IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Artis Melayu Bangang...!!!!

>> Saturday, May 07, 2011


Hellooooo... cik adik... kasi lepas habis laaaa.. itu kain batik... apa barang posing separuh2... kah...kah...kah....

Kalau dah itu macam punya posing memang betul pun Suatu Malam Kubur Berasap... pasal Hantu Kubur pun tumpang stim.... tengok hantu betina macam tuuuu... hahahaha...

Bila dah berani posing macam tuuuuu... kalau kena rogol dengan hantu kubur repot polis tau..

Bangang punya artis pompuan melayu malaysia nih.... kalau dah aset muka tak menjadi, body jadi taruhan... asalkan glamour sudah laaaaa....

Wooiiittt... Rais Yatim... apa lu punya komen...??? Nama budak nih Nurul Ain Nordin... kalau lu mau GAM cap gajah, gua ada berlebih-lebih nih...!!!!

16 IkutSukaLu...::

heatonxp Saturday, May 07, 2011 1:11:00 PM  

tgu sat .. tv3 suku kata Rais Yatim tgah "oH-nani". dia layan gambaq ni dulu,,,hahaha

Gerakan Anti Najib/Rosmah Saturday, May 07, 2011 1:36:00 PM  

Sekeping ajer ke, kalau boleh taruk banyak-banyak gambar baru stim. Inilah artis keluaran Umno celaka tahap sial yang menjatuhkan maruah umat Islam dan bangsa Melayu kesayangan Umno celaka. Kerana itulah artis-artis sial ni cukup takut dengan Islam walau pun itu agama yang dianuti. Pi mamposs lagi baik ma..!!!

Anonymous,  Saturday, May 07, 2011 1:46:00 PM  

best tu...bole pakai satu ok gak

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Saturday, May 07, 2011 1:57:00 PM  

salam bro
gua googel sampai jumpa blog dia

ada otak,  Saturday, May 07, 2011 2:22:00 PM  

haa3..bro..
kain batik jawa ke tu..klau artis indon bleh lu jemput anak yatim komen..kah3

pakwe neelofa,  Saturday, May 07, 2011 2:55:00 PM  

tu la...muka dah la kureng...jual body le gamoknye...

ini rais yatim suke...tengok la bini dia..

VOTE RAIS FOR JELEBU!

Anonymous,  Saturday, May 07, 2011 3:26:00 PM  

Gam gajah tak kuat kena guna 'LOCTITE"

Lang Saturday, May 07, 2011 5:13:00 PM  

gam gajah?... eheheh... tak kuat tu... gunakanlah gamPANG... gam yg terkuat dimesia..

keladi,  Saturday, May 07, 2011 9:07:00 PM  

latok mana mau sambar itu jalang.mesti stim nye lah latok2 specially latok laiz la

Hashim,  Sunday, May 08, 2011 7:14:00 AM  

Salam 1 Malaysia wak.....lu jangan buat fitnah...ni gambaq suprimposed ...mana ada artis perangai buruk macam tu...lu yg gila sangka buruk kat awet tu...

Kulit dan Daging,  Sunday, May 08, 2011 8:33:00 AM  

terbaru dari ladang sedia untuk dibida...

buatan 2011
low milage
sporty & elegant

Anonymous,  Sunday, May 08, 2011 10:37:00 AM  

sape dia ni memang aku tak kenal. Aku harap ni buka gambar suprimposed kerana aku tak mahu terbabit dalam mendatangkan fitnag. Tapi kalau betul aku harap artis ini bertaubat la

opisboi Sunday, May 08, 2011 1:01:00 PM  

tentu mak & bapak dia gumbira melihat anaknya glamor....untung dapat anak yg solehah.

mat toron,  Monday, May 23, 2011 7:31:00 PM  

woitttt......
betina nie memang bagi stim laa.....
awat hang buka sikit sangat???....
ikan kalu tak laku kat pasar....
depa ikat pakai borong laa..........

kah kah kah

Anonymous,  Thursday, June 02, 2011 1:24:00 PM  

Salam..

Hai..ini gambar bikin panas ajer..
agaknya nak masuk playboy or penthouse kot..

so aku rasa kita boikot jer minah nie..

sesungguhnya aku kesian pada mak bapak dan keluarga nya..

hmmm...

-Islam Is My Way of Life-

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP