IkutSukaAku-ISA. Powered by Blogger.

PERHATIAN - INI BLOG KURANG AJAR...!!!!

Khusus buat pembaca bertaraf Skema, Sopan Santun dan Beradab. Ini bukan tempat lu orang. Sila logout.... jika tak mahu terasa sakit hati, menyampah dan memualkan. Sila ambil perhatian...!!!

Jika anda tidak boleh menerima konsep blog ini, dengan segala hormatnya anda sekali lagi dinasihatkan supaya logout secepat mungkin. Di sini tiada bahasa sopan santun, penuh beradab lagi tertip, harap maaf.

Wujudnya blog ini khusus untuk meluahkan rasa tidak puashati (sebagai rakyat) terhadap Parti2 Politik dan Kerajaan Korup (tidak kira BN atau PR) yang tugasnya memperbodohkan RAKYAT sepanjang masa.

Najib Umum PRU-13 Awal...

>> Saturday, April 16, 2011

Perghhh... BN menang mudah.. tahniah jelah... UBAH... tapi tetap tak berubah.


PKR... ada juga kerusi... DAP.. ada juga kerusi... PAS..??? hehehe... nak duduk mana ekkk... kerusi pun tarak... bak kata member yang nakal nih... La Tahzan... kah...kah...kah.... takpa... takpa... lain kali cuba lagi ekkkk...., at least takda kerusi tapi ada anak2 tiri beb....

Taib Mahmud... boleh teruskan aksi rakusnya... sebab rakyat sarawak redha maaaaa.... so lepas nih.. toksah laaaa.. nak melalak.. tanah kena rembat... barang mahal blaaa... blaaaa.. blaaaa.... negeri kaya tapi hutang berlambak dan termiskin dalam senarai negara...

SPR pulak..???? seperti yang di ketahui... sebuah alat pada bn, borang 14 pun nak main aci sembunyi adooiiiii..., apa punya sundal laaaa..... kalau berani buat la macam mesir beb... telus dan mulus... macam kat bawah nih...


SPR... ada berani kaaa....???


SPR... nak buat tapi "Ketuanan Melayu" cakap jangan... hahaha...


Sebab "Ketuanan Melayu" takut kalah... biar menipu asalkan boleh menang... 
lagipun kebanyakkan rakyat malaisia bodoh2 belaka.... 
apa ada hal kan... kah...kah...kah...

Kalau Pilihanraya di Malaysia bebas dan adil... dah tentu-tentu lama dah barisan nasional bungkus beb.....

Ada orang tanya Pehin bila nak resign.... Pehin jawap dia nak Peha puas2 dulu... muakakakaaaaa...

14 IkutSukaLu...::

Lang Saturday, April 16, 2011 11:40:00 PM  

bro... kalau bule nak mati masa dlm jawatan lagi lor... itu pon mati tua bukan mati mengejut..

Mat Salleh,  Sunday, April 17, 2011 12:07:00 AM  

Pakatan Rakyat ada juga kemajuannya walau pun yang diharapkan tidak tercapai. Sekurang-kurang nya di DUN Sarawak nanti ada lebih sikit kedengaran suara rakyat.

BN dah kurang jugak kerusi mereka, itu petandanya kalau ada pilehanraya akan datang, kita yakin PR akan maju lagi. Menangnya BN kerana amalan korup dan salahguna kuasa mereka, itulah sebabnya mereka menang.

bomosiam Sunday, April 17, 2011 12:42:00 AM  

Udah2 le tu...1000 alasan kome bagi pun, dah tak ada makna ! Selagi Allah SWT berkehendakkan BN memerintah, maka menanglah ia ! JIka ditakdirkan Allah SWT kata BN akan perintah sampai kiamat, maka junjunglah takdir ini !!

Menjerit bior bertempat, Menyalak bior kena waktunya !! Bak kata pepatah : ' Masuk jamban, bawalah radionye' !!!

bomosiam Sunday, April 17, 2011 1:15:00 AM  

'Masuk jamban, bawalah radionye'

Maknanye :
Apabila Perak kalah dgn Selangor, jgn pulak kata Stadium ShahAlam tu padangnye tak rata !
Apabila Perak luku Kelantan 4-0, jgn le tipon SPRM, kata refree pembohong !!

Allah SWT bagi akai, suruh pakai supaya pandai.....yang pi guna kepala lutut, apahai...!!! Udah tumporr, banyak le bersabor....!

Bak kata Che Nin : " Masa abg tak ada kat sini...perasaan abg pd NIn macam mana ? "

SINAR MATA MU BAGAI....

jai,  Sunday, April 17, 2011 1:46:00 AM  

Kah kah kah...

Nak guna dakwat kekal???

Itu umpama nak bunuh diri namanya bro!!!

Nanti ramai yang panjat pejabat suruhanjaya penyelia rumah mayat untuk terjun bunuh diri siapa nak jawab???

Kah kah kah...

Lagi pun kalau guna dakwat kekal nanti peratusan yang keluar mengundi sikit maaa...!!!

Kah kah kah...

aman2511,  Sunday, April 17, 2011 1:58:00 AM  

Penggunaan dakwat adalah untuk memperbaiki sistem yang ada sekarang yang dianggap masih lagi belum telus.

Tidak salah kalau penggunaannya di mulai pada PRU yg ke13. Ianya merupakan satu perkembangan yg baik.

bomosiam Sunday, April 17, 2011 2:12:00 AM  

Ape kejadahnya pakai dakwat ! Hii... tak sior teman !

" Kite tak usah pakai sistem undi, tak payah buat pilihanraya !"
" Ish..Pak Abu ni....kamu ingat, ini meeting politik ke!"

Haji Lee Copper Sunday, April 17, 2011 8:17:00 AM  

Bomosiam ni sapa ha? 1-Keturunan dengan Eskay makloh siam yang buat video lucah hitam putih tua ka?

james...,  Sunday, April 17, 2011 11:06:00 AM  

tahniah.... kepada rakyat pendalaman sarawak..... kerana memilih untuk HIDUP SENGSARA DALAM TEMPOH 5 TAHUN YG akan datang.....

ANUAR Sunday, April 17, 2011 2:21:00 PM  

bomosiam adalah pelacur politik Umno.dibayar untuk melacur di blog-blog pakatan rakyat.upah dari kerja melacur untuk menyara keluarga beliau.pelacur spt bomosiam hanya dibayar untuk melacur,tak lebih dr itu

my seposen...ngeh..ngeg..ngeh...

ayam hutan,  Sunday, April 17, 2011 2:40:00 PM  

sarawak 20 tahun lebeh mundor dpd semenanjung. Tak hairan kalau orang melayu (Malanau) sarawak tak mahu sokong pas. Sedangkan di semenanjung negeri Perak, Pahang, Terenganu, johor, melaka, n. sembilan orang melayu tak mahu sokong Parti Islam (PAS).

bomosiam Sunday, April 17, 2011 2:53:00 PM  

Kite nama...ChomprakCawatBesiwak !
Ahli PAS seumur idup. Anak buah T.Hj Husin, Adun Selinsing, Semanggol, Perak.
Teman punya dua Pak Mertua, Yg sulung (kepimpinan PAS K.Kangsor). Yg bongsu, (allahyarham, AJK Bhg UMNO Nogori).

Cuba lihat kata2 Bro Isa diatas ( in green colour) ....' Memuji, tak semestinya menyokong. Menegur, tak bermakna membenci!

Teman menyokong politik bertunjangkan Islam. Namun, teman juga tidak menolak politik berdasarkan kebangsaan !
Bagi teman, PAS & UMNO perlu bersatu demi survival Ugama, Bandsa & Negara kita ini. Sentimen keputusan PRN Sarawak menjelaskan lagi pendirian teman ini.

TQ t.haji Lee & bro Anuar...!
Maap le....pinggang teman ni..payah teman nak nahannye, lumpuhh tau....
Prreeet tet tet tret tet...Ppuuttttttt.....!!!

MOH KEMBARA Sunday, April 17, 2011 7:24:00 PM  

Salam, tunggu pulak PRU 13 jawabnye...

MOH KEMBARA Sunday, April 17, 2011 7:25:00 PM  

Salam, tunggu pulak PRU 13 jawabnye...

Post a Comment

Gua tidak bertanggungjawab terhadap semua komen mahupun pandangan yang dihantar pembaca atau di cetak semula di blog ini. Hanya komen di ruang komen Intensedebate sahaja yang akan disiarkan.

1) Komen dari Anonymous/Tanpa Nama tidak akan di layan sama sekali.

2) Begitu juga dengan sebarang komen yang berbentuk sensitif, mengikut takrifan gua, akan dipadam.

Jika ada sebarang cadangan, kritikan atau tak puashati secara peribadi dengan gua, sila email ke zergdukes@gmail.com

Nasihat Buat Kerajaan Barisan Nasional

You can fool some of the people all of the time, and all of the people some of the time, but you can not fool all of the people all of the time. - Abraham Lincoln.

Layan....

Layannnnn....!!!!

Ziarah Dari...


widget

Layan.... Lagi...

Penchachai Umno/Barisan Nasional Fahamkan Ayat Ini..!!!!


“…Wahai orang-orang yang beriman..!!!
Janganlah kamu mengambil orang-orang Yahudi dan Nasrani itu sebagai awliya, kerana setengah mereka menjadi teman rapat kepada setengahnya yang lain; dan sesiapa di antara kamu yang menjadikan mereka awliya, maka sesungguhnya ia adalah dari golongan mereka itu
…”; al-Maa’idah:51

Pelawat Terkini

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009
   

Back to TOP