IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Alhamdulillah... Syukur...!!!!

>> Friday, May 20, 2011



Berita yang tersebar di kalangan ramai di Lembah Klang bahawa petrol RON95 akan dinaik harga mulai tengah malam, iaitu awal pagi, Ahad. Kenaikan dijangka sebanyak 30 sen seliter.

Wallahu A'lam ...!

(Gua malas nak menaip pasal isu minyak naik harga nih... so gua kopi "O" kow2 dari FSS... hahaha)

Sejak dulu lagi gua dah bagitau... naikkan jelah kepada 10 hengget seliter... rakyat malassia masih mampu lagi woooiiiii..., itu pun harganya masih rendah lagi jika di bandingkan dengan Arab Saudi dan Iran...

Ini asyik naik sikit... sikit... macam siputbabi punya slow... macamana negara nak kaya beb... bangang betul laaa... Menteri2 kat malassia nih... termasuk laaaa... dengan Perdana Menterinya sekali... akal lembab nak mampus...

Gua akan pastikan untuk terus memberi mandat kepada barisan nazional mengekalkan kuasa sebagai keraaa...jaan malassial dalam PRU 13 nanti....

Sokong bn - Barang Naik...!!!
Sokong bn - Barang Naik...!!!
Sokong bn - Barang Naik...!!!

Ishhh..ishhh..ishhh... katak nih nak mampus agaknya...

12 IkutSukaLu...::

buntat,  Friday, May 20, 2011 10:46:00 PM  

bro masa lu amik gambar tu lu angkat ketepi x, kan berahim tu bro berahim tu,gua kenal sgt itu berahim, sesumpah tu berahim.........
kahkahkahkah

Hanz Newman Friday, May 20, 2011 10:59:00 PM  

Tak pulak Pak Brahim tu keriau 1 dunia dia nak pertahankan harga minyak drp naik, ya? Kenapa tak dia buat perhimpunan atau demo untuk paksa tauke-tauke pada kerajaan tu tahan harga atau kurangkan harga barangan keperluan rakyat-Melayu? Pertahankan keistimewaan hak orang Melayu jugak tu, kan? Bukan yer?

Hehehe!

brass,  Friday, May 20, 2011 11:12:00 PM  

jom pakat-pakat naik beskal.. boleh join mat bangla, nepal & vietnam.. bila lagi nak kenal-kenal dgn depa.

pakwe kingdom of heaven..brahim ali kondom of heaven..,  Friday, May 20, 2011 11:18:00 PM  

uncle isa tk nk berjihad mcm perkasa ke mintak minyak diturunkan harga..?

Isa Friday, May 20, 2011 11:56:00 PM  

buntat;

tak hingin nak angkat ketepi..., gua nak pijak2 lagi ada... hahaha..

Isa Friday, May 20, 2011 11:58:00 PM  

Hanz Newman;

Betul tu bro.. dok melalak pasal raja, pasal melayu, pasal agama, pertahankan utusan melaoya...

masalah tekanan ekonomi rakyat tak nak pulak dia melalak...

memang bangsat betul Ibrahim Ali Katak nih...

Isa Friday, May 20, 2011 11:58:00 PM  

brass;

kena buat kempen tuuu...

Isa Saturday, May 21, 2011 12:00:00 AM  

pakwe kindom;

gua muda lagi bro... terasa gua bila lu panggil uncle.. hehehe...

nih gua tengah dok berjahat la ni... lu tak perasan ke.... hahaha..

cik ea,  Saturday, May 21, 2011 12:01:00 AM  

apala sangat 3kupang tu.beli cekelat baru 3 biji saja.naikla 3 ringgit tu pun kira murah lagi tukalau nak banding dengan uthopia kot?..masa la ni la nak buat apa pun, dan buleh kat orang lain cakap pun tak guna.. ya tak,,,

FARISZ@AZ.Com Saturday, May 21, 2011 12:33:00 AM  

Orang UMNO/BN mesti "bersyukur" sebab kerajaan naikkan harga minyak.

Cara tahu ID YM Available atau Invisible

.

petai Saturday, May 21, 2011 12:21:00 PM  

mari kita ramai-ramai kasi tendang BN(barang naik).sebelum kita ramai-ramai dipuasakan oleh BN.

Lang Saturday, May 21, 2011 5:23:00 PM  

bro... lu kena paham situasi ini... mmg gua setuju kalau lu ckp naik terus sepuluh hinggit... masa udah suntuk... matlamat nak jd negara (gua cakap negara tau bukan rakyat) berpendapatan tinggi..

dibimbangi klu2 tak sempat capai matlamat... gelaran bapak pendapatan tinggi tak dapat nak sauk bro...

lagi cepat lagi bagus... lagi tinggi lagi cantik... gua bangga bro sbb negara kita kaya dengan pendapatan... rakyat pi mampuslah... kaut jgn tak kaut bro...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP