IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Sokong TV3 Suku...!!!!

>> Tuesday, May 03, 2011



(Kredit Video pada MiloSuam)

Berkaitan dengan berita dari TV3 Suku nih... gua berpandangan sebaliknya pula.

Pada pendapat gua bagus jugak TV3 Suku nih dedahkan nama2 blog yang glamour gilababi tu... supaya 1Malaysia tau... akta video lucah yang ada dalam perlembagaan Malaysia hanya wayang semata-mata. Akta itu hanya berkuatkuasa kepada orang awam dan pembangkang sahaja, tidak kepada talibarut dan pencacai barisan nasional/umPORno...

Sebabnya... Kementerian2 yang berkaitan dengan Akta penayangan bahan2 lucah takda teloq, bacul dan dayus untuk mengambil tindakan undeng-undeng terhadap blog2 terbabit.

Jadi pada pendapat gua..., kalau sesiapa yang nak tayang video seks pada umum adalah HALALAN TOYIBAH.... hahaha... dan sekalian rakyat 1Malaysia dapatlah menilaikan apakah bentuk demokrasi yang terpimpin di negara ini... sendiri mau ingatlah.

Ada undang2 dan Akta pun tak boleh di guna pakai... so apa ada hal kan....!!!! Undang2 dan Akta ciptaan manusia di gubal untuk di langgar... sekarang nih siapa yang gubal undang2 dan akta negara dan siapa pula yang melanggarnya..???

(aaahhhh... Isa.. lu banyak songeh aarrr... undang2 Allah yang dah termaktub dalam Quran pun puak2 umPORno tu langgar semacam jer... inikan pulak undang2 yang diorang cipta... dah anak didik Apco apa ada hal... sejak zaman nabi lagi puak2 yang berjenama Yahudi Laknatullah nih banyak dalihnya... apatah lagi akhir zaman nih... small matter maaa...)

SKMM dan KDN serta PRDM... hehehe.. lu orang apa khabar... dah makan ke belum..???

hahaha... cergas.. cergas.. beb.... jangan membuta buat taik mata dan makan gaji buta beb...!!!! Kes dah ada depan mata tu.... jangan jadi ular sawa... hehehe...

Apaaaaa.... ???? Lu orang tak boleh sentuh blogger2 yang TV3 Suku umumkan tuuuu... ishhh... ishhhh... ishhh..takda teloq rupanya.... kah..kah...kah.....

3 IkutSukaLu...::

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Tuesday, May 03, 2011 11:02:00 AM  

gua suka dia punya cikaro cikaro..gempak ma.

Lang Tuesday, May 03, 2011 1:52:00 PM  

salam bro,

sekarang lu udah paham maksud kereejaan naik kan gaji pulis?... buat keje seperti mana menteri suruh... ada paham..

ada otak Tuesday, May 03, 2011 8:44:00 PM  

bro..
diorang takde teloq ke,gunalah telur tiruan tu,CAP x marah punye kat diorang,bukanya makan,sesuai sangat la..

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP