IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Tak Payah UgutLah....!!!!

>> Monday, May 09, 2011


Gambar nih gua cilok dari blog MiloSuam, nak baca ceritanya klik ke sana.

Kepada kakitangan kerajaan lu orang tak payahlah gentar dengan UGUTAN secara halus dari puak2 barisan nasional nih..., kalau lu orang bersatu dah tentu2 satu Putrajaya tu barisan nasional tumbang.

Yuppp.... memang lu orang bekerja dan makan gaji dengan Keraaaa Jaan Malaysia. Tapi hasil gaji tu bukannya datang dari Bos-Bos dalam Kerajaan Malaysia, lagipun gaji Perdana Menteri dan semua Menteri2 nya pun hasil dari wang Rakyat dan Cukai2 yang di kutip...

Itupun diorang tak tau malu lagi..., mentekedhagah duit rakyat tapi buat kerja macam cibai..., kalau semua rakyat mogok tak mau bayar cukai... amacam...??? Tak bergaji la Perdana Menteri dan Menterinya... kah..kah...kah....

Bangang punya barisan nasional... tak habis2 dengan mengugut dan mengertak rakyat... mainkan isu agama tak jalan... mainkan isu perkauman pun tak jalan... sekarang nih ugutan secara halus pulak... pun tak jalan jugak lah...

Yang bakal jalan... ialah barisan nasional... kah..kah..kah.... sebab rakyat dah cerdik beb....

8 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, May 09, 2011 2:56:00 PM  

Don't bite the hand? Macam meyamakan rakyat ngan hanjeng aje nie...

malaisia boleh heh heh heh,  Monday, May 09, 2011 4:16:00 PM  

tu warning tu untuk balaci-balaci terutamanya anjing-anjing suruhan kera jaan najib.... kenang budi takkan nak makan tuan sendiri... bela lu orang kasi makan kenyang-kenyang lagi mau makan tuan ka...aiyooo tarak patut itu pasai signboard ada pasang

kulop Monday, May 09, 2011 5:14:00 PM  

cara umno ni seolah olah depa ingat depa Tuhan... dah la orang umno ni bodo dalam bab agama, dah tu siap runtun rakyat sekali jadi takabbur macam depa... mungkin orang jahil anggap ayat ni sebagai benda biasa, tapi jika diteliti boleh membawa kepada terpesongnya akidah kerana rakyat(YANG BODO DAN MANGKAQ) akan menganggap rezeki ni mai dari umno bukannya mai dari Allah Taala...umno ni boleh disamakan dengan firaun laknat.. umno toksah dok buat2 tak tau hangpa la yang yang tak mengenang rezeki dan nikmat yang Allah kurniakan malah hangpa campak jauh2 ayat2 ALLAH dan mengamalkan ayat2 kafir LAKNATULLAH dalam pentadbiran dan kehidupan... memang celaka sungguh umno ni...kami rakyat yang tak tau apa2 pun akan disoal di akhirat jika kami mendiamkan diri umpama kami redho dengan pentadbiran sekular(kafir lord reid) umno...

Salleh Monday, May 09, 2011 8:17:00 PM  

hari esok gula naik pulok, baru dua tiga hari lepas minyak naik kan...bagus2..pangkah lah aku lagi

BUKU JINGGA PAKATAN RAKYAT Monday, May 09, 2011 8:32:00 PM  

Jelas Be End hampir lenyap. Ugutan demi ugutan dilaungkan untuk menakut-nakutkan rakyat. Seharusnya dia sedar, yang dialah yang telah diberi makan oleh kebanyakkan rakyat walaupun rakyat hanya makan untuk mengalas perut saja hasil dari titik peluh sendiri. Tetapi apa pemimpin kita lakukan, dari satu ke satu perkara yang menghimpitkan diberikan kepada rakyat. Cukuplah, tidak akan mati seorang rakyat kalau terus menghukum mereka. Ini kerana kewujudan mereka adalah di TANGAN KITA. Ubah sekarang bersihkan Malaysia dari segala KEBODOHAN ini.

mat penang,  Monday, May 09, 2011 8:37:00 PM  

umno ni mmang lahanat punya parti..

buntat,  Monday, May 09, 2011 9:07:00 PM  

gua suka lagu umprono, gua petik sikit, minta izin bro:

bersatu kita bersatu dibwh pemimpin penipu, kita terus bersatu dibawah pemimpin penipu, bersama kita bersama, bersama sapu semua, berjasa pd mama ajib dan altantuya......lain blh smbung

Anonymous,  Tuesday, May 10, 2011 12:22:00 AM  

wa rasa, ayat kat papan iklan tu sepatut nya kita yg tujukan kat Najib dan para juak2 nya,,,sebab kita yg bagi diaorang makan anak bini...so Najib dan juak2 mu.. Do Not Bite the Hands that Feed you...

allam

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP