IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dah Terdesak Beb....!!!!

>> Monday, May 30, 2011


Orang kalau dah terdesak macam2 boleh jadi beb.... hahahaha...

Contohnya macam apa yang di ceritakan oleh TGNA dan dilaporkan oleh Malaysiakini, walllaweeeiiii.... umPORno... relax aaarrrr.. beb..., kalau nak kekalkan kuasa sekalipun tak payah laaaa... nak main kotor, dalam senyap2 offer orang tuuuu... offer orang nih...., lawan laaa... macam anak jantan...

Seperti yang gua katakan sebelum ini, kanser dalam umPORno dah tahap kronik beb..., seperti baru2 ini dalam entry ini gua dah bagi pembayang di akhir perenggan entry tu... hahaha.... itu orag kuat Shahrizat tu.. memang totok gileeerrrr... dengan parti sarkas umPORno..., tetapi... ooppsss.... ada tetapinya... apabila baru2 ini kami (gua dan pramugari) bersembang dengan Kak Siti nih, beliau mengatakan dia dan ramai lagi dalam wanita umPORno Selangor dah tak percaya dengan Pimpinan atasan Parti... kemungkinan besar dalam PRU 13 nanti diorang akan swing habis-habisan... insyallah...

(Nota: Dari penceritaannya nampak macam orang kecewa... tetapi harus berhati2 juga, sebab cakap orang politik nih bukannya boleh percaya 110% pun..., yang pasti dia nih masih kondifen gua masih lagi ahli umPORno Lembah Pantai... muakakakaaaaa...)

Itulah hakikatnya masalah besar dalam parti yang bangga dengan jutaan bilangan ahlinya, seumpama buih yang banyak di lautan tetapi kosong.... hampeh wa cakap luuuuu... itulah kerisauan besar malaun2 pimpinan parti umPORno sekarang ini... kah...kah...kah....

Kalau tidak..., taklah puak2 pimpinan parti haramjadah tu hantar spy dan jururunding untuk memujuk pimpinan parti Pembangkang secara senyap2... hahaha... gagal kacau PAS, diorang kacau DAP..., lepas tu kacau PAS lagi... kah...kah...kah...

Parti haramjadah tu.. dah sampai ke penghujung nyawa beb.... muakakakakaaaa...

Pi mampuslah umPORno.... saat kepupusan lu orang sudah tiba..., harapkan bilangan ahli jer... yang ramai, contohnya macam gua dan ramai lagi kawan2 yang lain... masih lagi ahli umPORno... kalau tekan jer.. nombor keahlian masih aktif beb..., tapi banyak yang tidak percaya lagi pada parti beb.... Mega Tsunami bakal berlaku dalam PRU-13 nanti... dan umPORno akan menjadi bahan sejarah buat selama-lamanya.... goodbye... and sayonara umPORno...

Innalillah..... umPORno...!!!!

7 IkutSukaLu...::

muqlis04 Monday, May 30, 2011 2:38:00 PM  

bro isa,
baru minggu lepas jumpa sedara gua...dia cakap bn ni ade 3 perdana menteri...hancur beb...org kuat upco pandan cakap..gua nak terbang rasa

Lang Monday, May 30, 2011 2:51:00 PM  

bro... ckp org politik ni bukan boleh caya sangat... sbb satu strategi yg baik ialah menjadikan pihak lawan over confident... so buat2 mcm lemah, kecewa dan muak dengan parti sendiri... walhal perkara tu dibagi tau supaya pihak lawan hilang kebimbangan kurang sokongan... so bila pihak lawan over confident, usaha pihak lawan akan berkurangan bila udah masuk zon selesa.

satu lagi strategi yg baik ialah dengan menyusup masuk parti lawan dan terus mendapatkan perhatian kepimpinan pihak lawan... sudah pasti bila mendapat tempat akan mendapat ruang pencalunan... bila bertanding nnt menang... timbulkan isu kepimpinan... kecewa dan keluar parti....

semua ni dah banyak berlaku beb... terutama masa 2008. takkan pr tak belajau2 lagi...

bro... kena ingat ni... sapa think tank mereka... siapa perancang politik mereka dan siapa guru mereka... ingat tu... apco

Anonymous,  Monday, May 30, 2011 6:00:00 PM  

Gua ingatkan gua saja yang masih aktif jadi ahli umporno tapi gua undi pas. Rupa-rupanya brother pun sama macam gua juga ya. Gua bukan saja benci tapi dah meluat dan nak muntah lah brother rakyat didahulukan. Bagi gua slogan tinggal slogan aje le. Barang naik gua tetap kena bayar harga sama. Kalau ada ahli umporno yang masih kekal menyokong dan tak boleh nak fikirkan lagi, gua anggap depa geng-geng bangang tahap cipan

MOH KEMBARA Monday, May 30, 2011 6:48:00 PM  

Assalamualaikum Yob, teman pun ahli UMNO, nombor siri 123456789, sapalah yg daftar nama teman jadi ahli parti ni, magic betoi! Tapi bila PRU, suka atilah sapa kita nak pangkah.

buntat,  Monday, May 30, 2011 7:38:00 PM  

memang ramai bro, talam dua muka kat dlm umprono, gua pun ajk bahagian umno dulu, gua pun x tau dulu sape yg daftarkan gua,ada member gua yg sampai skrg jd ajk bahagian kat belakang nanyi ko laksana bulan, tinggi atas kayangan, hati ku da kau tawan, hidup ku x karuan.
Umno dulu da mampus hidup balik jd puntianak, sekali lagi bakal g-unn. lu sediakan paku kaw-kaw bro pasak puntianak ni

Hanz Newman Monday, May 30, 2011 8:17:00 PM  

Alahai, sama la kita .. takat jd ahli UM?NO tu, kacang brader! Gam***g seh! Gua punya kes, orang lain minta gua bagi details, depa isi borang. Lantak la. Janji, depa tak leh beli hati gua. Cuma nasib gua tak baik tak ditawarkan apa apa jawatan ... kalau tak, kayo la pakcik, a la KJ kut? Hehe

Tapi sayang la UM?NO baru-a ni dah ramai ahli dah berjuta juta ahli UM?NO tapi haram tak boleh tolong byk mana pun ahli sendiri. Ada pun, ciput saja. Macam haram. Memang bedeah siot depa tu! Lagi leh janji nak dahulukan rakyat? Piraahhh mabuk (kuasa)! Ramp 'em down!

petai Tuesday, May 31, 2011 12:15:00 AM  

gua langsung tak percaya kata-kata umnprono ni.wayang kuat tuuuuu.tak kira jantan atau betinanya sama aje.meraka punya putar alam gunung pun boleh rata.contoh sikatak ibrahim ali

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP