IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

OMEGA Milik Anwar Ibrahim..???

>> Thursday, April 14, 2011


Perghhhh.... ok gang... gua baru dengar sok..sek..sok...sek... dari puak2 berpangkat umPORno sebentar tadi.... jeng..jeng..jeng....

(ini baru sok sek sok sek yang gua dengar yeaaaa... betul tak betul gua pun tak pasti lagi... gua publishkan sebagai AMARAN atau Persediaan kepada PR untuk counter attack... selain daripada itu... lu pikir lah sendiri...)

Pada petang ini atau esok (15hb April), sehari lagi untuk hari mengundi di Sarawak, satu kenyataan yang mengemparkan negara bakal berlaku...

Iaitu keputusan tuan punya jam tangan OMEGA akan di umumkan... samada benar atau tidak ianya milik pemimpin pembangkang seperti yang di dakwa..., itu belakang punya cerita...

Yang penting... akhbar dan media pencacai akan memainkan isu ini dengan membayangkan ianya kepunyaan pemimpin pembangkang tersebut secara berterusan... sehingga hari mengundi.

Usaha melunyaikan imej Anwar Ibrahim dan secara otomatiknya mencemar imej Pakatan Rakyat di mata pengundi tetap akan di lakukan... inilah politik goblok cara Yahudi Malaisia....

Cukup setakat ini sahaja.... sok sek seok sek yang gua dapat cilok dari puak2 haramjadah tuuuu... kalau ada yang terbaru akan gua update lagi.... hehehehe....

p/s: barisan nasional/umPORno memang betul2 tertekan sekarang ni beb.... keputusan PRN Sarawak menjadi pengukur hayat diorang di Semenanjung....

8 IkutSukaLu...::

keladi,  Thursday, April 14, 2011 2:07:00 PM  

mesti puak umPORno joget gila babi nye.air kencing syaitan menjadi minuman untuk parti esok hari.

tukang kata,  Thursday, April 14, 2011 2:59:00 PM  

sure punya keladi takkan kita tak kenal dengan golongan yang mengaku islam tapi pada ucapan jer

MOH KEMBARA Thursday, April 14, 2011 8:30:00 PM  

Salam Yob, sapa yg salah ni, Datuk T yg amik, edar dan tayang filem porno atau orang yg pakai jam Omega? Confuse teman...

paloibinmulau Thursday, April 14, 2011 8:38:00 PM  

relax la bro. masa erection...upps election 99 pun puak bengap tu guna humi hapeldah kat tv3 1 hari sebelum mengundi. urang yg mau pecaya depa akan percaya urang yg tak percaya sampai hari ni pun xakan percaya.

azrul,  Thursday, April 14, 2011 9:05:00 PM  

orang dah tak amik port pasal omega kejadah apa ke...masyarakat dah terhimpit dek kenaikkan harga barang..yang pelik..ada jawatan dalam umno,kronni umno kaya raya...yang cuma sokong dari bawah,makin susah..

masa untuk berubah...

Jimi,  Thursday, April 14, 2011 9:17:00 PM  

Bro, siap sedia la esok dan lusa, tadi dengar dalam radio, polis dah siap siasatan dan akan umumkan nama pemilik jam dalam masa terdekat.

Yong Thursday, April 14, 2011 9:34:00 PM  

Jam, DNA dan video boleh jadi bukti dalam drama Taiwan dan Tamil. Nampaknya drama Melayu 1Malaysia juga membawa trend yang sama.

Raden Friday, April 15, 2011 9:44:00 AM  

ala bro... suma org dh tau k'jaan akan namakan anwar sbagai org yg bersalah... cuma tunggu masa jer... tapi k'jaan lupa... org ramai bukan hirau sangat pasal anwar tu... org ramai lebih pentingkan isu rasuah, duit negara hilang mcmtu jer, menteri2 rembat harta negara mcm harta mak bapak diorg...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP