IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Ohhh.. begitu ceritanya... hehehe...

>> Tuesday, April 12, 2011

Setiausaha Akhbar Muhiyddin, Hafiz Abdul Halim yang ketika itu sedang berjalan menuju ke RH Hotel, kira-kira 100 meter dari dataran itu terkejut dengan kejadian itu.

"Helikopter itu tidak mengalami apa-apa masalah semasa kami berlepas dari Bintangor atau semasa dalam penerbangan. Saya sedang berjalan menuju hotel apabila saya dengar ia terhempas,” kata Hafiz yang sebelum itu menaiki helikopter itu bersama-sama dua pegawai keselamatan.

Muhyiddin dan pegawai khas beliau yang menaiki helikopter berasingan turut mendarat di dataran yang sama sebelum kejadian itu. Mereka juga baru pulang dari Bintangor. "Muhyiddin dan rombongannya selamat,” kata Hafiz. - Bernama.


Ohhhh... begitu ceritanya... hehehe...

Soalnya sekarang ini, apakah hak seorang Setiausaha Akhbar TPM boleh menggunakan kemudahan helikopter sebegini sedangkan TPM sendiri menaiki helikopter yang berasingan?.

Cuba lu orang semua fikirkan dengan akal yang waras dan bukannya dengan kepala lutut seperti puak2 umPORno ok... bayangkan....??? Bermewah betul bn di Pilihanraya Negeri Sarawak ini sebenarnya..., jika mereka tergamak menyewa dua buah helikopter yang sepatutnya boleh dinaiki dalam helikopter yang sama, maka berapa pula RM (wang) yang dibawa untuk ditaburkan kepada rakyat Sarawak agaknya.

Apakah helikopter ini terhempas selepas menurunkan berjuta-juta wang "rasuah pilihanraya" BN itu?. Yang mendapat musibahnya adalah Pilot Helikopter tersebut, Al-Fatihah buat beliau dan Takziah kepada keluarganya, semoga rohnya di cucuri Rahmat.

Mujurlah TPM tidak mengalami apa-apa musibah dalam kejadian ini. Walau bagaimana pun ianya sedikit sebanyak akan menyebabkan TPM dan PM tidak berani lagi menaiki helikopter untuk berkempen di seluruh negeri Sarawak sebenarnya.

Ini satu peluang terbaik untuk rakyat menolak UMNO BN dari terus berkuasa di negeri Bumi Kenyalang itu pada hari pengundian tidak lama lagi iaitu pada 16 April 2011.

Lagi sekali gua ulang di sini..., cuba lu orang fikirkan...???

1) RM (wang) siapa yang umPORno/bn gunakan untuk sewa helikopter tersebut...??? Adakah dari RM (wang) parti umPORno/bn atau dari wang keraaaa jaan...??? Kalau RM (wang) Keraaaa jaan Persekutuan... wang siapakah itu...???

2) Dan apakah keperluannya TPM dan Setiausaha Akhbar Mat Sembab tu naik secara berasingan...???

Yang di katakan rombongan TPM dalam sebuah helikopter satu lagi tu... siapakah di antaranya...??? kenapa akhbar tak siarkan penumpang2 dalam rombongan TPM... hahaha..???

4 IkutSukaLu...::

axia Tuesday, April 12, 2011 10:07:00 PM  

bro isa...

saya sokong bro punya komen, cuma harap bro jgnlah tunjuk gambar x baik lg bawa fitnah, mcm gambar budak tu. bawa aib kpada budak tu sedangkan dia x ada kaitan dengan post ni.

harap bro dapat ambil tindakan. jgnlah bro ikut perangai blog2 umPORno dan seangkatan. terima kasih

Isa Tuesday, April 12, 2011 10:12:00 PM  

axia;

lu ni kaki skodeng kaaaa...??? budak tu kat pakistan pun lu boleh nampak... hahaha...

axia Tuesday, April 12, 2011 11:22:00 PM  

hahaha...bro pndai bwat lawak la. seb bek kat pakistan. tapi bro, kalau die bkk tenet mau die nmpk bro. x psl bro kna saman dgn plois pakistan...hahaha!

gmbr suami najib xpela bro, ni bdk x sunat lg...ape barang...hahaha!

bomosiam Wednesday, April 13, 2011 1:24:00 AM  

Pada teman, rasanye tak sedap benor bercakap bab2 accident cam ni. Lebih2 laei, bila ada yg meninggal !

Apa yg terjadi, udahpun terjadi! Suma atas keizinan & dlm pengetahuan Allah SWT. Siapa kita, yg nak tokok tambah cerita. PM atau TPM punya alasan tugas gomen ataupun ungomen !
Paham2 aje le !! Klu TPM kata itu tugas gomen, maka pilot tu meninggal semasa bertugas utk negara ! Cuma, teman nak ingatkan kerajaan. Anak bini arwah dah jadi tanggungjawab kerajaan. Tapi, klu kerajaan berat hati nak bela, khabor je kat teman, no hal punye...!!! Al-Fatihah !!

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP