IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Jom Terjah Patin Masak Tempoyak

>> Friday, May 06, 2011

Gambar sebelum masuk periuk...

Semalam gua posting n3 ini, gua ada sebut pasal ikan patin seketul 8 hengget.., so dalam ruangan komen n3 tersebut salah sorang member kita nih dah promote satu tempat baeeeekkkk... punyeaarrrr... dengan harga terendah di pasaran buat masa nih... hahahaha... kot ada yang lagi murah... roger.. roger.. la kat sini...

Sesiapa yang berdekatan dengan tempat tu... jom layan makan tengahari kat alamat yang di berikan, sesiapa yang jauh tuuuu... sendiri mau ingat laaa... kalau ada yang nak buat amal jariah di hari Jumaat yang mulia nih... ikhlaskan diri tolong tapau untuk gua sekali... gua kat shah alam nih... jauh nak menapak ke Pandan Indah... ngeeee.....
Fatmawati MN : As salam.

Saya tak pernah ketinggalan membaca blog saudara...saya tak nak komen pasal karaoke, tapi nak promote Ikan Patin Masak Tempoyak!:)

Kalau nak makan ikan patin masak tempoyak...dalam 5 henggek sepotong, jemput datang ke RESTORAN AYAHANDA, JALAN PANDAN INDAH 4/6, PANDAN INDAH. Landmark : Masjid Al Azim, paling hampir dgn SEK Rendah Agama Pandan Indah

Jemput datang yer dengan keluarga atau kawan2...Wassalam.

Gambar selepas masuk periuk...

Kepada Fatmawati..., terima kasih sudi berkongsi maklumat... seperti biasa... hehehehe... gua suka sesangat ayat yang last tuuuu.., macam menjemput makan kenduri pulak dah... eerrrr... maksud gua... makan freeeee.... kah...kah...kah.....!!!!

Bagi sesiapa yang nak terjah Restoran Ayahanda hari ini... boleh jual nama blog nih, katakan pada cashier restoran tu.. "Saya terbaca dalam blog IkutSukaAku - ISA promosi Restoran nih... errr.. takda diskaun ke...???"

Lu orang tengok reaksi cashier tu macamana....??? Atau reaksi Ayahanda tu macamana...???

Kepada member2 jantan macam brutalsolo yang gatal nak kahwin tuuuu... cuba bagi soalan menduga akal - "Ayahanda ada anak pompuan cun tak...???" Ada brani....???

Kepada yang tak faham... ini namanya Parang... 

Selebihnya kalau Ayahanda kat restoran tu kata "Tunggu sekejap yeaaa... saya nak ke dapur sekejap..." lu orang paham2 jelah... lebih baik cha... alif... but... sebelum parah... gua tak bertanggung-jawap beb.... muakakakakaaaaa....!!!!!

Selamat menjamu selera.... adiosssss....!!!!

10 IkutSukaLu...::

jai,  Friday, May 06, 2011 12:59:00 AM  

"Saya terbaca dalam blog IkutSukaAku"

Salam bro.

Gua dah guna ayat ni hari Sabtu lepas kat Restoran Periok, tapi tak dapat diskaun pun???

Cashier tu kata dia tak perasan pulak siapa pemilik blog ISA.

Dia agak2 mungkin lu adik-beradik atau saudara-mara dengan tauke kedai.

Apa cerita ni bro???

Nasib baik cashier tu cun bro.

Kah kah kah...

ISA Friday, May 06, 2011 1:09:00 AM  

jai;

misteri...misteri... hahahaha....

Unknown Friday, May 06, 2011 1:59:00 AM  

Salam Anakanda

Baru malam tadia Auntie masak tempoyak Ikan Patin. Puuh.. sedap menjilat jari!

Anonymous,  Friday, May 06, 2011 2:43:00 AM  

Dekat headquaters Biaqpila Inc. ni bro.. mcmana gua boleh xtau ni... lepas jumaat besok gua nak redah pi tengok lagu mana rupa ikan patin tu bila gua gigit ekoq dia.... kah! kah! kah!

Kakcik Seroja Friday, May 06, 2011 8:19:00 AM  

Dekat dengan rumah kakcik tu - nanti kakcik cuba terjah! :)

ISA Friday, May 06, 2011 12:40:00 PM  

W'Salam Ayahanda Mountdweller;

Bercerita saja ke...??? Pos kan lah seketul dua... baru ada makna... hahaha...

ISA Friday, May 06, 2011 12:41:00 PM  

Biaqpila;

nanti roger2 dengan gua... ok atau tidak..., tunggu lu punya komen dulu ok atau tidak... hehehe..

ISA Friday, May 06, 2011 12:42:00 PM  

kakcik;

nanti bagi ulasannya yeaaa... kalau ok boleh saya terjah pulak...

bunbinban,  Friday, May 06, 2011 11:10:00 PM  

hahaha...korang dtg temerloh lah...bru jadi mcm org kaya...sekali makan leh wat kenduri kawin...Rm 13000 beb....hahaha..tpi kdai yg tu je kdai lain ok je harga. Kat area KL mana ada jual patin sangkar sg pahang hah...? Kalau ada kat mana, leh cari nnt.

heatonxp Saturday, May 07, 2011 10:14:00 AM  

hahah ...pisau kilat tuuuu...hhaha klau kena pun mau lepas 15 min baru bleh perasan ada benda kurang kat badan tuhh...lepas tu...DAH SAMPAI HOSPITAL NAK REGISTER BARU TERINGAT "BENDA" TU DAH TERTINGGAL KAT KEDAI MAKAN...pearghhh ...

soalan 1 berapa lama masa yg diambil nak collect item yg tertinggal(ni tengah sakit nih)?

jawapannya...

buat2 pengsan dah laa...harap2 bangun nt ada balik.....hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP