IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Gua Seorang Pejuang Melayu... Hampehhhh...!!!!

>> Thursday, May 12, 2011

Ada orang bertanya, macamana gua boleh dapat akses masuk port umPORno PJ Selatan dan Bangunan umPORno di Seksyen 11 Shah Alam. Jawapannya nombor keahlian umPORno gua masih aktif lagi maaaa...., bapak mertua gua yang berjawatan dalam umPORno tukang bayar yuran tahunan, sebab nak pastikan gua jadi ahli umPORno yang totok sepertinya... kah..kah...kah...

Oleh kerana tak mau jadi Menantu Derhaka... gua layan jelah, dia nak bayarkan sukahati dia lah.. itu hak dia, hak gua dalam peti undi maaaaaa... dia bukan ada cctv pun... kah...kah...kah....

Bila duduk bersembang dengan puak2 umPORno nih... gua syok melihat semangat diorang mempertahankan bangsa Melayu, kononnya itu Melayu ini Melayu.. melayu..melayu..melayu... bla..bla..bla... segala-galanya pasal melayu.... akhirnya sendiri yang layu.... ngeeeee....

Dalam dok syok mempertahankan "Ketuanan Melayu" nih...., adakalanya terserlah jugak kebodohan puak2 parti jahanam nih.... hahahaha..., apasal laaa... diorang nih suka sangat buat lawak dan membiarkan gua gelak guling2 sampai senak perut beb.... gilababi betul laaaa... kelaku puak2 umPORno nih...

Ketua Pemuda Umno Pulau Pinang - Shaik Hussein Mydin

OK... lah..., bab rupa paras, jasmani dan rohani gua tak mau sentuh kerana gua menghormati ciptaan yang MAHA ESA semuanya cukup sifat dan sempurna, cuma yang gua tak tahan apasal nama dia takda unsur keMELAYUan...., kalau dah bukan Melayu... macamana boleh jadi Pemimpin kepada orang2 Melayu...??? Bangang jugak Pemuda Melayu Penang yeaaaa...!!!!

Kalau macam itu punya cara, gua rasa tak salah jikalau orang cina jadi Menteri Besar atau jadi Perdana Menteri..., kah...kah...kah... kerana umPORno telah membuktikan bangsa lain juga boleh jadi pemimpin kepada orang melayu... tak gitu gang puak2 parti umPORno... keh..keh..keh....
Statement: Gua sebagai ahli umPORno yang berdaftar dan bapak mertua gua tak pernah gagal membayarkan yuran tahunan gua... ntah berapa hengget setahun.. gua pun tak pasti... menentang sekeras-kerasnya seorang Mamak Kutty menjadi Ketua umPORno Pulau Pinang pemimpin kepada pemuda melayu... sebab dia bukan seorang melayu tulen.. dia adalah seorang MAMAAAAAAAKKKKKK...!!!!!
"Amacam beb.. statement gua... ada bunyi macam pejuang melayu tak... muakakakaaaaa...!!!"

Gua tak tau samada berita kat malaysiakini betul atau tidak, samada mamat pedukang tu Ketua Pemuda MIC atau umPORno..., yang pastinya kenyataan beliau berbelit beb... sifat berbelit nih dah sinonim sangat dengan perangai mandeliar.., mana taknya...  cuba lu orang lihat...
"Yang siarkan berita kontroversi nih.. adalah Utusan Meloya dan Utusan Meloya pula petik daripada blogger yang bernama Anjing Besar pro UMNO beb.... tiba-tiba Ketua Pemuda MIC umPORno Penang kata diorang masuk perangkap???"
Sebagai seorang ahli umPORno berdaftar..., perlukah gua menangis dan bersimpati dengan kenyataan bangang dari Ketua Pemuda MIC umPORno Penang ini...??? Tolong habaq mai sat...

Atau PERLUKAH gua gelak guling2 dengan lawak bodoh pedukang tuuuu.... muakakakaaaaaa....!!!!

24 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Thursday, May 12, 2011 4:18:00 PM  

ayo-yo Ayo-yo...addi gedabak... DNA melayu ka....anei ini malayu ka melalau.......ha ha ha.Mamak ruti tulur satu...kasi garing punya...

madchak

Anonymous,  Thursday, May 12, 2011 7:15:00 PM  

Bro, dah ada bukti pun yang jadi MB. Jadi tak salah la kalau PM pun bukan Melayu bagi puak2 UmPorno nih hihihi

-fread-

Isa Thursday, May 12, 2011 7:44:00 PM  

fread;

Dah ada bukti pun... boleh kasi pusing lagi bro... muakakakaaaa...

Isa Thursday, May 12, 2011 7:44:00 PM  

madchak;

Roti tulur saja kaaa...??? Nasi Kandaq tak mau kaaa...??? ammmmaaakkk...!!!

Mau check DNA dulu...???

buntat,  Thursday, May 12, 2011 8:10:00 PM  

dey macha,wuna wangna wuna karikum,
maksudny beli stu percuma satu,
dlm perkataan lain bayar je borang ahli umprono dpt free jd melayu

buntat,  Thursday, May 12, 2011 8:45:00 PM  

bro blh tolong add gmbr ulamak pak arabsex, yg ngaku melayu tu, yg kitab dia tgh hangat jd tatapan n inpirasi n mazhab baru umprono,

Amuraria Thursday, May 12, 2011 9:44:00 PM  

DEY PANDDY KUTTY ! SATU KAPAL JUGA ASAMA ITU MAMAK KUTTY MALBARI PUNYA ! HAHAHA MELAYU APA INI ? YENNA DA DEY KUTTY ! YEREGONDU SATUU ! AYO ...POCEK

Gerakan Anti Najib/Rosmah Thursday, May 12, 2011 9:46:00 PM  

Salam Bro.. Gua sokong statement lu, power bro...!!!!

mamat tanjung,  Thursday, May 12, 2011 10:00:00 PM  

dey tambi !!.....
yenna paa....
ini melayu 'penang branded' punya......
cakap melayu pun melilau....
ada ati mau jadi sifu sama melayu itu tanjung mari punya......

kah kah kah.....

Anonymous,  Thursday, May 12, 2011 10:14:00 PM  

KALAU LAH MAMAK PEDUKANG PENANG TUUUU BOLEH PIMPIN MELAYU, APA SALAHNYA CINA KUI MUSLIM PIMPIN MELAYU, BOLEH KAN?
MAMAK TU MAMAK BUKAN MELAYU.... TAPI KALU TAK MASUKKAN MAMAK DALAM KATERGORI UMNO, MANAKAN CUKUP UNTUK UMNO MELAYU MEMIMPIN. TAKUT JUGA MELAYU UMNO KAT MAMAK MAMAK PEDUKANG TUUUU..

ada otak,  Thursday, May 12, 2011 10:39:00 PM  

haa..haa..haa..kah..kah..kah..
gua ketawa je sejak tengok cerita dan gmbar cief malay ni kat blog petang td..boleh gua ketawa lagi.. haa..haa..haa..kah..kah..kah..
printer opis pejabat gua guna teknologi filem porno cam geng tree stooges,kalau gua cuba print..tapi lu pikir la beb..

bunbinban,  Thursday, May 12, 2011 11:10:00 PM  

ni silap mata ke apa. hahaha....cek DNA ni sah satu salasilah ngan Samyvellu. India leh jadi melayu, cina leh jadi melayu janji sokong umporno. yg ngaku keturunan nabi tu pe cite...hahaha...kalau dah keturunan nabi, setahu aku, mana ada nabi keturunan melayu...sengal pe dorang ni

Isa Thursday, May 12, 2011 11:18:00 PM  

buntat;

itu machiam kalu... worang yindia, cinia, benggali kalu mau jadi itu melayu boleh beli borang umno laaa...

kih..kih...kih... aiyooyooo.. baru ada paham laaa...

Isa Thursday, May 12, 2011 11:20:00 PM  

Amuraria;

Me no speak mamak... mungkin itu MAHA Kutty ada paham apa lu cakap.. kah..kah...kah...

Isa Thursday, May 12, 2011 11:21:00 PM  

malaysiaperludiselamatkan;

SelamatkanMalaysiaDulu... hahaha... TQ bro...

Isa Thursday, May 12, 2011 11:22:00 PM  

mamat tanjung;

Lu tolong check kepala otak pemuda2 Melayu umPORno Penang... wayar ada putus ka tarakkkk...???

Isa Thursday, May 12, 2011 11:23:00 PM  

ada otak;

hahahaha... ketawa lah lagi... hahahaha...

Isa Thursday, May 12, 2011 11:24:00 PM  

bunbinban;

bukan silapmata bro...

tapi matasilap... hahahaha...

jai,  Friday, May 13, 2011 12:42:00 AM  

Kah kah kah...

Terlebih melayu dari melayu nampak...???

Kah kah kah...

Lantak ko la UMporNO.

Nama tak serupa melayu pun asal boleh melalak pasal melayu kira melayu la tu.

Kah kah kah...

Anonymous,  Saturday, May 14, 2011 9:43:00 AM  

LU BUKAN ANAK MALAYU LU ANAK HARAMJADAH

Lang Saturday, May 14, 2011 8:46:00 PM  

bro...

melayu tu bukan pada rupa paras, warna kulit mau pon nama tercatat kat ic.... sbb dlm ic pon tak tulis keturunan bro... melayu didefinasikan ikut selera mereka... klu boleh csl tu pon nak masuk melayu lo...

org lma tapi baru Sunday, May 15, 2011 3:01:00 PM  

wow nie baru melayau celop

ye ker shaik ori? cek dna nasab mesti kantoi

bro, kalau dari kerala malayalam mcm si kitol nyayuk tu digelar - kaka

tamil,telugu,pakistan guna mamak

mamak campur kaka = makaka

bukhari Saturday, May 21, 2011 9:14:00 PM  

Daiiiii...Ini orang kalau tarok tandeiii merah kat dahi pon tak boleh nampak macammana ada hati mau ngaku kata melayu... Hindu pon tak mau mengaku kata mamat ni hindu lagi mau memartabatkan diri kata melayu, Puuuuundeeekkkk..

Abah Atikah,  Thursday, June 02, 2011 10:06:00 AM  

Tak perasan dia pakai spek itam...
hehehe...

Keturunan merempat....dari India BANGSAT mai Tanak Melayu...

Kalau nak cakap tentang ketuanan MELAYU...UMPORNO kena tapis dulu bangsa yang jadi AHLI UMPORNO

Apa-apa pun...memang ada AHLI UMPORNO yang terang2 bukan ISLAM @ KAFIR.(Siam UMNO & Peribumi UMNO Sabah)

Aku tak tuduh...tapi pi tanya Ketua UMPORNO Pendang & Ketua UMPORNO Sabah

Merujuk kepada gambar...tak payah chek DNA...tengok pun dah tau spesis BANGSA INDIA...

So...UMPORNO x payah le cakap ttg ketuanan Melayu....macam SIAL............................

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP