IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Babi Pun Tahu Bersyukur...!!!!

>> Tuesday, May 24, 2011


Dari manuscript lama yang tercatat di atas kulit kayu, dijumpai berkurun masihi di AlamAnda Putrajaya, cuma orang yang menulisnya tidak dapat dikesan.... hahaha...

Ini adalah sesuatu yang harus direnung dan di fikirkan bersama, bukan setakat baca dan lupakan, harap kita semua dapat mengelakkan diri kita terjatuh dalam golongan seperti dalam manusript dibawah. Aminnnn..!!!!

Seorang Nasrani berkata,

"Gua amat bersyukur kepada Allah walaupun gua dilahirkan dalam bangsa nasrani. Ini kerana gua lebih mulia dari bangsa Majusi."

Seorang Majusi pula berkata,

"Gua juga berasa amat bersyukur kepada Allah walaupun gua dilahirkan dalam bangsa Majusi. Ini kerana gua lebih mulia dari orang kafir."

(cuba kita meneliti dua perbualan diatas, kita dapati kedua-dua kafir tidak mengaku mereka kafir dan mereka saling bandingkan dengan orang kafir... cuba kita lihat pula apa orang kafir kata...)

Seorang Kafir pula berkata,

"Gua juga rasa bersyukur kepada Allah walaupun gua dilahirkan kafir. Ini kerana kafir lebih mulia dari dilahirkan sebagai anjing."

Anjing pula berkata,

"Gua juga bersyukur kepada Allah walaupun gua dilahirkan sebagai anjing. Ini kerana anjing lebih mulia dari dilahirkan sebagai babi."

(mari kita teka apakah kesudahan perbualan ini, dan cuba kita teka apakah yang babi akan kata, dan siapakah yang babi akan bandingkan dengan dia...)

Babi pula berkata,

"Gua pun bersyukur jugak kepada Allah walaupun gua dilahirkan sebagai seekor babi. Ini kerana gua lebih mulia dari makhluk2 dalam umPORno...".

Ini adalah sebuah manuscript yang memberi kesedaran kepada rakyat Malassia terutamanya meLAYU mengaku Islam yang masih tidur, yang tahu betapa jijik dan kejamnya barisan nazional/umPORno yang telah mengadai tanah orang meLAYU, menindas orang2 meLAYU dengan penipuan dan penyelewengan serta bla..bla..bla.. kalau nak di senaraikan terlalu panjang beb... jika ini berterusan, rakyat meLAYU Malassia tak akan maju beb...

Sesungguhnya mati itu adalah benar, azab neraka itu adalah benar dan syurga itu adalah benar..., maka orang2 meLAYU yang bersubahat dan bersekongkol dengan kebobrokkan umPORno... kembalilah kepada AL-Quran dan Sunnah... insyallah selamat.....

Maha suci ALLAH.

6 IkutSukaLu...::

karimbujang,  Tuesday, May 24, 2011 5:02:00 PM  

Tahniah! Baik Punya,

pingiran Tuesday, May 24, 2011 5:12:00 PM  

babi pun geleng kepala tengok org umno bro..

Abbs Tuesday, May 24, 2011 6:27:00 PM  

der gua terjumpe manuskip lame mengenai kejadian babi2 negara(BN) dalam kamus berbahase urdu piang der.. ceritanya begini der..

pade 1 hari seekor babi telah tertelan anak khinzir. dan anak khinzir itu telah memaki hamun babi2 itu..

babi punye umno,
dgn sikap babi nye umno selam ni maka jelaskan kebabian mereka lebey hina dari babi kerana menaikan harga babi negara, jadi babi2 gerombolan babi2 tunggal ini akan terus membabikan diri mereka akibat dari perbuatan kebabian mereka selama 65 tahun,

babi2 ini amat cerdik utk menipu anak2 kancil yg ratanya rakyat marhaen yg sudah bijak, jadi dgn itu marilah kita reramai membabikan umno babi sampai ke usus nie, ingat umno ingat lew babi, ingat babi, ingat lew umno apco,

jadi dalam banyak2 babi yg berkeliaran di putrajaya dan seluruh pelusuh mesia, kita perlu tambat babi2 ini dari terus keterbabian andanya, babi2 negara (BN) ini adalah gerombolan2 yg memang tak tahu erti kemanusian sebab mereka adalah babi dan sifat2 babi sangat menebal dalam ssanubari mereka,

jika kita cuba utk nasihat babi2 ini ? rentikan lew der, babi mane leh pahem der, babi negara tugas dia membabikan harta rakyat, membabikan kroni dan yg las sekali babi dan umno tak dapat di pisahkan, BAGAIKAN BABI DGN TEBING.. sekian al kisahnya der..

buntat,  Tuesday, May 24, 2011 9:48:00 PM  

mcm ni kalau lu g jamming da leh bawa lirik ni bro, menanah telinga puak umprono, wa respect lu, bkn testpeck bro

diana Tuesday, May 24, 2011 11:52:00 PM  

ermm...niat dah baik...motip da jelas...tapi...penggunaan kate tu...maaf cakap..agak kasar kan...eermm...nty depa dok kata kita yg salah...kita yg x betol..sebab tengok la bahasa...x gitu??

(p/s:sy x de niat jahat~)

petai Tuesday, May 24, 2011 11:54:00 PM  

abbs
aku suka... aku suka...
pencacai umnprono baca... pedih sampai ulu hati ooooooooooo

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP