IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Dah Kayo... Bertambah2 Kayo... Gila sioootttt...!!!!

>> Tuesday, May 31, 2011

Topik Nombor One;

Pada hari himpunan sejuta belia... kononnya.. lah... hahaha... ada sampai sejuta ka... belia di putrajaya tuuu... hahaha... Najib... Najib..., oopppsss... presiden umPORno nih kata;

"Walau berkecai tulang dan juga badan, walau bercerai jasad dari nyawa. Saudara dan saudari, walau apa pun yang terjadi, Putrajaya mesti kita pertahankan!" kata Najib yang juga presiden Umno.
kah..kah..kah.... lawak la presiden umPORno yang dah ketaq lutut nih..., weiii... Najib Razak... belia sekarang dah ada akai laaaa... kalau sebut jer... umPORno... belia ingat seks... kalau sebut jer,,, nama PM 1Malassia... belia ingat pada Badak Air... termuntah terbelahak membayangkan betapa jijiknya umPORno.. "Pengkhianat Bangsa, Perompak Wang Rakyat"

Gua tengok para belia sekarang setakat nak pow duit dari ketua bahagian dan YB jer...., bab undi dan sokong umPORno/bn diorang tak berminat beb..., sebab diorang pun tau keadaan ekonomi yang semakin tenat, sikap para pemimpin umPORno yang mata duitan, korupsi sana sini, bab akhlak jangan cerita aarrr... bini orang pun orang umPORno sapu bersih beb..., hal agama ramai yang tungging langgang...

Belia ada mata ada telinga, pandai bezakan baik buruk beb..., kecuali para belia yang sespesies dengan umPORno jelah... yang akan menyokong umPORno... iaitu kategori belia yang suka pada hiburan, angkut betina sana sini tak ingat dosa pahala... sebab dunia ni adalah syurga bagi mereka... kah..kah..kah.... sama jugalah dengan pemimpin2 nya.... muakakaka...

Seperti yang gua katakan pemimpin2 umPORno sekarang dah goyang beb...., cuba meraih sokongan sedaya mungkin, talian hayat dari rakyat dah habis kecuali talian hayat dari SPR, POLIS, BOMBA, TENTERA (undi pos) dan pencacai totok.... selainnya mampus laaaaa... jawapnya...

Lagi satu yang membuatkan kepala lutut Najib Razak goyang pasal kes kapal selam..., hahaha... ntah peguam Peranchis tu selamat tiba di KLIA atau tidak wa puchitau...., silap haribulan Imigresen bagitau tiada rekod kemasukkan ke Malassia....

Heret si Najib tuuuu... jangan tak heret..., gaji PM berapa jer... anak pakai Bentley... gila siotttt... jealous gua beb...

Topik Nombor Two;

Ni satu hal lagi nak bagitau... ada satu Seltan tu... dah laaaa... selama diorang hidup dari kecik sampai besar panjang tua bangka makan minum hasil dari duit sedekah cukai rakyat, hidup dalam serba kemewahan. Tahun depan kemungkinan Seltan nih akan skip giliran Seltan yang sepatutnya jadi Orang Nombor Satu Negara, kerana Seltan yang sepatutnya jadi Orang Nombor Satu Negara tu dahhhh... tua bangat.

Apa yang gua nak bagitau ialah Seltan yang bakal jadi Orang Nombor Satu Negara tahun depan dah beli 3 juta Saham sebuah Bank baru2 nih, dia 3 juta saham dan bini dia 3 juta saham.... perghhh... setahun Bank tu bagi dividen 15%... lagi sekali perghhhh... berapa banyak diorang sakau...

Persoalannya.... dari mana diorang tuuu... rembat duit beb... itu yang gua musykil... ????

Sebab selama nih... makan minum diorang hasil dari cukai rakyat... paling busuk pun sorang Seltan ikut negeri masing2 maksimum campur tolak elaun gedebuk gedebak itu ini dapatlah 50 ribu hengget sorang.... sebulan beb... bukannya setahun.. kalau setahun gua pun tak jealous macam nih... ngeeee....  

Satu saham 500 hengget...??? kalau 6 juta unit saham dah berapa beb... wooooo... kayo... kayoooo.... rakyat jugak yang makin miskin... hehehehe....

Apasal tok nenek moyang gua dulu tak mau jadi Seltan... boleh gua tumpang senang.... dan menjadi setan sekarang nih... hahahaha....

5 IkutSukaLu...::

keladi,  Tuesday, May 31, 2011 5:38:00 PM  

bro isa ,lu mau jadi kayo ke?
gua kasi pinjam TIME MACHINE kat lu .lu boleh tolong lu punya aki pada aki punya ayu jadi seltan.tentu sekarang lu jdi macam 'bil get'.kahkahkah

buntat,  Tuesday, May 31, 2011 6:23:00 PM  

perhimpunan, bdk sekolah kena import, yg aku nampak paling ramai pandu puteri, puteri islam, pengakap, kedet polis, kedet bomba. Kesian nak ajak bdk2 sekolah pertahan putera jaya, bunyi ny mcm anjing dia yg ajak jihad tu,pastu import kutu haprak, mat rempit, x cukup mat2 indon, haaak tuuuiii, yg diajak berucap pun x faham tiba2 je R.najib terpekik2 ajak pertahan putera jaya.

malaisia boleh heh heh heh,  Wednesday, June 01, 2011 8:32:00 AM  

kita tunggu je saat tercatatnya sejarah najib menyerahkan putrajaya pada kerajaan Pakatan Rakyat.. le[pastu sure najib akan dihina oleh umno punyalah

Mamak Kutty Wednesday, June 01, 2011 10:37:00 AM  

mungkin tok nenek kite x tau akan wujud elaun2 gomen ni kot.. kalu diorang tau dr dulu lg kite sume dh jd anak seltan haha..

Corncake,  Thursday, June 02, 2011 12:12:00 AM  

Serah putrajaya kpd PR ? itu bermakna serah kuasa kpd Parti Rembat... segala-galanya akan dirembat!!! Kah.. Kah... Kah!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP