IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

KPDNKK... Bau Hancing Laaaa...!!!!

>> Tuesday, May 10, 2011

Macam biasalah kan... naik jer.. harga barang maka Kementerian Binatang ni pun keluarkan kenyataan lazim yang di ulang... di ulang... di ulang... ntah berapa kali diorang nak ulang pun tak tau laaaaa.... dah boring baca kenyataan dari Kementerian Binatang nih... selagi yang bercakap tu mulutnya bau hancing kencing binatang...

Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan (KPDNKK) mengingatkan peniaga supaya tidak mengambil kesempatan daripada kenaikan harga gula hari ini untuk menaikkan harga makanan.

Timbalan Ketua Setiausaha kementerian itu Mahani Tan Abdullah berkata kenaikan harga gula tidak boleh dijadikan alasan untuk menaikkan harga makanan memandangkan kenaikan harga gula sebanyak 20 sen sekilogram adalah minimum.- Malaysiakini.
Apabila si mulut hancing dah mula berbicara... maka kenyataan BANGANG jelah yang keluar....!!!!

Woooiiii... puak2 kementerian, jangan kata Timbalan Ketua Setiausaha Kementerian, hatta Menteri KPDNKK sendiri yang bagi kenyataan sekali pun ianya tetap hancing bau jering bau petai dan sekarang nih dah bau hancing kencing binatang yang bernama BABI... laaaaa....

Wahai lahabau-lahabau laknat KPDNKK semua....setiap kali naik harga barangan, apa yang lu orang tau bagi amaran.... bagi amaran... pantau.. pantau... lancau... (sorry... beb ini kali gua terpaksa mencarut kepada Menteri dan yang sewaktu dengannya sebab diorang sememangnya bangsat yang asyik membodohkan rakyat dengan Amaran dan Pemantauan hangat2 taik babi yang diorang pelihara...).

Bangsat2 pundek laknat kat kementerian tu hanya tau bercakap jer...., rakyat yang terhimpit kat bawah nih yang terseksa... gaji masih kat takok lama... harga barangan makin meningkat... inflasi... inflasi...

Para peniaga pulak peduli apa... setakat hangat2 taik babi dua tiga minggu jer... lepas tu senyap dan kembali seperti biasa, yang menanggung beban siapa...??? rakyat yang terbeban...

Sejak kenaikkan harga makanan/minuman akibat kenaikkan harga minyak sejak setahun lalu... bukankah kenyataan seperti Amaran dan Pemantauan juga yang di mainkan, sehingga ke hari ini apa hasilnya...???

Pasal tu gua berani katakan puak2 anjing keparat Kementerian nih... hanya tahu bercakap jer... pemantauan ntah kelaut mana... asal melepaskan batuk di tangga jer... pastu makan gaji buta setiap bulan... lu orang memang bangsat yang suka memperbodohkan rakyat...!!!!

Sebelum nih... Selaraskan harga..., Sekarang Merasionalisasi harga... Selepas nih si Bangang yang berjawatan PM tu nak guna perkataan apa pulak...???

Wooiiitt... Najib Razak.... Selaras dan Merasionalisasi harga kepala Pak Hang....!!!!!

7 IkutSukaLu...::

leekonyou Tuesday, May 10, 2011 8:19:00 PM  

Selasa, 10 Mei 2011
Atas Arahan Anwar, Mkini, Harakah Senyap Isu Video
Atas arahan pemimpin pakatan yang dilantik secara paling tidak demokratik, akhbar-akhbar tajaan DAP dan PAS seperti harakahdaily dan Malaysiakini terus menyepi dari menjawab isu Video seks mirip Anwar Ibrahim.

Paparan berita muka depan akhbar dalam talian tersebut tiada satupun tajuk berkaitan perkara berkenaan.

Menurut sumber, ia dikatakan berpunca dari persetujuan pembangkang bahawa isu video tidak lagi dapat dipertahankan setelah semua hujah-hujah pembangkang asyik memakan diri. Bermula dengan hujah boroi, hujah tweeter dan facebook, yang dipatahkan dalam masa sejam oleh blogger-blogger pro kerajaan, malahan hujah jam omega menjadi semakin mendaruratkan kedudukan populariti Anwar di kalangan orang Melayu apabila Wan Azizah terkial-kial apabila diminta bukti.

Isu video seks ini hanya mampu dipertahankan dikalangan penyokong taksub pembangkang sahaja, itupun kerana mereka menutup telinga. Sementara Anwar semakin gelabah seperti cacing kepanasan apabila video mirip beliau diulang tayang dari pelbagai sudut, bukan sahaja sudut penetrasi malah sudut kemera pun dipelbagaikan.

Malaysiakini dengan malu-malu kucing cuba menulis isu soal skirt dalam sukan badminton sedangkan dalam masa yang sama, isu video melondeh skirt cuba disembunyikan. Isu ini juga tidak begitu diketengahkan kerana mereka tahu bahawa isu londehan skirt akan lebih menonjol sekiranya isu skirt sukan badminton dimainkan.

Print
Posted by Syburi Times at 7:52 PM

Read more: http://syburi-times.blogspot.com/2011/05/atas-arahan-anwar-mkini-harakah-senyap.html#ixzz1Lx14Lgva

Isa Tuesday, May 10, 2011 8:49:00 PM  

lee ko yuu;

kah..kah..kah... dangkalnya pemikiran, copy paste banyak2 dalam semua blog...

polis sendiri dah mati kutu dalam kes tuuuu... dah tu pulak skmm dan kdn dok bela penyebar video lucah, bukannya nak tangkap ikut akta yang telah di peruntukkan...

puak2 lahanat tu boleh buat apa saja sebab di lindungi...

buktikan pelakon itu anwar ibrahim... bukan main tuduh sembrono...

buntat,  Tuesday, May 10, 2011 9:35:00 PM  

leekonyu, puyoooh dast komen, bdk tadika boleh komen mcm ni gua tabik la. kahkahkah7xje

bunbinban,  Tuesday, May 10, 2011 10:19:00 PM  

abis dah dua tiga kali naik...takan barang makan tak naik. Naik sekali leh kira lah tapi kalau asyik naik je, mana tahan. Bodoh punya menteri. nasib baiklah kat tempat menteri ni byk felda, kalau tidak dah lama makan pelepah sawit. Org felda apa cite, ahli parlimen yg korang pilih mcm hampas.

Anonymous,  Tuesday, May 10, 2011 10:29:00 PM  

likokyu ni sama la mcm watak Buang dalam filem sarjan hasan

paloibinmulau Tuesday, May 10, 2011 11:04:00 PM  

leekonyou,

huahuahua bukan bapak hang ko dok begomol dgn bini hang dlm video tu? sedap2 je hang cakap nuar. kalau hang tak pecaya bapak hang yang main sat lagi pi tanya bini hang.

Raden Wednesday, May 11, 2011 7:12:00 AM  

cerita pasal harga keperluan naik... komen pasal video lucah... dua tiga kalai gak aku buka tutup... nasib baik bukan aku yg wat komen bangang tu...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP