IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Sila ambil perhatian...!!!!
Blog ini bukan tempatnya bagi orang2 yang berasa dirinya beradap sopan santun dan bajet bagus. Jika tidak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan dalam pembacaan. Sila blahhh.... gua bolayan....

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati gua (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik, Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PH), Wakil Rakyat (Ahli Parlimen/DUN) yang tugas mereka suka memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

puKIMMA buat Lawak Bodoh 1Malaysia.

>> Tuesday, April 19, 2011


DI Batu Pahat, Presiden KIMMA Datuk Syed Ibrahim Kadeer menjelaskan, " Kongres India Muslim Malaysia (KIMMA) tetap setia bersama Barisan Nasional (BN) walaupun parti itu pernah ditawarkan wang berjuta ringgit, dijanjikan jawatan penting dalam kerajaan pembangkang serta pelbagai insentif dan projek jika menyertai pembangkang".
Waarrgghhhhh.... nangis beb... nangissssss.... wa cakap luuuuuu... dengan statement mamak puKIMMA nih.... kah..kah...kah.... ayoooo maaaaa... ayoooo paaaaa...

weiiii... Anwar Brahim, Hj. Hadi, Lim Kit Siang.... lu ada offer ka.... RM55juta kat persatuan puKIMMA nih... suruh join pembangkang... lu orang nak cari dana pilihanraya pun sampai buat rayuan untuk kutipan derma..., inikan pulak senang2 jer... nak bayar kat gang mamak haramjadah tu sampat RM55 juta... gila kari babas ke apa nih....

Wooiittt.... Presiden puKIMMA... lu kalau nak bodek nak ampu barisan nasional untuk kelulusan bawak masuk warga dari india sebagai pekerja kat restoran lu orang sekalipun, janganlah buat cerita lawak dari India beb.... apa lu orang ingat rakyat Malaysia bodoh ke.... HARAMJADAH punya mamak puKIMMA nih...

Buat rakyat malaysia sekalian yang pro pakatan rakayat tua muda kecik besar... jom ramai2 boikot Restoran Mamak yang berdaftar dengan puKIMMA nih... biar perniagaan diorang mampus dan berambus balik india....



p/s: Yang gua tau Bro. Mat Sabu dah berbulan boikot restoran mamak Khulafa kat seksyen 20 Shah Alam...

10 IkutSukaLu...::

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o Tuesday, April 19, 2011 6:06:00 PM  

salam bro
start hari ni, jika gua nampak lu isa makan kedai mamak 24 kita kira bukan geng..jangan makan kedai mamak

paloibinmulau Tuesday, April 19, 2011 6:18:00 PM  

mesti parpukari yg bagi idea kat kimma ni buat statement bingai tahap mahathir hahahha. kalau pun nak jilat jubor amno pada2 la kimma oiiiii

ada otak,  Tuesday, April 19, 2011 9:10:00 PM  

gua skeluarga dr zaman tun mamak kutty lg boikot kedai mamak
..skang bnyak blog2 pr kempen anti boikot,memang kena la ngan jiwa raga gua..

ANUAR Tuesday, April 19, 2011 9:29:00 PM  

Boikot sampai ini kimak balik kirala.satu tuala good mornig,lap pinggan,lap tangan,lap meja,lap dapur..cittt kotor punya kimak!!!

adan Wednesday, April 20, 2011 1:31:00 AM  

dah lama tak makan kat mamak... sampaikan pelayan restoran tu tanya saya.. "abang kenapa sudah lama tidak datang sini?"

Scenic Malaysia Wednesday, April 20, 2011 2:57:00 PM  

Eloklah tak makan kedai mamak. Depa ni dah membiak macam tikus. Pekerja semua import bukan local pun. Kopitiam cina yg berkembang bebas tu pu lu org jangan makan. Pekerja entah dr mana. Nak kata melayu bukan, nak kata cina pun bukan, nak kata siam pun bukan. Cakap melayu tak paham, cakap ortg putih pun tak tahu. Entah halal ke tidak. Teh tarik kat rumah lagi baik dari berjam-jam lepak kedai kopi cerita politk. Tolong bini sidai kain ka, kemas rumah ka lagi bagus. Betui tak?

leekonyou Saturday, April 23, 2011 11:43:00 PM  

Sabtu, 23 April 2011
Tidak cukup lagikah bukti bahawa Anwar pengkhianat bangsa?
7:49 PM SUNGAI RAPAT ONLINE No comments


Siapa yang menyokong nama Allah digunakan digereja?
Siapa yang menyokong pembinaan gereja terbesar di Asia Tenggara di Selangor?
Siapa yang menyokong Bible dikeluarkan dalam bahasa Malaysia dan diedarkan kepada Semenanjung?
Siapa yang membenarkan orang Cina DAP biadap terhadap Institusi raja-raja Melayu?
Siapa yang melahirkan pemimpin Cina DAP yang biadap terhadap orang Melayu?

Semuanyanya hanyalah dengan seorang pengkhianat bangsa yang dipanggil Anwar Ibrahim

Apakah Anwar bukan pengkhianat orang Melayu sedangkan pada masa beliau menjadi Menteri Kewanganlah pencapaian orang Melayu dalam pemilikan ekuiti menjadi statik dan tidak bergerak? Orang melayu telah mencapai sekitar 18% penguasaan ekuiti syarikat BSKL pada tahun 1990.

tukang kata,  Monday, April 25, 2011 2:48:00 PM  

nama pun menatang mamak

opisboi Wednesday, April 27, 2011 7:51:00 AM  

apalah lu ni bro ajak boikot kedai mamak nanti kesianlah si parpukari tak leh cari makan.yg gua tau hanya puak umngok jer yg suka lepak kedai mamak pukimmak.

opisboi Wednesday, April 27, 2011 4:17:00 PM  
This comment has been removed by the author.

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Ziarah Dari...


widget

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP