2 ni.

SeMek Friday, May 27, 2011 9:54:00 PM  

Polis Dahulukan RM (PDRM)

Lang Saturday, May 28, 2011 1:18:00 AM  

bro...

gua ada kawan anak polis yg cukup bengang dengan bapak dia... dia ni masa sekolah tak pandai sangat tapi rajin jugak belajor bukan kaki ponteng...

la ni keje pion jek... yg gua terperanjat dia dok maki hamun bapak dia sebab bapak dia besarkan keluarga dengan duit haram... hidup dia jadi begini kerana tanggung apa yg bapak dia dah buat masa kerja dulu... gua geleng kepala dengor maki hamun dia...

Anonymous,  Monday, May 30, 2011 10:05:00 AM  

Kalau ada yg rajin buat kajian, cer wat kajian berapa ramai anak2 polis yg bermasalah? Itulah jadinya kalau bagi anak bini makan duit haram.

MOH KEMBARA Monday, May 30, 2011 12:54:00 PM  

Assalamualaikum Yob, perrrggh baru balik dari bercanda di sungai, dia punya hamun!

Camner nak sunat kali kedua ni Yob? Riso akak dengornya!

Anonymous,  Tuesday, May 31, 2011 12:02:00 AM  

Janganlah terlalu mengutuk.Bukannya semua POLIS cam tu.Tapi memanglah ramai yang teruk dan ada juga polis yang baik.Dengan adanya sidikt polis yang baik itulah keselamatan kita masih terjamin.Ingat.....dengan adanya sedikit yang fakir dan miskin itu selalu kemasjid setiap waktu dan berdoa kepada ALLAH..... kita di tangguh daripada ditimpa bencana dan malapetaka.Begitu juga polis...yang sedikit tu lah yang telah menyelamatkan kita.Bagi GURU pula ...yang sedikit tu lah yang menyedarkan anak muridnya supaya tak menyokong UMNO-PORNO.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP