IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Makcik Iblis... Ibrahim Ali Mana Daaa...!!!! Jihat...!!!!

>> Tuesday, May 24, 2011

Mari baca Ayat Kursi untuk mendapat ganjaran syurga lucah Firdaus! Mari buat amalan dan baca Ayat Kursi!! Sesungguhnya Allah akan memberkati amalan kita dan mengganjarkan kepada kita alam lucah jannatul Firdaus bersama-sama dengan (atau menjadi antara) 72 bidadari yang montok dan ketat lubangnya setiap kali diberi jimakan. Masyallah!!
Itu antara petikan dari Blog Makcik Hajjah Sitt Al-Wuzara Al-Dajjal Wal Iblisi. ( lu orang boleh klik link yang gua berikan tu....)

Sekarang ini gua nak cari Ibrahim Al-Kataki yang sanggup mati dulu di saf pertama untuk berjihad, inilah jihad paling utama buat Ibrahim Al-Kataki... bukannya jihad mempertahankan Utusex Meloya... hahahaha....

Presiden Perkosaaaa..... ohhhh... Presiden Perkosaaaaa.... lu kat mana bro...., cepat2 ada sorang makcik iblis nih dah menghina Agama Islam.... cepat Perkosaaaaa... Makcik nih... kah...kah...kah.....

Menteri Kpop... auw..auw... dah bangun tidoq belum...., errrr.... Menteri Anak si Yatim tengah buat apa ekkk...???

Atau..... ini satu lagi provokasi murahan selepas insiden Anjing Besar...., jangan bermain api Makcik Hajjah oooiiiii.....!!!!

Part menghina Nabi dan Azan... memang tak bleh blah beb..., kalau boleh trace makcik iblis laknat nih kat mana.... jom kita perkosa dia dengan peha kariparpu... wakakakaaaaa.....!!!!!

update @ 10.00am: Gua suspek aarrr.. dengan makcik ni pasal berani mencabar PERKOSA beb... weiii Ibrahim Kataki... baca apa makcik nih tulis...;
Bila pulak kaki merungut PERKASA nak himpunkan report yang berpuluh-puluh menentang makcik, ye? Tak pasal-pasal babi PERKASA nak menyerang 35 paderi-paderi yang tidak bersalah. Suruh polis tangkap makcik lagi berbaloi kan? Adakah agama Islam terancam oleh 35 orang paderi ataupun seorang makcik Melayu beragama Islam yang membongkarkan rahsia kecelakaan babi Muhammad? Bincangkan dalam ruangan komen.
Nota: Gua rasa ilmu makcik iblisi nih... tinggi beb..., lebih tinggi dari Wak Jono... kah..kah...kah....

3 IkutSukaLu...::

sheikh teluk intan Tuesday, May 24, 2011 10:49:00 AM  

Salam Isa,

Pak Sheikh tak syak lagi, mak cik ini adalah asalnya Islam dan kemudian murtad dan menganut agama kristian.

Ayat-ayat al Qur'an yang dibawanya juga selalu dipetik oleh golongan kristian satu dunia atau golongan 'faith freedom' yang sekarang bergerak di dunia,termasuk Indonesia.

Nampaknya budaya mempersendakan agama Islam seburuk itu telah merebak di Malaysia.

Betul-betul makcik ini adalah kafir yang nyata. Kalau kita tidak mengkafirkan dia, maka kita akan jadi kafir. ( Usul fikh).

Dan usaha perlu dilakukan, untuk mengenalpasti siapa dibalik Makcik kafir ini.

Oleh kerana dia telah mencabar PERKASA untuk membuat laporan Polis atau pada kementerian anak Yatim , maka hendaklah Perkasa berjihad melawan puak ini.

tukang kata,  Tuesday, May 24, 2011 4:21:00 PM  

cukup besar atau cukup ke dua biji teloq geng perkosa ni nak meroaming makcik dajal ni aku rasa sebut jer hampeh ....teloq dah hilang kemana tumbuh karipap la pulak tak caya boleh check.
Ni kalut cerita pasal makcik dajal ni tv, radio,internet pun sropa takdak topik lain tetibanya dengan rasa yang paling tak bersalah makanya kera kera jaan barisan NAZIonal ni umum lah kenaikan harga minyak petrol, diesel, gas pusing pi pusing mai haram jadah depa ni... rakyat jugak yang terkena...

Independent Malay,  Tuesday, May 24, 2011 10:36:00 PM  

Assalamualaikum sdra ISA,bila tengok blog makcik tu nampak sangat dia ada banyak back up support.Pada saya bukan senang nak loadkan video/artikel/kartun berderet2 macam tu.Macam kerja fulltime saje.Entah dia betul Makcik ke Pakcik ke? Wallahua'lam.Mungkin juga konspirasi puak dajjal laknatullah untuk merosakkan akidah umat Islam yg Melayu yg memang banyak yg dah terpesong.Saya cadangkan sdra buangkan link ke blog beliau,sebab ada kemungkinan bbrp individu/org muda mungkin termakan dakyah 'heretic'ini.Tak jauh beza dgn ayah pin etc.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP