IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Inilah Rupa Melayu Kaki Bodek 1Malassia...!!!!

>> Saturday, May 21, 2011


Pertama sekali gua mohon maaf dulu kalau ada yang terasa ok...!!!!

Sejak kebelakangan nih..., gua rasa makhluk melayu paling bangsat dan haramjadah dalam Malassia nih.. tak lain tak bukan ialah Ibrahim Ali Presiden Perkosa aka Raja Katak 1Malassia.

Cuba lu orang tengok perangai si melayu celaka tu... siang malam dok melalak pasal jihad agama, melalak pasal pertahankan melayu, menyalak mempertahankan institusi raja-raja... lepas tuuuu... jantung dia berhenti sekejap pada tahun lepas... gua ingatkan dah mampus... rupanya hidup lagi...

Mungkin berkat solat hajat selepas Asar yang di anjurkan oleh si Armando (orang kuat perkosa)... buat masa tu jelah.. gua ingatkan dalam tempoh berehat si melayu celaka tu dah insaf dan amanlah malassia buat beberapa bulan... kah...kah...kah.... rupa-rupanya makin menjadi jadi pulak salakan dia... mengalahkan anjing belakang lorong...

Semenjak dia dah aktif semula nih... dia sambung melalak terpekik terlolong pasal perkauman, agama dan yang terbaru hari nih... melalak pulak pasal pertahankan media pencacai umPORno.... tak ke celaka bin bangsat si katak sekoq tuuuuu...

Lu orang pasti marah pasal gua bangsat2 kan dan celaka2 kan makhluk melayu yang bernama Ibrahim Ali Al-Kataki tuuuu... itu lu orang punya pasal. Sebab apa gua bangsatkan si celaka tuuuu... sebabnya... semuanya yang dia terpekik terlolong tu atas sebab kepentingan peribadi dan politik kotor dia...

Lu orang semua pernah tengok atau dengar dia melalak kat Putrajaya bersama ahli gerombolan perkosanya menuntut supaya keraaaa..jaan barisan nasional turunkan harga minyak, turunkan harga barangan lain.. ada tak... lu orang pernah dengar dia melalak pasal tekanan hidup dan himpitan ekonomi terhadap orang2 melayu... ada tak...????

So.. kalau tak pernah dengar salakan yang membela rakyat dari si Presiden Perkosa tu... lebih baik lu orang doakan jer... supaya dia mampus secepat mungkin... lagi lama dia hidup lagi menyusahkan rakyat dengan provokasi perkauman dan agama yang dihasutkan..., malahan keraaa..jaan malassia menghalalkan pulak tuuuu... apa punya haramjadah laaaa...diorang tuuu...

Cuba kalau pemimpin pembangkang yang bercakap atau melalak macam si Presiden Perkosa tuuuu... pergghhh... dalam masa 24 jam.. kirim salam laaaa... kalau boleh bersama anak bini untuk tempon lima enam tahun.... kemunting laaa.. jawapannya... tapi Ak-Kataki...??? buatlah apa saja asal menguntungkan umPORno... kebal beb... kebal.... wa cakap luuuu... well protected by Malassia Government... hahaha... macam siallllll....


So... jangan biarkan fikiran lu orang di PERKOSA oleh Presiden Perkosa yang rasis dan gilakatak itu...!!!! Sebab dia fikir dan melalak tak guna otak... errr... malaun nih... ada otak ke....???

30 IkutSukaLu...::

buntat,  Saturday, May 21, 2011 12:43:00 AM  

kalau bab mamat da meroyan x cukup oksigen ni gua paling suka, dari mula gua mmg bengang gila bila pemimpin pas bg dia laluan dulu, sbb mamat ni dari dulu kini mmg x cukup oksigen dlm otk dia, manusia paling cibai(pinjam brg pandi bini bik mama)
kalu masa p ramli mesti dia sebut apa yg ko merepek tu setan...lps lu pijak gua lenyek2 bro

fiQ,  Saturday, May 21, 2011 1:08:00 AM  

katak ade otak bro.tp gua rs mamat ni xde la.katak mutasi

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Saturday, May 21, 2011 1:23:00 AM  

gua baru saja mendengar lagu terasa kumpulan yuks yang di lagu dan dinyanikan amir..

buntat,  Saturday, May 21, 2011 1:29:00 AM  

bro fiq, mamat ni ada otak ke x de otak sama je, gua ttp x puashati ngan mamat ni, dajaL melayu.

Anonymous,  Saturday, May 21, 2011 2:09:00 AM  

bro, gua bila baca pasal si mamat ni gua punya darah naik sampai hujung rambut.....ini melayu gua tak ada perkataan nak komen lagi...punya lah terukkkkkkkkkk

Anonymous,  Saturday, May 21, 2011 2:13:00 AM  

Waktu masa nak mampuih hari tu,,Malaikat Maut pun malas nak ambil nyawa harajadah nii..buat busuk satu langit kat Arash sana apatah lagi bangkai nyawa babi nii..Biaq petir panah celaka babi nii..lagi senang,,lempaq dalam sungai atau parit mana..biaq tak dak kuboq..!!!!

Anonymous,  Saturday, May 21, 2011 2:21:00 AM  

Choba rakan2 semua perhatikan bibir mulut dia....perhati betul2..orang tua2 kita kata..jika bibir atau mulut macam tuu..dikatakan...,mulut macam puki ayam .Haaa..Haaaa..Haaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

rexuan Saturday, May 21, 2011 9:30:00 AM  

memang betul la lu punya blog intro, blog ni kurang ajar. lu punya bahasa memang kurang ajar tahap babi.. gua pikir lu pun mesti kurang ajar lebih daripada babi.. mesti punya.. pasal lu sudah belajar kat sekolah kerajaan, dpt kemudahan kerajaan, sudah pandai bikin blog sikit, lepas tu maki hamun kerajaan.. betul2 macam lepaskan babi tersepit.. lu lupa barangkali.. cina makan babi, sekarang pas sudah kawan sama DAPig. nnt lu kena makan oo.. mung diaorang tak makan lu tp lu punya keturunan jd serupa hidup di kandang babi oo..

ps: gua tabik lu la kalau komen gua keluar kat blog lu, pasal orang kurang ajar mcm lu mana boleh kena kritik betul tak? blog2 dan website2 anak2 haram PR pun mcm lu jugak, papar komen2 yg sebulu babi mcm tulisan lu saja...

Anonymous,  Saturday, May 21, 2011 9:54:00 AM  

apa punya bahasa lah kau ni...inilah yg dikatakan melayumudah lupa ..lupa diri ..lupa keturunan..lupa adat /
...lupa segala2...termasuk lupa agama..org mcm kau ni tak perlu dan tak sepatutnya duduk tinggal atau lahir kat malaysia ni..melayu tak sedar diri...khakkk thuih...kahak hijau aku pun tak nak singgah kat muka kau...terlalu hina perangai kau tu...jagalah adab melayu..adab islam kau tu...akau pun dah terikut dgn perangai kau bkn sebab apa..sebab dah tak boleh tahan dgn sikap kau yg kuranggggggggggg ajar pada bangsa sendiri...syukurlah duduk kat malaysia ni....sedarlahhhhhhh hoiiiiiiiiiii

mr. x61s me Saturday, May 21, 2011 9:59:00 AM  

to rexuan jgn jadi mcm ni..sian kt hg..Waktu masa nak mampuih hari tu,,Malaikat Maut pun malas nak ambil nyawa harajadah nii(rexuan)..buat busuk satu langit kat Arash sana apatah lagi bangkai nyawa babi nii..Biaq petir panah celaka babi nii..lagi senang,,lempaq dalam sungai atau parit mana..biaq tak dak kuboq..!!!!

Anonymous,  Saturday, May 21, 2011 10:32:00 AM  

rexuan, MCA xmakan babi ke?? ni mst fahaman tok guru ikutan rexuan, tok guru chua solex

UMporNO,  Saturday, May 21, 2011 11:05:00 AM  

kepada SEXuan eh eh silap sori Rexuan ko agak2 sekolah kerajaan tu hasil dari duit sape??? najib ke rosmah??? ko ingat cina je makan babi??? zaman la ni orang mrlayu pun makan babi jangan tanya aku melayu mana... tak cukup makan babi dengan air kencing setan sekali diorang telan... bukankah air kencing setan itu adalah raja segala maksiat... jangan tanya ku lagi sapa yg minum ayaq setan ni dan jangan buat2 tak tau... cina dapig yg ko kutuk tu yang kena penjara semata mata pertahankan sorang wanita melayu yang dirogol polis melayu kerana dia tak dapat pembelaan..(lim guan eng)...

UMporNO,  Saturday, May 21, 2011 11:05:00 AM  

kepada SEXuan eh eh silap sori Rexuan ko agak2 sekolah kerajaan tu hasil dari duit sape??? najib ke rosmah??? ko ingat cina je makan babi??? zaman la ni orang mrlayu pun makan babi jangan tanya aku melayu mana... tak cukup makan babi dengan air kencing setan sekali diorang telan... bukankah air kencing setan itu adalah raja segala maksiat... jangan tanya ku lagi sapa yg minum ayaq setan ni dan jangan buat2 tak tau... cina dapig yg ko kutuk tu yang kena penjara semata mata pertahankan sorang wanita melayu yang dirogol polis melayu kerana dia tak dapat pembelaan..(lim guan eng)...

UMporNO,  Saturday, May 21, 2011 11:05:00 AM  

kepada SEXuan eh eh silap sori Rexuan ko agak2 sekolah kerajaan tu hasil dari duit sape??? najib ke rosmah??? ko ingat cina je makan babi??? zaman la ni orang mrlayu pun makan babi jangan tanya aku melayu mana... tak cukup makan babi dengan air kencing setan sekali diorang telan... bukankah air kencing setan itu adalah raja segala maksiat... jangan tanya ku lagi sapa yg minum ayaq setan ni dan jangan buat2 tak tau... cina dapig yg ko kutuk tu yang kena penjara semata mata pertahankan sorang wanita melayu yang dirogol polis melayu kerana dia tak dapat pembelaan..(lim guan eng)...

UMporNO,  Saturday, May 21, 2011 11:05:00 AM  

kepada SEXuan eh eh silap sori Rexuan ko agak2 sekolah kerajaan tu hasil dari duit sape??? najib ke rosmah??? ko ingat cina je makan babi??? zaman la ni orang mrlayu pun makan babi jangan tanya aku melayu mana... tak cukup makan babi dengan air kencing setan sekali diorang telan... bukankah air kencing setan itu adalah raja segala maksiat... jangan tanya ku lagi sapa yg minum ayaq setan ni dan jangan buat2 tak tau... cina dapig yg ko kutuk tu yang kena penjara semata mata pertahankan sorang wanita melayu yang dirogol polis melayu kerana dia tak dapat pembelaan..(lim guan eng)...

UMporNO,  Saturday, May 21, 2011 11:07:00 AM  

SORI2 MASALAH INTERNET TU TERHANTAR SAMPAI 4 KALI

Putra IJ80 Saturday, May 21, 2011 11:17:00 AM  

Lur pikir lh sendiri (rexuan n yg lain lain yg sealiran dgn nya)!,

TGNA bagi dia tempat dlm PRU12 jdi calon di Pasir Mas dgn mengenepikan calun PAS yg.sedia ada.,.

Tiba tiba dia kata TGNA "Bengong" dan mcm mcm yg.berupa menghina.TGNA

Manusia apa semacam tur.,

Anjing pun klu kita bagi makan(Berbudi) dgn nya dia akan balas kebaikan kita.

Tapi ini langsung x der .

Sebenarnya Ibrahim Ali sejak di Kolej.(ITM) pun suka melalak ,ikut ikutan,.

Dia x der prinsip perjuangan lihat berapa bnyk parti dia lompat lompat.

Skg dia dah x der tempat utk PRU13.,

Dia mengharapkan dgn penonjolan nya skg , UMNO akan bagi dia tempat jdi calon di mana mana saja selain dari Pasir Mas atau pun di Kelantan.

Itu sja metelamat nya ,tidak lebih dari itu.

Sdy! kita melihat,

Melayu mcm nie.

Gua baca sejarahnya..

petai Saturday, May 21, 2011 12:01:00 PM  

rexuan.. lu dengan ibrahim ali sama je,jenis babi bertopengkan manusia.lu tahu kenapa dia meroyan ni..pasal pru13 nak dekat...pas dah tak bagi laluan kat haramjadah ni..jadi..suka atau tidak kena la haramjadah ni mejilat dan menghisap pungong-pungong umnoporno agar dapat bertanding.
kalau jenis muka tak tahu malu tampal kulit babi pun haramjadah tak kisah.kalau disuruh makan tahi pun dia makan...dia haramjadah yang terdesak......

Anonymous,  Saturday, May 21, 2011 3:51:00 PM  

Itu ajelah yang tau.... ngutuk orang.. tak dak keje lain ke??? Opss silap... memang ini keje kau.

Bombo,  Saturday, May 21, 2011 4:48:00 PM  

waa tak support Sexuan atau ISA si Brahim ali sememangnya cibai punya melayu,kalau ada 10org mcm katakni pasti melayu akan berpuak2 dimalacia mcm ditanah arab,sepatutnya cibai ni dah lama jalan buat keliru org melayu je,waa paling benci spesis melayu mcm ni sexuan belum berhatan kot mana dia tahu sejarah melayu dan kenapa skrangni byk melayu sekolah kerajaan tinggi2 biadap,tanyalah org mcm brahim ni yg pimpin Perkosa dan kerja dia merogol iman melayu,waa kata generasi kini kurang ajar kerana salah pilih pemimpin utk membimbing rakyat mcm najis katak benggap perlu akur pada semasa sah mereka tidak layak memimpin rakyat yg tinggi pembelajaran dari katak,bayangkan dia lulus ting6 tapi pimpin prop,dakkah gila tu.......waa saran pada ISA bantai melayu mcm ni sampai tersungkurrrrrr.....

Isa Saturday, May 21, 2011 5:14:00 PM  

Sexuan ooppsss.. Rexuan;

Gua dah bagi peringatan kat pengatas tu, dan gua dah mohon maaf pada awal entry ni...

Yang lu membangangkan diri dan jadi bebal tahap Ibrahim Ali apasal..???? kan dah jadi meroyanbabi melalak kat blog gua nih...

Gua sekolah kerajaan tu... sebab duit kerajaan tu adalah duit atok, nenek, mak bapak gua dan mak bapak lu jugak laaaa...

Apa lu ingat semua prasarana sekolah universiti, hospital kerajaan dan lain-lain lagi tu hasil dari duit umPORno ke..., lu pergilah cari sekolah umPORno kalau ada... apasal lu bangang sangat beb...

Kalau mak bapak lu kerja dengan kerajaan sekalipun, duit gaji diorang yang bagi lu mentekedaghah sampai besar dan jadi bangang macam nih... hasil dari duit cukai rakyat dan duit kerajaan itu adalah duit rakyat... dan rakyat itu adalah kerajaan...

So.. jangan membangangkan diri sendiri yang dah tersedia bangang tuuuu....

kah...kah...kah....

Isa Saturday, May 21, 2011 5:18:00 PM  

lagi satu hal nak bagitai kat mamat rexuan/sexuan... selama nih MCApig dengan Presidennya yang Porno tu bersexual dengan umPORno dah berpuluh tahun nak cakap apa ekkkk...???

Tu laaaa... lain kali jangan bersekolah kat sekolah umPORno... kan dah buta sejarah... sebab banyak makan duit hasil jual babi MCA... muakakaka...

Lang Saturday, May 21, 2011 5:41:00 PM  

relex la bro...

mamat rexona tu ke?... tukan adiknya armando... klu bapak dia kena bantai mana boleh tahan.... mesti balas balik... hanya medannya salah bro... tu belum lu taji hatok dia... mau kelaut dia maki hamun lu... hehehe...

pasai brahing tu... lu pon dah babas jauh bro.... lu takkan tak tau brahing tu melayu ultra... melayu terakhir... lu lupa ke tok tuah kata... takkan melayu ilang didunia... tu yang berapi ultra ungu si brahing... mcm ultraman... sat lagi bila lampu berkelip2... diam la dia...

buntat,  Saturday, May 21, 2011 7:14:00 PM  

gua da ckp ngan lu bro, tu katak brahim yg mengaku panglima ada pengikut kat zoo melaka, kan da telepas sekor kat blog lu sexuan atau nama sebenarny babi tunggal, kalau orang jowo ckp celeng, da la bodoh menyundol kat blog lu,org jowo ckp pengor,tahap goblok(bodoh tahap tertinggi) nak tunjuk pendekar tp salah tempat.

Isa Saturday, May 21, 2011 7:41:00 PM  

Lang;

Saja jer... gua nak ketuk sikit kepala hotak budak yang baru nak naik tu... supaya luaskan skop pemikiran dia...

Isa Saturday, May 21, 2011 7:41:00 PM  

buntat;

terlepas dari zoo ayer keroh... muakakakaaaa...

bukhari Saturday, May 21, 2011 9:28:00 PM  

ini spesis katak lempong, kalau buat umpan ngail pon boleh muntah ikan di sungai. Ikan padukang pon rela makan tahi dari makan katak lempong niiii... Khiaaaaaqqqq tuihhhh.

tukang kata,  Sunday, May 22, 2011 8:37:00 AM  

apa apa pun kita kena sedia menghadapi hujung bulan ni sure minyak naik rega punya BARIZAN NAZIONAL dah tak tahan ketaq teloq nak NAZIonalisasi subsidi

gondrong.,  Sunday, May 22, 2011 3:48:00 PM  

Bro Isa,

Itu apa nama...rexuan/sexuan/rexona...ngan tanpanama 21may 9.54... memang spesis bangang la bro... dia olang xtau baca ka hape.... bro dah tulis kat atas skali... IKUT SUKA GUA LA.... kah kah kah...
sah student dari skolah Umporno....garrrrr...spesis bangang xleh simpan, pandai xleh diikut...tunjuk kat orang lagi ada...siannn... kah kah kah...

rexuan Tuesday, May 31, 2011 2:19:00 PM  

tuu diaa.. punya la byk org dok kata kat aku.. haha.. nmpk sgt lu org tk boleh tahan bila gua panggil penulis ni babi.. maknanya lu org pun 1 spesis dgn punailis blog ni laa, kira bukan babi tunggal la hahaha ok la tu.. tp tkpa la sbb gua sudah agak lu org mesti lompat mcm babi kena suntut punkoq punya.. utk yg masih duk main lumpuq, umno mmg dr dulu dok kwn dgn mca. tp pas kata umno kapir pasal kwn dgn kapir.. la ni cuba habaq mai, babi mana dok sondol taik sendiri bila buat pakatan dgn DAPig-kapir-lahanat yg kata langkah mayat dia dulu kalau nak buat negara islam? satu lagi, hangpa lupa kot yg pas yg terkinja-kinja nak taja Ibrahim Ali kat pasir mas pasal pas-pis-pus tau IA mesti menang kat kubu kuat dia, bukan dia mintak pun, tu yg pas-pis-pus marah sgt tu.. pasal kena BODOH dgn IA hahaha.. UMporNO konon, mcm2 la hangpa dok gelaq kat parti melayu ni.. padahal ketua PKR tu siap keluaq video lg, tak tau nk terang mcm mana lg dah, hangpa dok tekun jilat jugak pungkok dia. dok salah kerajaan jugak.. aku igt kalau dia suntut adik-beradik hangpa pun mesti hangpa kata konspirasi umno.. mmg dasar babi bawah tumpurung lutut makan taik katak la lu org semua.. hahaha

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP