IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Menteri Busitttt... aaarrrr...!!!!

>> Thursday, May 26, 2011

Apaaaaaa.... dia ingat rakyat malassia mudah di perbodohkan.... piiiraaaahhhh...!!!!
Ayat 1;(hanya orang bodoh jer... percaya kenyataan bangang nih...!!!!)
Ia tiada kena mengena dengan pilihan raya.” “Subsidi ini sudah lama kita perkenalkan. Sudah lama. Kalau kita mahu ambil kira soal pilihan raya kita boleh naikkan (harga) ikut bulan-bulan yang kita suka. Tiada siapa tahu (bila) pilihan raya akan diadakan," katanya.
Ayat 2;(masih nak meraih sokongan lagi tuuuu... kena tanya KJ nih... sandiwara...)
"Kita tidak dengar pun daripada pembangkang. Pemuda Umno pun ada buat usul dan sebagainya. Ia bukan sebab pembangkang,” katanya.
Ayat 3; (muakakakaaaaaa... bohong ekkk.... hahaha...)
“Saya dapat lihat dalam blog, dalam Facebook, dalam risalah yang dikeluarkan oleh pembangkang mengatakan bahawa kerajaan akan menaikkan harga. Ada yang kata 20 sen, 30 sen. Semua cerita itu adalah cerita bohong, cerita tidak benar,” katanya.
Ayat 4; (ayat yang bikin gua nak tercirit beb...)
Percayalah kepada kerajaan (kerana) kerajaan hari ini adalah kerajaan yang mendengar segala pandangan daripada rakyat. Sebelum membuat sesuatu keputusan kerajaan akan ambil kira semua sudut." “Apa yang kerajaan buat ini jelas menggambarkan kerajaan sentiasa prihatin kepada rakyat. Jadi, saya harap cukuplah jangan percaya kepada cerita bohong daripada pembangkang ini.” 
Pertama sekali lu orang baca secara terbalik maksud ayat-ayat power dari menteri bangang nih... gua tak pasti antara 2 menteri nih siapa paling bangang tukil... kah...kah...kah.... orang kalau dah menipu sekali... dia akan menipu berkali-kali... muakakaaaaa...

Gua tak mau buat sebarang ulasan dengan kenyataan menteri bangang nih..., gua nak gelak guling2 dulu, tapi gua nak tengok lu orang punya ulasan samada nak percaya dengan kenyataan menteri barisan nazional nih atau tidak...

Lu orang percaya ke.. menteri2 bn haramjadah nih tak tau bila tarikh pilihanraya..???? busittttt... aaarrr...!!!! Malassia jer... satu-satunya negara yang merahsiakan tarikh pilihanraya... sebab barisan nazional pengecut nak mampus...!!!!

p/s: Harga minyak dunia naik..., keraaaa...jaan bn pun rasionalisasikan harga..., harga minyak dunia jatuh merudum... keraaaa..jaan tak nak pulak turunkan harga... kaut untung berlipat kali ganda lagi... hahaha... pandikutty punya bn... muakakakaaaaa....

23 IkutSukaLu...::

johor born Thursday, May 26, 2011 12:13:00 AM  

selagi blh bisnes bro,selagi tu sapu je, rakyat lantak la.

Isa Thursday, May 26, 2011 12:41:00 AM  

johor born;

betul tu bro... apa diorang ingat kita nih bangang macam diorang ke...???

Anonymous,  Thursday, May 26, 2011 12:49:00 AM  

menteri ni bangang dah sampai tahap cikai....nak suruh rakyat percaya dengan dia orang.....poooooraaaaahhhhhhh

MOH KEMBARA Thursday, May 26, 2011 12:52:00 AM  

Assalamualaikum, berlakon jer deme ni...

johor born Thursday, May 26, 2011 1:02:00 AM  

kadang2 gua heran la bro, menteri2 ni igt org zaman skrg ni mcm duk bawah tempurung mcm panglima dia, bg ayat2 manis sikit semua blh anguk2 diaorg ni x perasan ke, lanun satu kapal nazi ni pun da mula memberotak, 2 3 ari ni kecoh pasal jpa n biasiswa, cuak sex lek & mic duk melalak,sbb kena kencing ngan ketua pirate of the monglia dia,terpaksa la dia srh lanun katak dia berjihad pertahankan jpa.

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Thursday, May 26, 2011 2:12:00 AM  

rasa macam nak mencarut bila gua dengar belau berkicau kicau

udang galah,  Thursday, May 26, 2011 2:33:00 AM  

Kita kaut apa yang boleh...pas nie kita kan tumbang punyer...pas tu kita lari gi London...1Malaysia kita tinggalkan...Yehhhh...janji kita kayo...wooo pakcik kayo...

Anonymous,  Thursday, May 26, 2011 8:28:00 AM  

Perangai buruk dan jelik serta aneh Ketua Bahagian Kuala Kedah yang juga adalah Pegawai Kanan PM terdedah dalam acara sembang-sembang di sebuah cawangan dalam bahagian itu baru-baru ini. Penduduk di cawangan berkenaan juga menyatakan mereka tidak kenal beliau.

Anonymous,  Thursday, May 26, 2011 9:13:00 AM  

cukup terbukti menteri ni kebangangan tahap tertinggi..dia ni lebih suka menynyi dgn anak dia nampaknya..dripda buat keje..

malaisia boleh heh heh heh,  Thursday, May 26, 2011 11:23:00 AM  

busuk bro tolong help me help me ada orang berak tunjuk dalam TV pulak tu.. sahih UTUSEX MELOYA dan BURITA HAIRAN pun sebok bg tau menteri ni dok berak ngan kita semua

ANUAR Thursday, May 26, 2011 12:11:00 PM  

salah sorang pak menteri dlm kategori pengidap penyakit "mythomania"Para penderita mythomania memiliki kecenderungan sangat kuat untuk membuat cerita bohong.

gmu,  Thursday, May 26, 2011 1:14:00 PM  

Bro Isa.
Lu punya bidas cukup power..3 kali bangang menteri tu.. tapi arrrr mak cik pak cik karat biru dikampong2 susahlah bro!..dia org cakap biarlah semua keraa jaan BN buat comel belaka

Anonymous,  Thursday, May 26, 2011 1:23:00 PM  

puak2 karat biru je yg percaya

-fread-

karimbujang,  Thursday, May 26, 2011 1:35:00 PM  

Kawan,

Tolong pi tengok blog Darul Ehsan Today sat. Dia laporkan kes adik MB Selangor, Hajiman Ibrahim tak pandai jadi penghulu.

Nak bagitau dekat hampa, Kadang-kadang, jarang-jarang ada MB biarkan adiknya jadi Penghulu SAHAJA. Kalau aku jadi MB, aku jadikan adik aku Ketua Eksekutif KDEB. Baru hebat.

Kalau setakat jadi Penghulupun hampa nak jolok-jolok, macamlah jawatan itu bergaji dan elaun RM55,000.00 macam para Menteri dan PM Malaysia tak apalah jugak.

Dah tak ada perkara lebih baik ka hang nak laporkan?

Isa Thursday, May 26, 2011 1:59:00 PM  

Moh Kembara;

Sandiwara semasa Yong, bulan depan naik lerrr.. harga minyak... hihihi...

Isa Thursday, May 26, 2011 2:00:00 PM  

brutalsolo;

jeritkan perasaan luuu...

Isa Thursday, May 26, 2011 2:03:00 PM  

udang galah;

pakcik dah kayooo... boleh makan udang galah masak lomak cili api tiap hari di london... hahaha...

Isa Thursday, May 26, 2011 2:04:00 PM  

malaisia boleh;

dah busuk bro..., propaganda busuk tu memang kerja media busuk tu sebarkan... macam lah lu tak paham2.. hehehe...

Isa Thursday, May 26, 2011 2:05:00 PM  

ANUAR;

Nanti lu cipta satu lagu bertajuk "mythomania" bagi kat anak si bangang tuuuu... hahaha...

Isa Thursday, May 26, 2011 2:07:00 PM  

gmu;

takpa bro... dah mentaliti makcik pakcik karat kampung macam tuuu... lagipun diorang pun dalam saluran 1... bukan lama lagi pun... hahaha...

Isa Thursday, May 26, 2011 2:07:00 PM  

fread;

Itu sudah pasti... spesieas burung tekukur... kih..kih..kih...

Isa Thursday, May 26, 2011 2:08:00 PM  

karimbujang;

nanti gua buat lawatan sambil belajar kat situ. gua pantang bangat pasal kronisma nih...

Lang Thursday, May 26, 2011 9:03:00 PM  

bro... ada ka menteri kat malassia ni yg bijak pandai... buka ke semua dah kena cucuk hidung... bontot dah kena sumbat dengan gabus... kalau ada menteri yg pandai... dah lama menteri tu diharamkan dr kabinet...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP