IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Buang Tebiat...!!!!

>> Sunday, May 08, 2011



Siang tadi... setengah hari hadiri majlis walimatulurus adik member kat paya jaras...., bila dah berkumpul dengan member2 lama... apa lagi... lupa daratan sekejap... hahaha...

Kena pulak band boys upahan pun kaum kutu berahak jugak... perghhhh.... terbabas bhai... pramugari berangin jer... dengan gua hari ini pasal gua buang tebiat layan lagu kat atas tuuuuu.... walau ada pincang sikit pasal dah lama tak turun ke dapur... layan tetap layan.... wakakakakaaaaa...

Sekali sekala jamming dengan member2 lama seronok jugak eeekkkk.... terasa macam di alam 20an kembali...., cuma tak balut jer.... kalau tidak cuaca petang tadi yang terang benderang pasti mendung beb.... kah...kah...kah.....

Melayar Bahtera..... Pawana... perghhh... gilababi aaahhhh....

14 IkutSukaLu...::

jai,  Monday, May 09, 2011 12:10:00 AM  

Kah kah kah...

Salam bro ISA.

Memang patut pun lu punya pramugari hangin sama lu.

Orang pergi kenduri walimatulurus nak raikan pengantin, yang lu gi jamming apasal pulak???

Muncung pramugari ada panjang ka bro bila tengok lu beraksi tadi???

Kah kah kah...

Bro, gua rasa kalau panggil Carburator Dunk raikan majlis lagi bagus la bro.

Kah kah kah...

Isa Monday, May 09, 2011 12:13:00 AM  

jai;

muncung sampai la ni bro..., adussss.... hehehe...

buntat,  Monday, May 09, 2011 12:37:00 AM  

alamak da lama x lyn bro,lentuk lg,sedapur bro

Isa Monday, May 09, 2011 1:44:00 AM  

buntat;

Walaupun ianya bahan semulajadi ciptaan Allah, tapi dah lama di tinggalkan... hahaha...

buntat,  Monday, May 09, 2011 2:22:00 AM  

saja je bro, terkenang semasa dulu. masa rock kapak

Isa Monday, May 09, 2011 2:28:00 AM  

buntat;

Gua paham... zaman jahiliyah dah lama berlalu... hihihi..

omaq,  Monday, May 09, 2011 8:03:00 AM  

kahkahkah....lu pun kaki balon sayoq mcm gua gak ka bro zaman dulu2...ingatka geng usrah or puak takbalik(tabligh).pecah tembelang lu bro...

Lu cita pasai balut tingat gua masa zaman kampus dlu,pegang gitar kapok sorang sbijik kena sorang sedapoq dua pastu layan habeh....sorang2 mata mcm biji saga...hehe...tapi la sume geng2 dlu dah buang smua ni.dah taubat nasuha...letak ketayap atas pala lepak surau plak...tapi yang pleknya geng2 usrah zmn dlu2 plak yang jadi umporno piang...tak sdar maghrib ka isyak ka suboh ka asyik lepak starbuck or coffee bean borak ksong...gua tak fitnah bro tp bleh tunjuk bukti....

Isa Monday, May 09, 2011 9:38:00 AM  

omaq;

gua tak nafikan cerita lu, banyak yang terbalik dalam hidup nih... Nabi dapat wahyu pun umuq 40 tahun.

Apatah lagi kita yang cekai nih..., hehehe... setiap manusia ada zaman edannya...

ALahaI sI LunCAi Monday, May 09, 2011 4:15:00 PM  

PATUTLAH JUAL AGAMA. PEJUANG STIM RUPANYA. KEMUDIAN NAK KAITKAN NABI.

NABI DAPAT WAHYU UMUR 40 TETAPI AKHLAKNYA TERPUJI SEJAK KECIL. USAHLAH BUAT KAITAN GILA BABI MACAM TU..

HANG NAK BALUN..BALUN. TAK USAH BUAT JUSTIFIKASI PULAK..

Isa Monday, May 09, 2011 4:25:00 PM  

Alahai Luncai;

Macam la lu baik sangat, hangan jadi hipokrit laaaa...

At least umur dah beralih 40 tahun ke atas dah balik ke pangkal jalan. Para sahabat sebelum peluk islam pun lagi teruk punya perangai...

Bukannya macam lu dan puak2 lu masih bebal, waktu maghrib pun masih kat kedai kopi, padang bola... kah..kah..kah..

Lain kali belajar lagi tau..., apa erti kehidupan sejak lahir hingga ke alam kubur...

ALahaI sI LunCAi Monday, May 09, 2011 7:40:00 PM  

Isa...Isa...

Mula mula hang kait Nabi. Kemudian hang kaitkan sahabat. He..he..

Tapi tak pa lah Isa, bila hang kata hang dah ok, kemudian hang kata puak aku bebal, aku taulah 'pangkal jalan' hang tu macam mana...

Isa Monday, May 09, 2011 8:28:00 PM  

Alahai Luncai;

Masih nak tegak benang basah kaaa...???

Jangan jadi hipokrit...!!!

buntat,  Monday, May 09, 2011 9:02:00 PM  

luncai ni x habis2, bawak2 la berubah, kubur da kata mari, makin dekat tu,takan la nak bg cth, hj ajib n suaminy bik mama tu yg ko puja2 insan mulia

Isa Monday, May 09, 2011 9:04:00 PM  

Buntat;

Puak hipokrit memang macam tu perangai depa... jenih tak belajaq sirah Islam lagu tu la....

Pasai tu bangang sampai mampus...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP