IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Anwar Tutuh Juboq Lembu Pulak Dah...!!!!

>> Monday, May 02, 2011


Hello bro...

Kes liwat Azizan dan rasuah 1998 lu sudah kena....!!!!

Kes liwat Sepol Bontot Bau Kari... agak2 lu akan terkena takkkk...????

Kes main pelacur cina iras2 pemberita TV3 suku... apakah mungkin lu akan terkena...????

So... dalam jangka masa sebulan dua lagi sebelum PRU 13, kalau ada kes terbaru mengatakan lu main seks dengan Lembu/Kambing betina Rosmah Mansor... gua takan terkejut bro... kah...kah...kah...

Itu perkara biasa bro.... dalam negara 1Malaysia nih... pasal pemimpinnya semua jenis kepala hotak yahudi laknatullah... kah..kah...kah....


Dan inilah taraf maruah melayu2 dalam umPORno yang memperjuangkan "Ketuanan Melayu".... talak harga diri wooooo...... manyak murahhhh... boleh jual lelong RM100 dalam envelop setiap pilihanraya... kah...kah...kah...

12 IkutSukaLu...::

Anonymous,  Monday, May 02, 2011 1:50:00 AM  

AWAT MURAH SANGAT "MALAY GIRLS" NIE HA.. 180 JE....

leekonyou Monday, May 02, 2011 2:31:00 AM  

aiseyman haiya lu suka apa?cakaplah jangan malu-malu mau sumpah pon malu-malu jugak kah?

udang galah,  Monday, May 02, 2011 2:47:00 AM  

Buat apa layan dema nie... PRU 13 nanti bye-bye ler jawap nyer...DSAI masuk ker idak ker....dema yang kan jatuh....jangan risau...

joe jongang,  Monday, May 02, 2011 3:45:00 AM  

wahhhhhhhh....
itu lusia mali manyak mahai maa....
lu punya gaji atacukup ka???

kah kah kah.....

anis,  Monday, May 02, 2011 4:47:00 AM  

kat Malaysia semua perkara2 maksiat dah jadi niasa...

menteri buat maksiat...biasa je
polis rasuah...biasalah...
jenayah merata2,munkar bersepah2...lagi biasa Semua perkara2 itu akan jadiInsyallah luarbiasa bila kita orang tumbangkan BN ada atau tiadanya DSAI.

DSAI tetap akan pergi bila2 saja utk menemui penciptanya...tapi semangat DSAI tetap hidup...kerana perjuangan utk menuntut keadilan tidak akan mati.

Anonymous,  Monday, May 02, 2011 7:10:00 AM  

Kenapa DNA DSAI dikatakan lelaki Y, ada 24 DNA lain lagi ke dalam jubor Sepol? DNA A, B, C sampai X, DNA siapa lak?

tukang kata,  Monday, May 02, 2011 8:33:00 AM  

Cepat-cepat kepada sesiapa yang ada memelihara ternakan lembu kebau kambing ayam dan sebagainya sila pasangkan litar CCTV hitam putih mana tau kot-kot dapat rakam sesuatu yang boleh korang angkat sumpah laknat. Lebih afdal jika korang angkat sumpah dalam masjid kapitan keling sure tarak berlaku kekecohan punyalah

ada otak Monday, May 02, 2011 12:58:00 PM  

haa3..nanti geng PR kena tubuh 1 kelab baru lagi,kelab anti lembu kambing...dan geng NGONG cam perkasam dan kawan2nye tu akan demo bersama lembu kambing..kah3..seghonok jgak jd rakyat mesia ni,macam2 ada..video blue free,lawak2 bangang pun ari2..x kering gusi,perut lapar,hutang nimbun2 pun x kesah..layannnn..

Waris,  Monday, May 02, 2011 4:57:00 PM  

Kalau megasales lagi murah dapat diskaun ketuanan meLAYU 80%. Kat chowkit berlambak hanya dari Rosmah Mansur (RM)15 je... Bodoh punya meLAYU.

Kalau jadi pelacur kat china ntah berapa lah harga nye jalang meLAYU ni? Mungkin lebih murah dari milo secawan agaknya.

heaton,  Monday, May 02, 2011 6:22:00 PM  

woohoo...wa suka blog lu...

kasi maki itu UmPORno, kita tunjuk jalan betul pun mereka tetap x terima,

mcm kisah nabi dulu, dah tunjuk bulan terbelah dua tetap x beriman

jadi ini antara caranya...haha

woohoo

Anonymous,  Monday, May 02, 2011 11:05:00 PM  

Dekat-dekat PRU 13. Aku punya agak lembu ngan kambing siap pakai baju kalis peluru depa usong masuk masjid mai sumpah lahanat pasai kena tutuhhhh.Babi pakat gelak pecah kandang.

Anonymous,  Tuesday, May 03, 2011 3:31:00 PM  

sekejap haram sekejap tidak yg mana satu ni fatwa PAS yg betul bila gabung dgn kafir, syabas bila anuar dah jadi PM yg banyak kerusi DAP di parlimen maknanya jadi boneka melayu, esok azan pun tak boleh kuat2 mcm di singapura, masa tu mulalah bergaduh PAS dgn DAP, mulalah minta BN nyatakan pendirian (kelakarla), hindu PKR salahkan azan puak2 melayu PR sokong, guna nama Allah PKR sokong walau ustaz harun din tentang, kerana nak dapat undi kafir apapun sanggup jual agama dan bangsa baik jualje sedara dorang ke anuar lagi hidup senang. Yg terbaru dgn melayu hindu cina masuk masjid dekat ngan mimbar lak tu laungkan mcm2, memang IQ tinggi la geng2 PR syabas kerana meludah bangsa dan agama kamu sendiri.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP